Viikonlopun känniriidat, joko odotat?
Nyt useampi päivä kerätty sukkia lattialta, huomauteltu vähän siitä sun tästä, muistettu miestä käyttämään auto vuositarkastuksessa, pyydetty että voitko ajaa nurmikon. Nostatko jalkoja että saan imuroitua siitä sohvan alta?
Ja sitten tulee perjantai. Tölkki sihahtaa auki, äm mä hiljaa, vie lapset mummolaan, anna pxrsettä, olisitpa laihempi, sun ruoka on huonoa ja tänään tilataan pitsaa.
Kommentit (17)
Miksi käyttäydyt noin huonosti?
Opettele tekemään maukasta ruokaa ja tarjoa sitä persettä sille.
Ah, kunnon wt-rähinät, suomen kesän luontoääniä!
Miksi et voi olla välillä hiljaa? Hermothan siinä menee toisella kun räpätät kokoajan.
Joo joo ei tartte joka viikko sanoa
Selkeesti mies koittaa tehdä viikonlopusta vähän rennomman, kun arki on tuollaista kitinää.
Ei kuulosta kauhean onnelliselta suhteelta, jos siitä on ennakoitavissa riitoja tiettyinä viikonpäivinä.
on se kumma kun pitsaakaan ei saa tilata ilman av-mamman rähinää. mikset itse vie autoa tarkastettavaksi ja leikkaa nurmikkoa?
Ja sinä valitset joka päivä uudestaan jäädä tuohon pas ka an.
Onnellinen sinkku kirjoitti:
Ei kuulosta kauhean onnelliselta suhteelta, jos siitä on ennakoitavissa riitoja tiettyinä viikonpäivinä.
tietyt päivät= ma, ti, ke, to, pe, la, su, jos se ap:sta kiinni on.
Mielenkiintoista. Ota ero ja vapaudu tuollaisesta elämäntavasta. Kyllä hyvinvointivaltio maksaa elarit, jos ukko on tuollainen luuseri. Ja ehkäpä myös naapurit kiittää 😁
Vierailija kirjoitti:
ei se miestä vaihtamalla parane. samanlainen nalkuttaja ap olisi sille uudellekin miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei se miestä vaihtamalla parane. samanlainen nalkuttaja ap olisi sille uudellekin miehelle
Mutta ehkä se mies ei olisi tuollainen solvaava ja patalaiska kaljahousu.
Läskiperse näyttää jo hyytymisen merkkejä.
Nyt se ukko pihalle ja kostokroppa tiskiin
Joo vinkkinä älä etsi puolisoehdokasta baarista. Kolmas huti ja nyt tajuan jopa minä idiootti, että ne harrastukset ei siitä muuksi muutu. Ja ah, miten rentouttavaa olla itsekseen ilman jatkuvaa stressitilaa tietyistä viikonpäivistä, juhlista yms. Kuuluu muitakin kesän ääniä, kuin mölisevän alkkiksen väkisin tehty riita!
Naapurit ainakin odottaa.