En koskaan voisi olla ystävänä/suhteessa ihmisen kanssa joka (nettikäytös)
nyt vaikka liittyen tähän Axl Smith -tapaukseen (tämän hetken hyvä esimerkki), niin revähtää nettikeskustelemaan tavalla mikä ei vaan ole enää mitenkään oikein. Ensinnäkään häntä ei ole vielä tuomittu oikeudessa, toisekseen jos/kun hänet tuomitaan, sen annetun oikean rangaistuksen tulee riittää eikä tarvitse pahansuopana toivoa että koko henkilön elämä on pilalla lopullisesti tmv. Yksinkertainen ihminen on vähän kuin hyeena; se saa vainun, se käy kiinni, eikä se lopeta. Jos ihminen on kuin hyeena, niin mulla ei ole kerrassaan mitään sanottavaa sellaiselle ihmiselle, nimittäin ihmisestä puuttuu hienosäätö, laajempi ymmärrys, ääh en jaksa edes jatkaa aiheesta, niin paljon turhauttaa tuo netissä esiintyvä ääliömäinen käytös!
Kommentit (8)
Ainoa joka on käyttäytynyt ääliömäisesti on Axl.
En minäkään.
Jammukin oli ihminen ja samoin on Axl.
Kiva kun tajusitte pointtini, eli ette yllättävää kyllä tajunneet... huoh. Tarkoitin, että tämä ihmisten totaalijulma riepottelu netissä ei siltikään ole oikein. Piste. Minä esim. en ole minkäälainen tuomari, en työkseni enkä myöskään ole itse itseäni sellaiseksi netissäkään kohottanut, kuten teistä jotkut... Näin ollen mulla on aina sentään jokin raja sen suhteen mitä mihinkin sanon, tai etenkin mitä kirjoitan, koska tänne nämä sitten jäävät.
Sitä vaan, että antaa hänen saada rangaistuksensa teostaan, mutta jotain rajaa voisi kuitenkin olla siinä ihmisen riepottelussa julkisissa keskusteluissa! Jotain rajaa. Vaikka onkin julkisuuden henkilö kyseessä, niin hänkin on ihminen.
ap
Vierailija kirjoitti:
nyt vaikka liittyen tähän Axl Smith -tapaukseen (tämän hetken hyvä esimerkki), niin revähtää nettikeskustelemaan tavalla mikä ei vaan ole enää mitenkään oikein. Ensinnäkään häntä ei ole vielä tuomittu oikeudessa, toisekseen jos/kun hänet tuomitaan, sen annetun oikean rangaistuksen tulee riittää eikä tarvitse pahansuopana toivoa että koko henkilön elämä on pilalla lopullisesti tmv. Yksinkertainen ihminen on vähän kuin hyeena; se saa vainun, se käy kiinni, eikä se lopeta. Jos ihminen on kuin hyeena, niin mulla ei ole kerrassaan mitään sanottavaa sellaiselle ihmiselle, nimittäin ihmisestä puuttuu hienosäätö, laajempi ymmärrys, ääh en jaksa edes jatkaa aiheesta, niin paljon turhauttaa tuo netissä esiintyvä ääliömäinen käytös!
Internetin ihmeellinen maailma on kyllä tuonut esiin sen, miten raadollinen ja ilkeä ihminen voi olla. Tämä julkinen lynkkaushalu on näkynyt jo ennenkin, -julkiset hirttäjäiset ja mitä kansanhupia ne olivatkaan.
Nämä riepottelijat ovat suunnilleen samaa sakkia kuin nohevat katupartiopoijjaat ja sen sellaiset... Kun on lusikalla, niin kauhan voi myydä tarpeettomana vaikka tori.fi:ssä. Ei mulla ole enää muuta sanottavaa tähän, koska mihinkään se ei johda. Yritäpä saada kauppatorin kirkuvat lokit hiljenemään maahan pudonneen tallotun makkarapalan ympärillä - täysin turha toivo. Saa vaan paskat niskaansa, koska yksittäinen pienipäinen mutta suurisuinen lintu luulee olevansa mahtava ja jalo kotka laumansa suojissa.
ap
Mielenkiintoista, että puolustelunhalusi herää tällaisen ihmisen kohdalla. Missä olet ollu esim. Pipsasta, muista bloggaajista, misseistä ja mintusta juorutessa?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että puolustelunhalusi herää tällaisen ihmisen kohdalla. Missä olet ollu esim. Pipsasta, muista bloggaajista, misseistä ja mintusta juorutessa?
Olen kylläkin kaikenlaista julkista liian överiksi menevää riepottelua vastaan, sen voisi mahdollisesti päätellä tästä aloituksestani. Jospa luet ekan lauseeni toistamiseen, niin huomaat varmasti että siinä luki "tämän hetken hyvä esimerkki". Mutta ei mulla ole tähän enää muuta sanottavaa, kuin että toivottavasti kirjoitukseni havahduttaa edes jotkut miettimään jatkossa toimintatapojaan vähän pidemmälle. ap
Axl on syyllinen ja käyttäytynyt tosi törkeästi, hänen käytöstään ei voi puolustaa millään.