Minkä ikäisenä miehet lakkasivat kiinnostamasta?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
31-v
vaihdoin elämiseen vapaana ja itsenäisenä ihmisenä joka ei ole riippuvainen kenenkään oikuista, eikä velvollinen ahdistaviin kompromisseihin tai peräti kokonaa luopumaan itsestään ja hyvinvoinnistaan.
Tämä kirjoitus sopii paremmin miehelle joka kertoo tunnelmista jätettyään naisen.
-M29-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31-v
vaihdoin elämiseen vapaana ja itsenäisenä ihmisenä joka ei ole riippuvainen kenenkään oikuista, eikä velvollinen ahdistaviin kompromisseihin tai peräti kokonaa luopumaan itsestään ja hyvinvoinnistaan.
Tämä kirjoitus sopii paremmin miehelle joka kertoo tunnelmista jätettyään naisen.
-M29-
Päivääkään en ole katunut.
43 vuotiaana. Sen jälkeen elämä ollut helppoa, miehet ovat jääneet pois elämästäni. Saa olla sen näköinen kuin haluaa eikä tarvitse miellyttää kuin itseäni.
Oletusvastaus tähän on; välittömästi kun avioiduin. Ja näin se myös käytännössä menee...
Mun mummo ainakin katteli miehiä vielä 85 v. Yritettiin ehdottaa jotain naapurin pappaa niin oli kuulemma liian vanha. :D
30-vuotiaana. Heterot siis. Homoja tapaan edelleen ja nautin heidän seurastaan paljon.
En ole ikinä ollut erityisen kiinnostunut miehistä, mutta ensimmäisen (ja viimeisen) suhteen aikana tajusin että se oli varmaa. "Vaihdoin" naisiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ollut erityisen kiinnostunut miehistä, mutta ensimmäisen (ja viimeisen) suhteen aikana tajusin että se oli varmaa. "Vaihdoin" naisiin.
Joo tarkoitin siis että ensimmäisen ja viimeisen suhteeni miehen kanssa, olen sen jälkeen kyllä ollut naisen kanssa. En varsinaisesti vaihtanut mihinkään koska olen aina pitänyt naisista
Ei ainakaan vielä. Mutta se, mikä miehissä kiinnostaa, on nykyään ehkä enemmän korvien kuin reisien välissä.
23 vuotiaana. En 'vaihtanut' mihinkään, elämästäni tuli parempaa keskityttyäni muihin asioihin kuin miehiin.
En ole koskaan keskittynyt miehiin. En ole kyllä koskaan ollut suhteessakaan. Jotkut yksilöt ovat kiinnostaneet ihan kunnolla, mutta se kiinnostus ei ole ollut molemmin puolista.
Olen ihastunut ja olen 60v . Olen varattu. Tämä uusi ihastus kiinnostaa todella. 😊. Kaikinpuolin.
31-v