Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tradenomi, missä olet töissä?

Vierailija
11.03.2016 |

Mitä tän palstan tradenomit tekevät? Myös ne voi kommentoida, jotka eivät ole oman alansa hommissa tai ovat työttömiä.

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talouspäällikkö, yksityisessä firmassa.

valmistuin v. 2002, olen ollut myös ulkomailla töissä, nykyisessä työpaikassa pian 8 vuotta.

Vierailija
42/129 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla it-asijaintuntijana. Valmistuin 2008.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksityisellä noin 500 hengen firmassa. Teen osto- ja myyntireskontraa määräaikaisena. Valmistun piakkoin.

Vierailija
44/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsultti

Vierailija
45/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin -09.

Siivoustöitä olen tehnyt ennen ja jälkeen valmistumisen. Vuosikausiin en ole hakenut "oman alan" töitä, sillä ei se edes ole alani.

Vierailija
46/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankissa palveluneuvoja, vakipaikka.

Miten pääsiy pankkiin? Minkälaista työkokemusta oli taustalla? Pankkiin omalla paikkakunnallani lähes mahdoton päästä.

Vierailija
47/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankissa paskahommassa paskalla palkalla, mutta noh, pääasia varmaan että on töitä.

Mitä on paskahomma pankissa?

Vierailija
48/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiassistenttina kiinteistöalalla.

Vierailija
49/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen, mutta päädyn varmaan johonkin pankkiin vastaanottovirkailijaksi. xD Ajattelin vaihtaa sote-alalle. 

Vierailija
50/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esimiehenä McDonaldsissa.

Vierailija
51/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakkarina valtion firmassa. En tiedä oliko koulutuksesta varsinaisesti hyötyä, meillä on muutama tyyppi ihan lukiopohjalta. Valmistuin 2004, sen jälkeen useempi vuosi pätkäduuneja ja työttömyyttä ennen nykyistä työtä.

Miten pääsit valtion firmaan töihin? En pääse edes harjoitteluun kun ei ole tarpeeksi oman alan työkokemusta.

Vierailija
52/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein alan töitä ennen valmistumistani 2014, mutta sen jälkeen en enää saanut niitä. Kaikki tututkin irtisanottiin ja uusia ei rekrytoitu minnekään. Hain opiskelemaan hoitoalaa ja pääsin. Nyt opiskelen toista amk-tutkintoa ja tiedossa on aika varmasti töitä. Sanon aika, koska en luota enää mihinkään.

Vierailija
53/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntineuvottelija eräässä isossa konsernissa (teollisuus). Tilaustenkäsittelyä ja laskutusta lähinnä.

Palkka ok kun huomioi että valmistuin vasta keväällä.

Vierailija
54/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankissa paskahommassa paskalla palkalla, mutta noh, pääasia varmaan että on töitä.

Mitä on paskahomma pankissa?

Palveluneovojana yksityispuolella konttorissa. Aspan homma on nykyään ihan toista kuin vaikka vuosituhannen alussa. Surkea palkka, paskaa sataa asiakkailta, jotka purkavat kaiken pahan olonsa aspoihin, kovat myyntitavoitteet.

Vierailija
55/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kirjanpitäjänä yksityisessä firmassa.

Mun entisissä opiskelutovereissa on mm. muutama IT-konsultti, pankin palveluneuvoja, yksityisissä firmoissa parikin sijoitusneuvojaa, palkanlaskijoita, pari HR /rekrytyyppiä, pari myyntimiestä, tilintarkastaja... Ollaan valmistuttu 2015-2016. Useat mun tutuista ovat myös päässeet yliopistoihin tekemään maisteria (joku on Kuopiossa, joku muutti just Poriin, Lappeenrannassa on parikin, joku on Jyväskylässä jne).

Vierailija
56/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin 2002 BBA-tradenomiksi, tein hommia varastotyöntekijänä ja nyt olen ollut monta vuotta työttömänä. Et silleen.

Vierailija
57/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion firmassa, vakihommat ja palkka 50k/vuodessa. Tätä ennen vuosia pätkätyö/työttömyys -rumbaa.

Vierailija
58/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelutoimistossa, opiskelin insinööriksi, kun tradenomin tutkinnolla pääsi vain valtion virastoihin tukitöihin simppeleihin hommiin. 

Vierailija
59/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakkarina valtion firmassa. En tiedä oliko koulutuksesta varsinaisesti hyötyä, meillä on muutama tyyppi ihan lukiopohjalta. Valmistuin 2004, sen jälkeen useempi vuosi pätkäduuneja ja työttömyyttä ennen nykyistä työtä.

Miten pääsit valtion firmaan töihin? En pääse edes harjoitteluun kun ei ole tarpeeksi oman alan työkokemusta.

Minä vastaan, vaikka en ole keltä kysyin. Monet mun tuntemat tyypit ovat päässeet vakitöihin valtion firmoihin, kun ovat tovin tehneet siellä tukitöitä ja muita pätkätöitä. Muutama koulun työharjoittelun kautta. 

Vierailija
60/129 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusasiantuntijana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän