Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuuli juoruja minusta ja lopetti suhteen

Vierailija
11.03.2016 |

Mieheni kuuli minusta juoruja, joiden mukaan olisin säätänyt hänen ystäviensä kanssa ja tämän takia hän lopetti suhteemme. Minulla on kyllä ollut juttua parin äijän kanssa (jotka ovat mieheni ystäviä) mutta siitä on aikaa jo monia vuosia. Mieheni on nyt kuullut ystäviltään juorua näistä vanhoista jutuistani ja kokee, että olen pettänyt häntä vaikka nuo em. säädöt tapahtuivat jo aikoja sitten, ennen kuin edes tapasin tämän nykyisen mieheni. Mielestäni noin vanhoja säätöjäni ei voi pitää pettämisenä. Olen yrittänyt puhua järkeä hänelle ja sanonut että ne ovat vanhoja juttuja, historiaa ja miksi kaivelee niitä, mutta ei kuulemma pysty antamaan anteeksi. Miestäni en ole pettänyt kertaakaan suhteemme aikana ja kaikki oli hyvin meidän välillä, ennen kuin tämä asia tuli ilmi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että näin meni, eikö niin?

Vierailija
2/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että pääsit ajoissa eroon tuollaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi vain tekosyitä kun ei kehdannut sanoa, että ei vaan kiinnostanut enää.

Vierailija
4/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistut menemään sänkyyn noin monen kanssa samasta kaveriporukasta?

Vierailija
5/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei halua mitään kaverin jämiä.

Vierailija
6/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluisitko itse ukkoa joka polkenut montaa sun ystävää? "Hieman" vaivautunut fiilis kenties...

Oot ehtinyt monen kanssa, ootko koko kylän pyörä? 😆

Vierailija
7/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva haluaa olla naisen kanssa, jota on polkenut puolet omista ystävistä.

Vierailija
8/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluisitko itse ukkoa joka polkenut montaa sun ystävää? "Hieman" vaivautunut fiilis kenties...

Monen? 😂😂

Vierailija
9/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Tässä taas oiva esimerkki naisten kaksoismoraalista. Hei ap tuu käymää mun luona ni laitetaa sessiot pystyyn senkin hunajatyttö.

Vierailija
10/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa tuntea itsensä erityiseksi eikä vain olla yksi monista kun käyt läpi samaa kaveriporukkaa mies kerrallaan. Ihan syystä sinut jätti.

Vierailija
11/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä. En mäkään tahtois kumppania joka nussinut monen ystäväni kanssa. Ei se tietty pettämistä ole. Mutta on siinä tosiaan kahvikutsuilla kiree tunnelma, pulla kuin öylätti nielussa. Koko ajan mies miettii että joo-o Minna se sitten otti Topilta suihin , anto persettä Paulille.. joo ja Riku sai pimppiä.

Ihmeen monen kanssa samasta kaveripiiristä olet ehtinyt..

Vierailija
12/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä syy kertoa ne aiemmat suhteet ja erityisesti kaveriporukkaan liittyvät jo ennenkuin päätyy harrastamaan seksiä. Ei tulisi tälläisiä tilanteita.

Vierailija
13/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ja menneet ovat menneitä.

Tuskinpa kirjoittajan mieskään on elänyt poikuus tallella heidän parisuhteeseensa saakka...

Vierailija
14/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on osoitus juuri siitä, miten käytetyn naisen arvo alenee markkinoilla ja jos käyttäjinä on entiset kaverit, arvo menee miinukselle.

Vierailija
15/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei halua mitään kaverin jämiä.

No pätee toisinki päin. En ite haluis jotain miestä, joka käy koko kaveriporukan läpi...

Vierailija
16/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ja menneet ovat menneitä.

Tuskinpa kirjoittajan mieskään on elänyt poikuus tallella heidän parisuhteeseensa saakka...

joo parisuhde on mennyttä :D uutta matoa koukkuun.

Vierailija
17/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä syy kertoa ne aiemmat suhteet ja erityisesti kaveriporukkaan liittyvät jo ennenkuin päätyy harrastamaan seksiä. Ei tulisi tälläisiä tilanteita.

Jep. Itse tuli mokattua uuden miesystävän tietämien (ei sentään hyviä kavereita) tyyppien kanssa ennen miestä, ja kerroin heti, kun juttumme syveni. En olisi kestänyt elää pelossa, että tulee kuitenkin joskus ilmi. Tottakai se tuntui hänestä inhottavalta, mutta parempi, että olin rehellinen heti alkuun.

Vierailija
18/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Itse tuli mokattua uuden miesystävän tietämien (ei sentään hyviä kavereita) tyyppien kanssa ennen miestä, ja kerroin heti, kun juttumme syveni. En olisi kestänyt elää pelossa, että tulee kuitenkin joskus ilmi. Tottakai se tuntui hänestä inhottavalta, mutta parempi, että olin rehellinen heti alkuun.

otitko kaikilta samaan aikaan?

Vierailija
19/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kivaa istua iltaa ystävien kanssa ja ryypiskellä jos tietäisin että kaikki heistä ovat nussineet naiseni kanssa, kynnys uudestaan vahinkohässiä ei olisi mikään iso jopa erittäin todennäköistä jossain vaiheessa.

Kuka haluaa kevytkenkäisen hepsankeikkan mihinkään vakavaan suhteeseen ?

Vierailija
20/24 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä 20 säätöä miehen kavereiden kanssa on liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi