Inhottaa kun mies seksin aikana hokee "hyvä tyttö"
Vaikka olen yli 30-vuotias nainen. Olen tästä sanonut monta kertaa mutta hän aina unohtaa ja väittää että hän ei kiihotu kunnolla jos ei saa hokea sitä. Miten saan hänet lopettamaan?
Kommentit (49)
Nauroin tälle keskustelulle liikaa.
En taitas jaksaa pidemmän päälle katella rommista,on niitä normaalejakin miehiä olemassa.
Ehkä se tykkää master - submission leikeistä. Haluaa olla "vanhempi ja viisaampi" daddy ja sinä lillgirl. Ei mitään tekemistä pedifilian kanssa.
Kysy, onko se kiinnostunut valtaleikeistä seksissä.
Vierailija kirjoitti:
se haaveilee sun olevan joku 6 vuotias tyttö, jota panee.
Tai koira jota panee.
Yhdellä kans oli tapana kuiskailla, että kyllä tuhma tyttö saa kyllä kohta... loput jätti sanomatta. Jos prkl olis lisännyt tuohon isän kädestä olisin siitä istumalta huitaissut ja lähtenyt! Aika äkkiä lopetinkin tuon suhteen kun alkoi kuiskailla tuollaisia. Hyi oksettaa vieläkin!
Ala haukahtelemaan kuten koira aina kun se sanoo noin.
Vierailija kirjoitti:
En taitas jaksaa pidemmän päälle katella rommista,on niitä normaalejakin miehiä olemassa.
Mites, jos tarjolla olis konjakkia?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin! Itseä ällöttää kaikkitollanen lässytys. Oma mies ei sano tuollaista sängyssä, mutta turnoff on aina se lammasmainen kysyvä katse (tykkäätköhän?-tyyliin). Sitten ohimennen kävellessä tuönnetään naamaa tissien väliin ja hytkytellään niitä yms mikä saa mut raivon partaalle.
Simmasummarum haluan tuntea olevani haluttava nainen enkä objekti jonka tissejä ja piparia tullaan rutistelemaam sina ohimennen.
Ööh, ja koet siis olevasi haluttava silloin kun mies *ei* rutistele mistään? Telepaattista haluamista pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä kans oli tapana kuiskailla, että kyllä tuhma tyttö saa kyllä kohta... loput jätti sanomatta. Jos prkl olis lisännyt tuohon isän kädestä olisin siitä istumalta huitaissut ja lähtenyt! Aika äkkiä lopetinkin tuon suhteen kun alkoi kuiskailla tuollaisia. Hyi oksettaa vieläkin!
Hahahaha, päivän naurut! En ihmettele yhtään jos tuon suhteen lopetit. Ällötys mikä mies.
Eikö teillä av-matameilla muka itsellänne ole mitään seksuaalifetisejä, jotka saavat teidät kuumiksi? Ette koskaan kuvittele äijän olevan joku johnnydepp? Tms tms.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä av-matameilla muka itsellänne ole mitään seksuaalifetisejä, jotka saavat teidät kuumiksi? Ette koskaan kuvittele äijän olevan joku johnnydepp? Tms tms.
Pääkoppansa sisällä voi ajatella omiaan, mutta tuollainen hokeminen korvan juuressa *örp* Eikä pyynnöstä edes lopeta, niin kyllä on pääkopassa vikaa.
Ihan varmasti on olemassa naisia, jotka voivat jakaa onnellisena tuonkin tytöttely hetken, monille se on lähinnä ällötys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä fetissejä voi olla, mutta asia on eri jos mielessään kuvittelee miehensä tilalla Johnny Depin, kuin että kuiskailisi korvaan "työnnä se miekka syvälle aah rommia pullo noniin noniin nyt tuhman tytön orgasmi lähestyy hiiohoooooi"
Mä just haluaisin kuulla tollasta sängyssä ja haluaisin olla se alistettu jota kehutaan kun tekee oikein ja rangaistaan kun väärin, mut ei, mun äijä on tuppisuu. Mä joskus innostun ja huutelen likaisia juttuja seksin aikana mut mies aina pyytää mua lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
On sellainen, että mies ei puhu mitään seksin aikana.
Kerran oli tapaus joka hoki että "voi kun sä olet hyvä tässä, siis aivan mahtavaa" jne. Tunnelma lässähti pahasti.
Olen vasta 18 ja kyllä ällöttäs, jos sängyssä mies alkas tytöttelemään tai muuten lässyttämään. Hyi ei ei. Se ei vaan toimi.
Hiljaa oleminenkin on parempi kuin joku ihme lepertely. Ja outoa jos mies ei lopeta vaikka asiasta huomauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä fetissejä voi olla, mutta asia on eri jos mielessään kuvittelee miehensä tilalla Johnny Depin, kuin että kuiskailisi korvaan "työnnä se miekka syvälle aah rommia pullo noniin noniin nyt tuhman tytön orgasmi lähestyy hiiohoooooi"
Kiitos päivän nauruista XD
Sulla on vissiin ihan hyvä aamulääkitys.