Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt selvisi sinkkuuteni syy

Vierailija
12.03.2016 |

Olin eilen ystäväporukalla istumassa iltaa paikallisessa kuppilassa. Paikalla oli yhdeksän noin kolmekymppistä naista ja minä ainoana miehenä.

Noista yhdeksästä kaksi kävi kokoaikaisesti töissä ja loput sitten opiskelivat tai oleilivat kotona. Miesten ammatit ja yhteisen asunnon sijainnit käytiin nopeasti läpi. Oli tehtaanjohtajaa, lääkäriä, juristia ja yrittäjää. Melkein kaikilla oli puheiden perusteella ”meidän” omistusasunto kaupungin keskustassa, järven rannalla tai jopa nämä kaksi asiaa yhdistäen oleva talo. Auton omistaminen oli tärkeää samoin kuin se, minkä värinen tuo kulkupeli on. Myös omasta kunnosta huolehtimisen vaikeus tuli esille ja se, kuinka kivaa on vain istua kotona iltaisin kuntosalille menemisen sijaan. Muina harrastuksina olivat yleensä käsityöt, sisustaminen, blogien lukeminen, lemmikit ja shoppailu. Kukaan ei kysynyt tai kertonut, minkä näköisiä tai millaisessa fyysisessä kunnossa nämä heidän miehensä ovat.

Kovasti toivon, etteivät nämä edustaneet keskimääräistä kolmekymppistä naista. Akateemisena pienituloisena miehenä minulla ei varmaankaan koskaan tule olemaan niin paljoa rahaa, että kykenisin yksin moisia asioita naiselle tarjoamaan. Toisaalta havainto tuntuisi selittävän sen, miksi minusta ovat yleensä kiinnostuneet lähinnä yksinhuoltajat, reilusti ylipainoiset tai vaihtelevan vakavasti mielenterveysongelmaiset.

Varsin masentava ilta oli. Eihän oman sinkkuuden betonoituminen tällä tavalla huono asia ole, mutta vetää se silti mielen matalaksi.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se vain on. Miehellä pitäisi olla isot tulot ja paljon varallisuutta, että nainen kiinnostuu.

Mutta ei sinun osaltasi toivoa ole vielä menetetty. Koska olet koulutettu mies, sinulla on hyvät mahdollisuudet löytää kunnon nainen, todellinen kaunotar ulkomailta itsellesi. Koulutettu suomalainen mies on kovassa arvossa ulkomaalaisten kaunottarien keskuudessa. Enkä tarkoita mitään av-mamman suusta kuultua "postimyyntivaimoa" vaan sivistynyttä, kouluttautunutta, länsimaista kaunotarta.

Vierailija
2/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan ole ongelma, jos mies on pienituloinen. Kunhan niitä tuloja on sen verran, että tulee itse toimeen. En etsi itselleni elättäjää enkä halua olla taloudellisesti miehestä riippuvainen. Toki rikas mies kelpaisi, mutta kyllä eniten merkkaa ihan muut asiat. Luonne, ulkonäkö, arvot ja se, "synkkaako". Ehdoton nounou on sen sijaan se, jos mies on työtön eikä edes halua mennä töihin tai opiskella (tai ainakin siihen pitäis olla erittäin hyvä syy, jollaista en nyt tähän hätään keksi)

Vierailija
4/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ap. vain väärässä seurassa. Kyllä sä kelpaat monellekin naiselle, jos sussa on jotain naista kiehtovaa sisältöä persoonassasi ja tai ulkonäössäsi.

Vierailija
5/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat pienituloisia. Mies on akateeminen, itse olen käynyt AMK:n. Olishan se kivaa jos miehellä olisi parempi palkka, mutta ihan yhtälailla olisi kivaa jos itsellä olisi parempi palkka. Ja ihan yhdessä ostetaan toivottavasti joku päivä oma asunto/talo. Niin ja kumpikin ollaan hoikkia ja fyysisesti ja henkisesti terveitä.

Itse en tiedä yhtäkään kolmekymppistä naista, joka haluaisi miehen elättävän itsensä. Mun tuntemat pariskunnat on yhdessä hankkineet asuntonsa ja autonsa. Ei me kaikki naiset olla joko lihavia yksinhuoltajia tai noiden sun kohtaamien kaltaisia.

Vierailija
6/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesta saa käsityksen, että et ylipäätään arvosta naisia. Itselleni tuollainen asenne on totaalinen turn off. Miksi olisin yhdessä miehen kanssa, joka vihaa naisia, kun muunkinlaisia miehiä löytyy.

P.S. Olit liikkeellä ystäväporukassa, joista et tätä ennen tiennyt juuri mitään, ja joista et edes ilmeisesti pidä?

Vierailija
7/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Toisaalta havainto tuntuisi selittävän sen, miksi minusta ovat yleensä kiinnostuneet lähinnä yksinhuoltajat, reilusti ylipainoiset tai vaihtelevan vakavasti mielenterveysongelmaiset.

Varsin masentava ilta oli. Eihän oman sinkkuuden betonoituminen tällä tavalla huono asia ole, mutta vetää se silti mielen matalaksi.

Eli kun joku lähestyy sinua sinun itsesi -ei tulojesi- vuoksi, myöskään se sulle kelpaa?

Ihan sillä vain noin sanon, että itsellisenä ja ihmisluonnosta oppineena en välittäisi ulkoisesta materiasta, mutta nuo ominaisuuteni olen saanut vasta yksinhuoltajuuden myötä ja sehän ei sulle kelvannut. Noiden kahden muun ihmisryhmän puolesta en voi puhua, mutta kuvittelisin, että kummassakin juurikin elämänkokemuksen myötä olisi ihmisiä, jotka tietävät mikä ihmisessä on tärkeää.

Vierailija
8/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksesta saa käsityksen, että et ylipäätään arvosta naisia. Itselleni tuollainen asenne on totaalinen turn off. Miksi olisin yhdessä miehen kanssa, joka vihaa naisia, kun muunkinlaisia miehiä löytyy.

P.S. Olit liikkeellä ystäväporukassa, joista et tätä ennen tiennyt juuri mitään, ja joista et edes ilmeisesti pidä?

Jatkan vielä. Naisten puolisot olivat korkeastikoulutettuja, mutta naiset eivät? Hämmentävää. Kuitenkin tuon ikäiset naiset ovat keskimäärin koulutetumpia kuin miehet. Onko heillä siis itseään huonommin koulutetut puolisot vai ovatko sinkkuja? Jos ovat sinkkuja, niin senhän luulisi olevan hyvä uutinen akateemiselle sinkkumiehelle. Oman kokemukseni mukaan hyvin koulutetuilla miehillä on hyvin koulutetut puolisot, ja molemmat käyvät töissä. Itse en tosin asukaan Porvoossa, jossa ilmeisesti eletään 50-luvun kotimaisessa elokuvassa.

Vierailija
9/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso omakotitalo vesistön rannalla pääkaupunkiseudulla, aika makee auto, pörssiosakkeita, kiinteistöjä, akateeminen koulutus, tavallaan aika näyttävissä hommissa, ja siltikin kiinnostuneita ovat lähinnä reilusti ylipainoistet yh:t joilla mielenterveysongelmia.

Että ei se nyt omaisuudesta ole kiinni.

Vierailija
10/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali.Kategorisoit niin lahjakkaasti naisen arvon naisen tulojen mukaan,että parempi,kun valitset miehen kumppaniksesi.

Vierailija
11/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kertoa enemmän siitä, minkälaisten ihmisten kanssa vietät aikaa. Omista, noin sadasta, ystävä-/kaverinaisesta ehkä yksi tai kaksi ajattelee noin. Vaihda seuraa.

Vierailija
12/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kysynyt tai kertonut, minkä näköisiä tai millaisessa fyysisessä kunnossa nämä heidän miehensä ovat.

Et ilmeisesti sinäkään?

Tosin sinähän tiesitkin jo, että heillä kaikilla oli huippukunnossa oleva alfauros, koska naisethan eivät muunlaisia miehiä huoli. Av:lta myös tiedämme sen, että näitä supertyyppejä on vain noin 1% kaikista miehistä.

Näin ollen kaikkia kiinnostaa nyt erityisesti, miten sinä (tavallinen, köyhä ja huonon tulevaisuuden omaava mies) olet onnistunut pääsemään viettämään iltaa peräti yhdeksän sellaisen naisen kanssa, joilta alfaurospuoliso löytyy.

Vierailija
13/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit liikkeellä ystäväporukalla, mutta ette kuitenkaan ilmeisesti tunne toisianne juurikaan, jos kerran sellaisista asioista keskustellaan, kuten käykö itse töissä vai ei, missä ja millaisessa asunnossa asuu ja mikä on aviomiehen ammatti. Selvennätkö hieman, kun en ymmärrä miten ystävät eivät toisistaan tällaisia asioita jo tietäisi. Mistä asioista te yleensä tällä ystäväporukalla puhutte, kun nyt vasta piti ruveta perusasioita omasta elämästään selvittämään?

Vierailija
14/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 30 v kotona oleileva äiti. Meillä on iso kivitalo, hieno auto ym. Juttelen usein kaverieni kanssa harrastuksistani, joissa vietän pari iltaa viikossa. Mieheni on hyvätuloinen, hän kai elättää meitä tällä hetkellä. Loikoilen vain kotona.

Tapasimme kun opiskelimme. Kävin töissä opintojen ohessa ja elätin miestäni muutaman vuoden. Hän sattui saamaan valmistuttuaan paremman työn ja eteni nopeasti, joten hän tienaa huomattavasti enemmän kuin minä. Lapsen synnyttyä päätimme että lasta hoidetaan 1,5 v kotona. Koska mieheni tienaa enemmän, minä jäin kotiin. maksan toki osan lainakuluista tätä varten keräämistäni säästöistä. Kotona olo on mielestäni todella todella raskasta, onneksi pääsen pian taas töihin. Hän harrastaa 3x viikossa ja on paljon työmatkoilla. On ollut todella vaikeaa sovittaa minulle yhtään omaa aikaa. Mielenterveys kuitenkin kärsii jos olen vain lapsen kanssa. En haluaisi uutta autoa, mutta se on hänelle tärkeää. Talokin on liian iso, mutta hänen unelmansa.

Ehkä kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää?

Vierailija
15/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit ap. vain väärässä seurassa. Kyllä sä kelpaat monellekin naiselle, jos sussa on jotain naista kiehtovaa sisältöä persoonassasi ja tai ulkonäössäsi.

Persoona = mies maksaa kaiken ensitreffeistä alkaen. Vai monetko ensitreffit olet itse naisena maksanut?

Vierailija
16/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neutraali tilanteen havainnointi ja näkemänsä kirjalliseen muotoon sovittaminen ei omasta mielestäni täytä arvostamattomuuden merkkejä.

Muotoilin paikat, lukumäärät sun muut sen sellaiset epämääräisiksi tunnistamista vaikeuttaakseni.

Vierailija
17/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun joku lähestyy sinua sinun itsesi -ei tulojesi- vuoksi, myöskään se sulle kelpaa?

Missään en näin väittänyt.

Vierailija
18/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja keskiverrosti mielenterveysongelmainen, mutta jostain syystä en edes osaa pitää itseäni huonona saaliina. Jotenkin sitä yllättyy kun omat ominaisuudet löytyy tuollaisesta listasta :D olen "menettänyt" miehiä jotka on alle oman tasoni (juu, niitä on), koska minä en ole kiinnostanut miehiä. Sitten taas minuun on ollut rakastunut miehiä, jotka ovat omaa tasoani ylempänä, mutta en ole vaan kiinnostunut. Luulen, että tämäkin vakka vielä kantensa löytää.

Vierailija
19/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tän vois bannata. "jou mä kuvittelem et kaikki viestit on provoi, sit vaan törkkään niihin tän 0/5 asteikon ku en osaa muutakaan sanoa"

Vierailija
20/55 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se niin meni, että kukaan 9 misusta ei pesää illan aikana tarjonnut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi