Mitä pidät Klikkaa Mua - sarjasta?
Lempparini on Inari. Ihanaa että rakastui vaikka sääliksi käy Lassea
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina ärsyttänyt se, että mikseivät ne panneet sen sarjan nimeksi "Klikk@@ mu@" tai edes "Klikkaa mu@". Eikö kenelläkään tullu edes mieleen tämä hassunhauska idea?
Siksi, koska selaimet muuttaisivat tuon "at" -merkin vuoksi nimen automaatisesti e-mail -osoitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minttu Mustakallion ääni syövyttää korvat.
Pakko tuon Ellan puhua mäkättävällä ja märisevällä aksentilla?"Onks ROOROO täällä!" auts riipii korvia.
Klikkaa mua on junttilan sinkkuelämää, sex in the siti. Jotkut jaksot todella hyviä tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te puhutte sarjasta kuin siinä olis uusi kausi alkanut, vaikka uusinnat pyörii ties kuinka monetta kertaa.
Mitäs se haittaa?
Ei mitään. Tuli vaan semmonen olo, että jengi luulee uuden kauden alkaneen.
Vierailija kirjoitti:
Paras hahmo oli tää Eeron sosionomi-deitti, joka ylianalysoi kaiken ja sai kaiken väännettyä niin, että herttainen Eero olisi ollut täys kusipää.
Iina kuustosen näyttelemä hahmo oli myös hyvä. Vähän yksinkertainen luonnonlapsi. :)
Ärsytti lähinnä se kuinka lapanen Eero oli niissä tilanteissa joissa eukko alkoi skitsoomaan.
Vierailija kirjoitti:
Paras hahmo oli tää Eeron sosionomi-deitti, joka ylianalysoi kaiken ja sai kaiken väännettyä niin, että herttainen Eero olisi ollut täys kusipää.
Iina kuustosen näyttelemä hahmo oli myös hyvä. Vähän yksinkertainen luonnonlapsi. :)
Kyllä. Iina Kuustosen esittämä deitti putsas pöydän, hah hah ihan paras hahmo!
On hyvä sarja. Tykkään, mutta Ellan hahmossa on jotain mistä en pidä. Mietin sitä, mutta en saa kiinni, että mikä se jokin on. Parasta on naishahmot. Ja kirkkaasti yli muiden on RIITTA KLAUKLASI!!! 😅
Ella on usein kauheen kiree ja ärsytti kun sen teini ei päässyt edes bileisiin kun Ellan piti päästä treffeille ..
Minäminäminä.
Mutta ystäviään kohtaan lojaali ja kannustava.
Hiton rasittava se persettä kaikille jakava yh-lumppu.
Roosis on kyllä aivan hurmaava.. Niin söpö!!
Ja on hyvä sarja, hauska ja vaikka esim oudot deitit vähän liioiteltu niin silti jotenkin tosi realistinen, kyllähän tommoisiin törmää välillä etenkin nettideittailussa.
Katson aina kun telkkarista tulee, vaikka olisi uusinta viidettä kertaa :-D
Onko siinä sarjassa yhtään onnellista perusperhettä, missä isä, äiti ja lapset alkuperäisellä kokoonpanolla? Ei.
Kaikki taitaa olla jotain eronneita, singulaareja tai karanneita tai puolisoaan pettäviä tai jätettyjä, jne.
Pökkää mua.
On kuin katsoisi omia nettideittiaikoja :D kaikenlaisia miehiä tuli nähtyä
Tykkään ihan hirveesti ja kattoisin vaikka kaikki uusinnat kymmeneen kertaan. Kuulun ilmeisesti kohderyhmään, koska mulle uppoaa ja lujaa. Käsikirjoitus on aivan loistava, ohjaus loistavaa, näyttelijät loistavia. Usein nauran ääneen, kuten siinä jaksossa, jossa vaasalainen työnarkomaani kysyy seksin jälkeen Ellalta langattoman netin salasanaa, ja se absurdi aamupalakohtaus, jossa Ella yrittää saada lapset vaikka leffaan, että eivät näkisi hänen yöseuralaistaan, ja sitten vielä Eero pamahtaa paikalle. Vitsi, se tilanne ja dialogi on ihan huippua!
Sarjahan on päättynyt, joten jatkoa ei tule, mutta mulle kelpaa nää uusinnatkin. Turha pitkittää sarjoja liikaa, yleensä suomalaisissa sarjoissa kolmannet tuotantokaudet ja siitä eteenpäin on huonoja muutenkin (mm. Karjalan kunnailla, Taivaan tulet ym.) Katsotaan nyt, mitä Mustat lesket on keksineet kakkoskaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ihan hirveesti ja kattoisin vaikka kaikki uusinnat kymmeneen kertaan. Kuulun ilmeisesti kohderyhmään, koska mulle uppoaa ja lujaa. Käsikirjoitus on aivan loistava, ohjaus loistavaa, näyttelijät loistavia. Usein nauran ääneen, kuten siinä jaksossa, jossa vaasalainen työnarkomaani kysyy seksin jälkeen Ellalta langattoman netin salasanaa, ja se absurdi aamupalakohtaus, jossa Ella yrittää saada lapset vaikka leffaan, että eivät näkisi hänen yöseuralaistaan, ja sitten vielä Eero pamahtaa paikalle. Vitsi, se tilanne ja dialogi on ihan huippua!
Sarjahan on päättynyt, joten jatkoa ei tule, mutta mulle kelpaa nää uusinnatkin. Turha pitkittää sarjoja liikaa, yleensä suomalaisissa sarjoissa kolmannet tuotantokaudet ja siitä eteenpäin on huonoja muutenkin (mm. Karjalan kunnailla, Taivaan tulet ym.) Katsotaan nyt, mitä Mustat lesket on keksineet kakkoskaudelle.
Niinpä. Turha pitkittää, kun sarja päättyi niin onnellisesti ja Ella löysi hyvän miehen. Uudet kaudet tietäisi sitä, että tulisi draamaa, ero, uusia deittejä, uusia rakkauksia, exiä ja nyxiä jne. Hyvä sarja lopetettiin hyvin, turha tuota on enää mennä jatkamaan. Kuluisi vaan koko sarja ihan pilalle.
Sarja on ihan hyvä ja luultavasti kuvaa tämänpäivän ihmissuhdekoukeroita ja nettideittailua.
Tulee väkisinkin mieleen kuin laulun sanoista : EI Mitään Pysyvää !
Lapsien tulisi saada kasvaa ja elää turvallisessa ympäristössä missä perusjutut eivät vaihdu.
Ydinperhe, koti, vanhemmat, koulu, ystävät
Vaan todellisuus on toista, sääli
Millaisia aikuisia lapsista joskus kasvaa kun ovat nähneet usein että kumppanit vaihtuu ja naidaan ristiin rastiin kaikkien kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Se oli niin hauska. Teinitytär Siiri sanoo : "Leffaan? Mutta nythän on aamu!"
Myötähäpeä rinnattomia naisia kohtaan siinä exän häät-jaksossa jossa Mintulla on mekko takaperin päällä...
Tykkään! Olisin toivonut jatkoa sarjalle. Ella on niin symppis häslääjä, ja sarjassa on rento meininki. Minttu istuu tähän niin hyvin. Kuten moni muukin, pystyn niin samaistumaan noihin epätoivoisiin deittailukuvioihin....
Mä tykkään ihan hirveesti! Ihan huippusarja ja oon kattonu monta kertaa uusintana :D Ja tykkään myös Minttu Mustakalliosta, vaikka hirveen moni inhoaa sitä