Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuuli juoruja minusta ja lopetti suhteen

Vierailija
11.03.2016 |

Mieheni kuuli minusta juoruja, joiden mukaan olisin säätänyt hänen ystäviensä kanssa ja tämän takia hän lopetti suhteemme. Minulla on kyllä ollut juttua parin äijän kanssa (jotka ovat mieheni ystäviä) mutta siitä on aikaa jo monia vuosia. Mieheni on nyt kuullut ystäviltään juorua näistä vanhoista jutuistani ja kokee, että olen pettänyt häntä vaikka nuo em. säädöt tapahtuivat jo aikoja sitten, ennen kuin edes tapasin tämän nykyisen mieheni. Mielestäni noin vanhoja säätöjäni ei voi pitää pettämisenä. Olen yrittänyt puhua järkeä hänelle ja sanonut että ne ovat vanhoja juttuja, historiaa ja miksi kaivelee niitä, mutta ei kuulemma pysty antamaan anteeksi. Miestäni en ole pettänyt kertaakaan suhteemme aikana ja kaikki oli hyvin meidän välillä, ennen kuin tämä asia tuli ilmi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monet naiset ajattelevat että mitä sitä nyt turhaan lähteä merta edemmäs kalaan.

Ja tällaiselta se sitten vaikuttaa, ei anna kovin hyvää kuvaa itsestään.

Aktiivinen hutsi gutsi voi olla mutta vaihtaisi välillä apajia missä saalistaa

Vierailija
22/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään missään nimessä tapailisi miestä, joka olisi kolunnut jo pari kaveriporukkani naista läpi, ymmärrän miestä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään missään nimessä tapailisi miestä, joka olisi kolunnut jo pari kaveriporukkani naista läpi, ymmärrän miestä hyvin.

Miesten kohdalla tuollainen on erittäin yleistä. Ensin vaimoraukka päätyy raskaaksi ja sen jälkeen mies menee sänkyyn useamman työpaikan naisen kanssa. Yäk.

Vierailija
24/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sattumaa. Itse seurustelin neljän samalla luokalla olleen kanssa, joka oli erikoista kun rinnakkaisluokkiakin oli varmaan a-f luokat. Sitten sattumalta kaveruksista ensin toinen ja sitten toinen. Kaikkien kanssa ei sänkyyn asti kuitenkaan. Mutta näin voi sattua.

Mies joka tuosta niuhottaa on sairaalloisen mustasukkainen, varo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme