Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miksi väännette korkit niin tiukalle?

Vierailija
12.03.2016 |

Siinä se kysymys tulikin! Menee hermot, kun pullon korkkeja käytetään voimailuvälineinä töissänja kotona eikä niitä saa omin voimin auki. Nytkin haluaisin juoda vichyä, mutta korki on ruuvattu niin helvetin tiukalle, etten saa sitä auki ja miss tulee vasta illalla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit röihin

Vierailija
2/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks, koska KUKAAN RUNKKARI EI JUO MUN JUOMIA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väänsitkö varmasti oikeaan suuntaa? Eli päinvastoin kuin kello käy.

Vierailija
4/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota putkipihdit

Vierailija
5/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Mä taas oon päinvastaista mieltä ap:n kanssa. Ärsytti aina kun ex jätti korkit löysälle, ja kun aloin seurustella mieheni kanssa oikein erityisesti kiitin/kehuin häntä kun huomasin että hän osaa laittaa korkit kunnolla kiinni. Vuosien jälkeenkin hän välillä muistaa, miten huvittavaa hänestä oli, että olin niin onnellinen hänen korkinkiristystaidoistaan.

Vierailija
6/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut selville miksi mieheni vääntää korkit niin tiukalle, etten saa niitä auki. Miehen mielestähän asia ei tietenkään ole mikään ongelma. Mutta minun mielestäni hän tekee tuolla asialla minulle tahallaan kiusaa, kun ei muuta tuota, vaikka olen ilmaissut ongelman olemassaolon.

Ja hauska oli huomata, että kaikki eivät sitä yltiökiristämistä harrasta. Meillä hengailee ajoittain sellainen nuori aikuinen mies, joka käyttää meillä pulloja ja kiristää korkkeja normaalin verran. Väkisinkin alkaa hymyilyttää aina, kun minä olen korkkien kimpussa, että jaahas, tämä oli miehen jäljiltä, jaahas tämä sitten taas sen nuoremman jäljiltä.

Minä olen siis korkkikyttääjä.

Vierailija
7/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mu-mu-mutta moderni nykynainenhan on voimaantunut ja pystyy kaikkeen mihin mieskin pystyy.

Vierailija
8/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin.

Vierailija
9/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää aina valittako. Naisethan ovat toitottaneet tasa-arvon perään vuosikymmeniä. Kyllä naisen kuuluu saada korkki auki siinä missä miehenkin.

Vierailija
10/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki sellainen laite jolla heikkoranteinenkin saa pullon auki. maksaa pari euroa

Vierailija
11/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kiusaksi. -mies

Vierailija
12/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus setäni kysyi, mihin miestä enää tarvitaan. Vastasin korkkien ja kansien avaamiseen. Oma mies on uhannut, että joskus kun tulee paha riitä, niin käy kiristämässä kaikki mahdolliset kirkot ja kannet niin tiukalle, että en saa mitään auki :D ja kyllä, ärsyttää se, että vaikka kuinka testaisi kaikki kukat, muksut ja apuvälineet, en saa sitä prkleen mehupullon korkkia kierrettyä auki, jos se on miehen jäljiltä kiinni.

Vierailija
13/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun vaimo jättää korkit löysälle ja hiilihapot on hävinnyt pulloista.

Vierailija
14/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käännän kossupullon korkin tiukalle koska haluan että vaimo ei sitä juo. Säädin myös autotallin ovipumpun niin tiukalle ettei vaimo pääse ajamaan ja kolhimaan autoa. Kauppareissut voi hoitaa pyörälläkin.