Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison viestien, sähköpostien yms. lukeminen syy eroon?

Vierailija
11.03.2016 |

Kuinka vakava asia teille olisi jos puolisonne lukisi yksityisiä viestejänne, esimerkiksi puhelimesta tai sähköpostista. Olisiko suhde kerrasta poikki vai antaisitteko anteeksi?

Mieheni jäi kiinni sähköpostini ja Facebookini tutkimisesta ja mietin mitä tehdä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi minkäänlaista luottamusta tuollaisen jälkeen, joten sama olisi erota. Mustasukkaisuusko vaivaa?

Vierailija
2/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin aivan jumalattoman paljon. En tiedä mitä tekisin... koko henkilökohtainen elämä lävähtäisi miehen tietoon (en petä, mutta on mulla omiakin aisoita ja ystävilläni, jotka eivät pätkääkään miehelle kuulu). Vaikka voisin antaa anteeksi, ei tekoa voi perua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt eikä mies ollut sellaista edes epäillyt. Ei osaa kuitenkaan kertoa syytä teolleen. 

Ap

Vierailija
4/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin suuttua, mutta en tiedä eroaisinko - antaisin varmaan olla jos teko ei enää ikinä toistuisi! Mies jättäisi minut heti, sillä vainoharhaisen hullun exän vuoksi ei siedä tonkimista yhtään. Ei meillä kummallakaan mitään salattavaa ole, mutta kyse on periaatteesta!

Vierailija
5/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis me ei salailla mitään ja tiedetään moni toistemme salasanoista. Eli ei olisi mikään iso asia jos mies sitä "salaa" tekisi, ihan rauhassa.

Ei tätä siis kuitenkaan paljoa tapahdu, en muista onko juuri ollenkaan. Miehen äidinkieli on hollanti, ja emme ole toistemme kielten mestareita tosiaan. Aika hidasta olisi stalkkaus helposti kun joutuu kääntää. :P

Vierailija
6/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vakava asia. Vähintäänkin näyttäisin mustaa valkoisella, että on itse asiassa tehnyt rikoksen josta tulisi ilmoittaa poliisille.

Kyseessähän ei ole vain minun yksityisyyteni vaan myös niiden ystävien, joiden uskomat salaisuudet joutuvat vääriin käsiin.

On niin törkeätä, että olen vähitellen etäännyttänyt mm. ystävistäni ne naiset joille kaikki on yhteistä miehensä kanssa. Näiden joukossa käly. Luulin chattaavani hänen kanssaan kun yhtäkkiä kävikin ilmi, että puhuin hänen miehensä kanssa.

Vierailija
7/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sairasta ja vakavaa. Itse sorrun siihen, samoin mieheni..

Vierailija
8/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siihen pitäisi olla aivan älyttömän hyvä selitys, jos sellaista olisi mennyt tekemään, enkä kyllä keksi yhtäkään sellaista selitystä, joka voisi mennä läpi. Vaikea tietää eroaisinko vai mihin se johtaisi, en onneksi osaa kuvitellakaan miehen sellaista tekevän, ja joka tapauksessa minulla on kaikki käyttöliittymät salasanan takana.

Vierailija
9/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sairasta ja vakavaa. Itse sorrun siihen, samoin mieheni..

Miksi? Kun luet miehesi viestit ja huomaat, ettei sieltä löydy mitään epäilyttävää, niin mitä tapahtuu? Olet onnellinen ja luottavainen suhteessa etkä enää koskaan epäile häntä? Vai päinvastoin, mielesi askartelee edelleen kysymyksissä, josko hän onkin poistanut viestit, poistanut sivuhistorian, tuhonnut todisteet... ja joka tapauksessa jonkin ajan kuluttua pitää taas tutkia salaa, koska SILLOIN hän ainakin on saattanut tehdä jotain, mitä ei tahtoisi sinun näkevän. Eli oletko oikeasti onnellinen toimiessasi noin?

Jos et halua miehesi tutkivan sinun viestejäsi ym. niin miksi et laita niitä salasanan taakse?

Vierailija
10/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehelläni on vapaa pääsy sekä Facebookiin, kännykälleni että sähköpostiini, samoin kuin minulla hänen. Ei minulla ole häneltä mitään salattavaa. Mielestäni tulee olla täysi avoimuus puolisoiden kesken. Koen, että mieheni on lähin henkilö, joten en ymmärrä mitä sellaista, jota en haluaisi hänen tietävän puhuisin jonkin toisen henkilön kanssa.

Vierailija
11/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelläni on vapaa pääsy sekä Facebookiin, kännykälleni että sähköpostiini, samoin kuin minulla hänen. Ei minulla ole häneltä mitään salattavaa. Mielestäni tulee olla täysi avoimuus puolisoiden kesken. Koen, että mieheni on lähin henkilö, joten en ymmärrä mitä sellaista, jota en haluaisi hänen tietävän puhuisin jonkin toisen henkilön kanssa.

Toivottavasti ystäväsi, jos heitä on vielä jäljellä, tietävät tästä avoimuusperiaatteestanne. Ainakin itse oletan, että lähettämäni viestit ja sähköpostit lukee vain ja ainoastaan se ystäväni, jolle ne olen lähettänyt.

Vierailija
12/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No häh? Ei se ole ollenkaan ihmeellistä jos parisuhteessa luetaan toisen viestejä ristiin rastiin.

Vierailija
13/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ystäväsi, jos heitä on vielä jäljellä, tietävät tästä avoimuusperiaatteestanne. Ainakin itse oletan, että lähettämäni viestit ja sähköpostit lukee vain ja ainoastaan se ystäväni, jolle ne olen lähettänyt.

Kai sinä ymmärrät, että halutessaan lähes kuka vaan pääsee niitä sähköposteja lukemaan jos tosiaan niin haluaa? 

En ymmärrä miksi ylipäätänsä mitään maailman suurimpia salaisuuksia jaetaan viestitse, ehkä olisi parempi keskustella kasvotusten.

Vierailija
14/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ystäväsi tykkäävät tästä? Vai oletko kenties unohtanut mainita, että heidän yksityisasiansa ovat teidän huushollissa ihan yleisessä jaossa , kun parisuhteenne on niin tavattoman läheinen?? Yäk.

Vierailija
15/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa hyvä ja ilmoittakaa läheisillenne, jos teillä on tällainen ihanan avoin liitto. Tietävät välttää viestittämästä, soittamasta ja muutenkaan uskoutumasta jatkossa teille.

Vierailija
16/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin järkyttynyt, jos mieheni kyttäisi henkilökohtaisia viestejäni. Tuntisin suorastaan inhoa miestäni kohtaan...vaikka en minäkään ole koskaan pettänyt miestäni tai edes viestitellyt mitään "pikkutuhmia" kollegojen kanssa.

Vierailija
17/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ystäväsi tykkäävät tästä? Vai oletko kenties unohtanut mainita, että heidän yksityisasiansa ovat teidän huushollissa ihan yleisessä jaossa , kun parisuhteenne on niin tavattoman läheinen?? Yäk.

En ole maininnut asiasta ystävilleni. Minä jaan mieheni kanssa kaiken, ja pistän parisuhteeni etusijalle ennen ystävyyssuhteita. Ehkäpä tässä yksi ongelma suomalaisten parisuhteissa ja syy siihen miksi niin monet eroavat. Miten voi luottaa toiseen 100%, jos hänellä on salaisuuksia, eikä kerro kaikkea?

Vierailija
18/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se tosi iso kriisi. Toisen viestien vakoilu on merkki vakavasta epäluottamuksesta (sen lisäksi, että se on lainvastaista). Mutta jos puoliso osaisi pyytää nöyrästi anteeksi ja hakisi mustasukkaisuuteensa ammattiapua, niin ehkä se riittäisi.

Vierailija
19/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pettänyt eikä mies ollut sellaista edes epäillyt. Ei osaa kuitenkaan kertoa syytä teolleen. 

Ap

Luultavasti se ettei osaisi tai haluaisi kerto syytä olisi jopa pahempi suhteen kannalta kuin se että ne jostakin perustellusta syystä olisi halunnut katsoa.

Vierailija
20/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole maininnut asiasta ystävilleni. Minä jaan mieheni kanssa kaiken, ja pistän parisuhteeni etusijalle ennen ystävyyssuhteita. Ehkäpä tässä yksi ongelma suomalaisten parisuhteissa ja syy siihen miksi niin monet eroavat. Miten voi luottaa toiseen 100%, jos hänellä on salaisuuksia, eikä kerro kaikkea?

Katsos kun siinä se juuri on se luottamuksen paikka, että ei TARVITSE vakoilla toisen kaikkia sanomisia kavereilleen, ja silti voi luottaa siihen, että hän on uskollinen ja minun puolellani.

En hyväksy tuollaista, että mies lukisi ystävien viestejä puolisolleen. Se on jo kirjesalaisuuden rikkomistakin, eli lainvastaista. Jos haluat todistella postillasi miehellesi jotain, näytä omat viestisi aivan rauhassa. Mutta et voi näyttää muiden viestejä sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme