Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottaa kun mies seksin aikana hokee "hyvä tyttö"

Vierailija
12.03.2016 |

Vaikka olen yli 30-vuotias nainen. Olen tästä sanonut monta kertaa mutta hän aina unohtaa ja väittää että hän ei kiihotu kunnolla jos ei saa hokea sitä. Miten saan hänet lopettamaan?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta 18 ja kyllä ällöttäs, jos sängyssä mies alkas tytöttelemään tai muuten lässyttämään. Hyi ei ei. Se ei vaan toimi.

Hiljaa oleminenkin on parempi kuin joku ihme lepertely. Ja outoa jos mies ei lopeta vaikka asiasta huomauttaa.

Nuori nainen yleensä haluaa että häntä kohdellaan aikuisena naisena. Kokenut aikuinen nainen tykkää tytöttelystä.

Vierailija
42/49 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että hyvä poika hyvä poika, kiltti poika........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sekin on parempi kuin : KUKA ON REHTORI ?

Vierailija
44/49 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto meitä on kyllä joka junaan. Mä taas tykkäisin tosta mutta mun mies ei liiemmilti juttele ja itselle tulee sitten ihan pervo olo kun yritän virittää sänkyhokemia.

Vierailija
45/49 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä pitää uskaltaa heittäytyä eikä tarkkailla itseään/kumppaniaan. Eipä taida nuo kriitikot paöjon orgasmeilla juhlia.

Vierailija
46/49 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän isin prinsessaa saa kutsua silleen! Eikun äsh! Valtiatartasi täytyy kunnioittaa! Eikun nyyh nyyh kot kot kot kot...

Kuvittelen, kun av-mammat menee sekasin ja alkaa kotkottaa ja nokkia maata, kun on saanut itsensä pussiin, eikä mitään ulospääsyä ole! Hahahahahaha Hohohohohoho!

Sulla on vissiin ihan hyvä aamulääkitys.

Ah! Oh! Nooiiiiiii! Nyt lähti ja lensi! Aaaaaaaahhhhhhhhh! Viikonlopun aamupäivärunkku av-palstalla on mun juttu! Ekana alkuperäinen kirjoitus sensuroidaan, mutta sitten se on lainattu niin moneen kohtaan, ja itsekin levitän sitä tässä lainaamalla, että se on ärsyttämässä av-mammoja. Kuvittelen itseni hiippailemassa teidän taloon, kun miehenne on poissa. Vedän pikkuhousut pois ja kuiskaan: "Hyvä tyttö!". Sitten fistaan mammaa pari tuntia, runkkaan ja sotken spermat fistaavalla kädellä vittuun.

Ja tämän törkeän kertomuksen kirjoitin, koska on niiiiiiin hauskaa ärsyttää estyneitä av-mammoja. Kuvittelen jo tuohtuneet kommentit ja postaukseni sensuroinnin. Toinen mahdollisuus on jäätävä hiljaisuus! Hahahahahhahahahahahah :-)

Vierailija
47/49 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako A:lla miehen nimi? Mulle sanoi yhden yön seksikumppani "hyvä tyttö". Mulle se oli kiihottavaa. Mies jotain 5 vuotta mua nuorempi muuten :D

Vierailija
48/49 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Lisäehdotuksia?

Vierailija
49/49 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö kutsuu tytöksi?