Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26 v miehet monta seksikumppania teillä on ollut?

Vierailija
11.03.2016 |

Sain äskön tietää että puolisollani, joka on 26 v on ollut 25-30 petikumppania, itselläni hän on ainut ja olen 22v. Olemme seurustelleer yli 4 v. Hän on siis valehdellut aikaisemmin, niitä olevan 11.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä väliä? Eikö se ole mennyttä elämää? Jos hänellä ei missään ole yllärilapsia, eikä hänellä ole sukupuolitauteja niin eikö menneisyys ole vain menneisyyttä?

Vierailija
2/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä väliä? Eikö se ole mennyttä elämää? Jos hänellä ei missään ole yllärilapsia, eikä hänellä ole sukupuolitauteja niin eikö menneisyys ole vain menneisyyttä?

Jotenkin ärsyttää, miksi pitäny valehdella 4 vuoden ajan. :( - Ap

Vierailija
4/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Harva miehistä pääsee tuollaisiin lukuihin koko elämänsä aikana.

M27

Vierailija
5/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua ap. Kyllä mua harmittaisi tuollainen. Mun n 40v miehellä oli ollut ennen minua eli 10v sitten n 10-12 seksikumppania. Minusta miehelläsi on ollut niitä aika paljon.

Vierailija
6/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi. Harva miehistä pääsee tuollaisiin lukuihin koko elämänsä aikana.

M27

Henkilökohtaisesti minua oksettaa, koska en ikinä voisin itse harrastaa yhden illan juttuja, tuntuu etten tunne koko ihmistä. -Ap

Vierailija
7/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 32, mutta vastaan nyt kuitenkin. 5 kumppania on ollut ja kun olin 26 taisi luku olla 3.

Vierailija
8/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen kun olet saanut kokeneen miehen, kokemattomat miehet on naisten mielestä jätettä.

Vierailija
9/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen kun olet saanut kokeneen miehen, kokemattomat miehet on naisten mielestä jätettä.

Olen poikaystäväni ensimmäinen kumppani ja häneltä saan parasta seksiä, kun vertaa aiempiin panoihini.

Vierailija
10/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotiaana oli ollut ehkä 30.

Vierailija
11/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty. Oksettaa koko ihminen. -Ap

Vierailija
12/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on liikaa? Ota hyvin komea, viriili ja menestyvä mies joka ei tahdo sitoutua... Kyllä niitä uusia naisia kertyy sen 4-6/vk ja loput illat täytetäänkin siten fwb:llä. Tämän verran olen tahtomattani kuullut aviomiehestäni, joka tosiaan sitoutui vasta 30-vuotiaana. En edes haluat tehdä laskutoimitusta. Tauteja ei ole koskaan ollut, mutta onhan se inhottavaa, kun kaikki kaverit tuntee ainakin yhden naisen, jonka kanssa mies on maannut. Onneksi on iso kaupunki... No, ainakin mies on ihan jumala sängyssä.

Vierailija
13/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lasketaanko pelkkä molemminpuoleinen suuseksi. Jos lasketaan niin noin 10. Minusta se on ihan sopiva määrä.

Vierailija
14/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on liikaa? Ota hyvin komea, viriili ja menestyvä mies joka ei tahdo sitoutua... Kyllä niitä uusia naisia kertyy sen 4-6/vk ja loput illat täytetäänkin siten fwb:llä. Tämän verran olen tahtomattani kuullut aviomiehestäni, joka tosiaan sitoutui vasta 30-vuotiaana. En edes haluat tehdä laskutoimitusta. Tauteja ei ole koskaan ollut, mutta onhan se inhottavaa, kun kaikki kaverit tuntee ainakin yhden naisen, jonka kanssa mies on maannut. Onneksi on iso kaupunki... No, ainakin mies on ihan jumala sängyssä.

Tuntuu jotenkin huijatulta, koska jos olisim tiennyt että seksikumppaneita oli kertynyt jo 22 v lähelle 30 en olisi aloittanut seurustelua. -ap

Vierailija
15/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli tuossa iässä tuon verran. Suurin osa todella nuorena hankittuja. Kyllähän se ällötti, kun hän oli minun kolmas. Ymmärrän kyllä kuitenkin, että niitä kertyy jos on aikuisena sinkkuna pitkään.

Vierailija
16/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
17/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä kysyit? Mitä ihmettä sä sillä tiedolla teet?

Vierailija
18/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jotenkin huijatulta, koska jos olisim tiennyt että seksikumppaneita oli kertynyt jo 22 v lähelle 30 en olisi aloittanut seurustelua. -ap

Miksi sillä on niin iso merkitys? Mieheni on uskomaton kumppani ja aviomies. Fiksu, huumorintajuinen, huomioiva, rakastava... Olisin jäänyt paitsi ihan uskomattomasta rakkaudesta jos olisin pitänyt seksikumppanien määrää jonain mittarina. Mutta niin kai jäävät nekin, jotka pitävät kumppanin pituutta tärkeänä. Miehen hyvä ystävä on 170cm ja aivan ihana mies, mutta vastentahtoaan sinkku. 

Vierailija
19/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan tuo kamalan kurjalta, varsinkin kun on ensin valehdellut asiasta niin kauan... Puhu miehen kanssa asiasta. Ymmärrän tuonkin, että mies tuntuu ihan eri ihmiseltä nyt. Se tunne kuitenkin lähtee varmasti, kun totut ajatukseen. 

Vierailija
20/47 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen poikaystäväni ensimmäinen kumppani ja häneltä saan parasta seksiä, kun vertaa aiempiin panoihini.

Poikaystävääsi varmaan harmittaa samalla tavalla kuin ap:ta.