26 v miehet monta seksikumppania teillä on ollut?
Sain äskön tietää että puolisollani, joka on 26 v on ollut 25-30 petikumppania, itselläni hän on ainut ja olen 22v. Olemme seurustelleer yli 4 v. Hän on siis valehdellut aikaisemmin, niitä olevan 11.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen kun olet saanut kokeneen miehen, kokemattomat miehet on naisten mielestä jätettä.
Olen poikaystäväni ensimmäinen kumppani ja häneltä saan parasta seksiä, kun vertaa aiempiin panoihini.
Poikaystävääsi varmaan harmittaa samalla tavalla kuin ap:ta.
Miks sitä harmittais? Se tietää, että mulla on ollut miehiä ennen sitä.
Seksi ei ole sinulle yhtä suuri juttu mitä miehelle, kun olet kokenut sen kymmenien muiden miesten kanssa.
Voi kyllä se on suuri juttu. On aivan eri asia panna fuckbuddya kuin oman rakkaan kanssa.
Silti on pitänyt reva levittää kymmenille fuckbuddyille ennen rakastasi.
Miksi on väärin haluta seksiä sinkkunakin? Kyllä minäkin olisin halunnut tavata mieheni aikaisemmin, että olisi jäänyt toinen kumppanini välistä, mutta minkäs teet? Minä ainakin nautin seksistä ja haluan harrastaa seksiä. Itselleni ei koskaan tullut fuckbuddya vastaan ja olin hyvin arka baareissa yms. kävijä, joten yhdenillanjuttujakaan ei minulle osunut. Mieheni on harrastunut seksiä luoja ties kuinka monen naisen kanssa. Millä tavalla se on minulta pois, jos viriili mies halusi seksiä ennen kuin oli minut edes tavannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen kun olet saanut kokeneen miehen, kokemattomat miehet on naisten mielestä jätettä.
Olen poikaystäväni ensimmäinen kumppani ja häneltä saan parasta seksiä, kun vertaa aiempiin panoihini.
Poikaystävääsi varmaan harmittaa samalla tavalla kuin ap:ta.
Miks sitä harmittais? Se tietää, että mulla on ollut miehiä ennen sitä.
Seksi ei ole sinulle yhtä suuri juttu mitä miehelle, kun olet kokenut sen kymmenien muiden miesten kanssa.
Voi kyllä se on suuri juttu. On aivan eri asia panna fuckbuddya kuin oman rakkaan kanssa.
Paneminen ja paneminen eivät ole aivan eri asioita. Paneminen ja vesimelonin syöminen ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä väliä? Eikö se ole mennyttä elämää? Jos hänellä ei missään ole yllärilapsia, eikä hänellä ole sukupuolitauteja niin eikö menneisyys ole vain menneisyyttä?
Jotenkin ärsyttää, miksi pitäny valehdella 4 vuoden ajan. :( - Ap
Miksi olet tuollaista asiaa ylipäänsä lähtenyt kysymään?
Se tuli puheeksi kun keskustelimme tästä Axl Smithistä ja hänen kymmenistä seksikumppaneista -ap
No mikä oli tekosyy aiempien seksikumppanien lukumäärän utelulle 4 vuotta sitten?
Mitä väliä menneellä..itselläni oli tuossa iässä ainakin samanverran,en tosin mitään lukuja pitänyt..mutta jälkeenpäin ajatellut asiaa..kokemusta ja nuoruuden huumaa.terveisin nyt 50v
Tää on tää niitä ihmisiä, joiden rakastelu on jotain jumalaista, rakkaudellista läsnäoloa, johon muut eivät pysty pannessaan menemään jonkun tavallisen ihmisen kanssa tavalliseen tarpeeseen.
Silti on pitänyt reva levittää kymmenille fuckbuddyille ennen rakastasi.