Kysymys miehille (saa naisetkin toki vastata)
Mitä ajatuksia teissä herää kun kuulette että nainen on 38-vuotias eikä ole ikinä seurustellut vakavasti? Olisi kiinnostavaa kuulla "tuomio".
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan täytä kriteerejä täällä "miehestä" mutta vastaan silti: eipä hirveästi jaksa kiinnostaa.
Oletko joku ns. kilttinä miehenä palstalla provoileva surkimus vai miksi kuvittelet ettet täyttäisi miehen kriteerejä?
Naiset sanovat minua "vässykäksi" koska omaan ideologian jonka mukaan lain rikkominen on väärin.
Esimerkiksi mikä tilanne?
Miksi se sinua kiinnostaa? Etkö usko vai?
Kiinnostaa. Etkö kehtaa vastata?
Hyvin epäilyttävää, koska naisille on niin paljon helpompaa saada miehiä, niin kyseessä on joko TODELLA ruma nainen tai sairaalloisen ujo ja estoinen tapaus. Kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin epäilyttävää, koska naisille on niin paljon helpompaa saada miehiä, niin kyseessä on joko TODELLA ruma nainen tai sairaalloisen ujo ja estoinen tapaus. Kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta hyvältä.
Olen seurustelematon nainen ja miehet eivät yleensä millään halua uskoa jos kerron avoimesti taustastani. Jotenkin ärsyttävää. En ole todella ruma tai ujo.
Jos ei asialle ole hyvää selitystä, niin pelkäisin, että kaapissa on melkoisia luurankoja. Liian iso riski, en jatkaisi tähän henkilöön tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan täytä kriteerejä täällä "miehestä" mutta vastaan silti: eipä hirveästi jaksa kiinnostaa.
Oletko joku ns. kilttinä miehenä palstalla provoileva surkimus vai miksi kuvittelet ettet täyttäisi miehen kriteerejä?
Naiset sanovat minua "vässykäksi" koska omaan ideologian jonka mukaan lain rikkominen on väärin.
Eräs nainen joka seurusteli pikkurikollisen kanssa kutsui minua vässykäksi nähtyään minut bussissa (istuin siellä yksin). Aiotko sinäkin halveerata minua asiasta? En vain yksinkertaisesti kykene olemaan jännittävä ideologisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen joka seurusteli pikkurikollisen kanssa kutsui minua vässykäksi nähtyään minut bussissa (istuin siellä yksin). Aiotko sinäkin halveerata minua asiasta? En vain yksinkertaisesti kykene olemaan jännittävä ideologisista syistä.
Ah, olitkin provo koko ajan. Kukaan normaalin mt-tason omaava ei ottaisi yhden ihmisen laukomaa mielipidettä "totuutena" itsestään ja miehisyydestään.
Kiitos mielipiteistänne, terkuin AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, olitkin provo koko ajan. Kukaan normaalin mt-tason omaava ei ottaisi yhden ihmisen laukomaa mielipidettä "totuutena" itsestään ja miehisyydestään.
"Normaalin mt-tason omaava" - oikein silmiä kirvelee lukea tuollaista tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Normaalin mt-tason omaava" - oikein silmiä kirvelee lukea tuollaista tekstiä.
Herkkä.
En ole minäkään onnistunut koskaan seurustelemaan edes vuotta yhtäjaksoisesti. Nykyään ei edes kiinnosta. Elämäni on ollut paljon mielekkäämpää sen jälkeen kun lopetin nuo "epätoivoiset" seurusteluyritykset ja keskityin itseeni ja ystäviini.
Perhettä en ole halunnut enää useampaan vuoteen. Jos seurustelu joku päivä alkaa vielä kiinnostamaan niin haluan samantyyppisen miehen kuin mitä itse olen. Hieman erakkoluonne joka haluaa ehdottomasti asua yksin, säilyttää tietyn etäisyyden eikä halua lapsia. Aiemman suhteen lapset eivät toki ole este.
Ja jokainen tavallaan. Itselläni ei ole käynyt edes mielessä että mitä joku ulkopuolinen tilanteestani ajattelee tai että olisin jotenkin lopullisesti "poistunut markkinoilta".
N31
Vierailija kirjoitti:
Varmaan huonosti koska itse sain jo 23-vuotiaana sain kuulla miehiltä, että on no-no koska aiempia suhteita ei ole.
Uskomatonta. Tuohan on nuori. Miksi kenelläkään pitäisi olla kokemusta noin nuorena; siksikö, että se todistaa, että "kelpaa" jollekulle? Älytöntä.
38-vuotiaasta ajattelisin, että on omien polkujensa kulkija.
t. Vanhempi kokenut ihminen
Ja hän kuuli. Ennen kaikkea hän kuuli mitä miehet noin yleensä luultavasti ajattelevat ap:n kaltaisista naisista. Se lienee hyödyllisempää kuin kuulla yksittäisen miehen näkemys yksittäisestä naisesta. Koska jos ap lähtee etsimään seuraa, hän ei todennäköisesti törmää tähän yksittäiseen mieheen, vaan moniin muihin miehiin.