Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun tapaatte miesystävänne---pussaatteko aina ensin? välittömästi ja heti?

Vierailija
11.03.2016 |

Me voidaan olla monta tuntia koskematta toisiimme, ja se tuntuu oudolta.. siksi kysynkin, kuinka te toimitte?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sitä tuollaista tehdä kuin alkuhuumassa ihan vaan?

Vierailija
2/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joko se huuma kuukaudessa häipyy? Ollaan kuin vanhakin pariskunta..  ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halataan ja pussataan.

Vierailija
4/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli edellinen suhde tuollainen ja eihän se hyvin päättynyt. Intohimon puute ja seksuaalisen läheisyyden olemattomuus teki suhteesta pelkän onnettoman kämppissuhteen. Nyt olen uudessa suhteessa ja ollaan tapailtu noin kuukausi, aivan järjetön alkuhuuma edelleen meneillään. Suudellaan ja halaillaan heti kun nähdään ja erotessa vielä pussaillaan ovenraostakin. Seksi on kiihkeää ja sitä on koko ajan.

Vierailija
5/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halataan ja/tai pussataan ainakin lähes heti kun tavataan. Kahden vuoden ajan "jo" pysynyt tää tapa.

Vierailija
6/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi sanoo että aina pussataan ja halataan, vähintään pussataan. Aina kun toinen tulee kotiin, mennään ovelle vastaan ja annetaan ainakin ne pusut. Myös kodin ulkopuolella nähdessä lähes aina tervehditään pussaamalla ja mahdollisuuksien mukaan myös halaamalla. Yhdessä ollaan oltu 3,5v., ja ei kyllä saman katon alla olla koskaan tunteja koskematta toisiimme.

Vierailija
7/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halataan tai suukotellaan jos satutaan olemaan"vapaana" sillä hetkellä. Jos olen työhuoneessa tekemässä töitä mies ei tule häiritsemään. Huikataan vaan moi. Sitten kun olen saanut hommat tehtyä menen miehen luo, halaan ja annan suukon. Jos nähdään vaikka töiden jälkeen kaupungilla emme välttämättä halaa tai anna suukkoa, mutta jotenkin kosketaan esim lähdetään jatkamaan matkaa käsi kädessä.

Vierailija
8/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni (nyt jo aviomies) kanssa kohta 8 vuotta, ja aina tavatessamme vaihdetaan suukko. Omasta mielestäni on mukava pitää kiinni tästä tavasta vaikka olemmekin "vanha" pariskunta, pysyy yllä se pieni romanttinen vire elämässä.

Vierailija
9/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapaan miesystäväni, halaamme lujasti ja suutelemme aina. Ympäristöstä riippuen oikein kunnon suutelua tai vähintään huulipusu. Jos olemme kävellen, pidämme aina kädestä tai mies laittaa käden mun vyötärölle. Autossa silitellään toisen reittä välillä. Olen niin rakastunut mun vähän vanhempaan kuumaan miesystävään ja hän varmaan yhtä paljon minuun. Kyllä sen tuntee, kun todella rakastuu. Älä väkisin yritä olla ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole yhteyttä ja intohimoa. Se ei johda mihinkään hyvään.

Vierailija
10/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein

Vierailija
11/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli edellinen suhde tuollainen ja eihän se hyvin päättynyt. Intohimon puute ja seksuaalisen läheisyyden olemattomuus teki suhteesta pelkän onnettoman kämppissuhteen. Nyt olen uudessa suhteessa ja ollaan tapailtu noin kuukausi, aivan järjetön alkuhuuma edelleen meneillään. Suudellaan ja halaillaan heti kun nähdään ja erotessa vielä pussaillaan ovenraostakin. Seksi on kiihkeää ja sitä on koko ajan.

Mulla myös näin. Uutta suhdetta nyt takana 4kk. Kuumaa on. Jos nähdään jossain ihmisten ilmoilla, pieni pusu riittää, muuten ei todellakaan.

Vierailija
12/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotta yhdessä ja aina halipusit, kun tavataan ja erotaan.

Vierailija
13/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en ole koskan harrastanut tuota. Jos mies onkin yrittänyt, niin olen työntänyt sen pois, että ei tartte hakea seksuaalista tyydytystä heti ensisekunneilla. Jos ollenkaan. Kaipaan ihan vain kumppania.

Vierailija
14/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pussata, mutta halataan kuin vuosia kateissa ollutta ystävää. Ja vasta pari kuukautta vanha suhde, onko ihan tuhoon tuomittu?

Vierailija
15/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huooooh.....    en ymmärrä tätä meidän tapaa, en...

ap

Vierailija
16/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me halataan ja pussaillaan aina tavatessa. Aamulla ekana, töihin lähtiessä, kotiin tullessa ja illalla nukkumaan mennessä. Lisäksi pitkin päivää/iltaa kun ollaan yhdessä. Näillä eväillä jo 8 vuotta yhdessä ja tosi hyvältä tuntuu vieläkin, jopa paremmalta kuin alkuhuumassa :).

Vierailija
17/17 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamis- , eroamis- ja hyvänyönsuukot ja -halit on vuosien saatossa jääneet. Haluaisin pussata useammin, mutta koska mies ei lähes koskaan tee siihen aloitetta, omatkin pusunhaut on sitten jääneet. Harmi, tiedän, että olemalla aloitteellisempi voisin saada toivomiani pusuja, mutta koska mies joskus torjuu minut esim. väittämällä mun olevan flunssainen, loukkaannun, enkä sitten pyydä enää.

Ollaan oltu tosi monta vuotta yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi