26 v miehet monta seksikumppania teillä on ollut?
Sain äskön tietää että puolisollani, joka on 26 v on ollut 25-30 petikumppania, itselläni hän on ainut ja olen 22v. Olemme seurustelleer yli 4 v. Hän on siis valehdellut aikaisemmin, niitä olevan 11.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen kun olet saanut kokeneen miehen, kokemattomat miehet on naisten mielestä jätettä.
Olen poikaystäväni ensimmäinen kumppani ja häneltä saan parasta seksiä, kun vertaa aiempiin panoihini.
Poikaystävääsi varmaan harmittaa samalla tavalla kuin ap:ta.
Miks sitä harmittais? Se tietää, että mulla on ollut miehiä ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen kun olet saanut kokeneen miehen, kokemattomat miehet on naisten mielestä jätettä.
En pysty. Oksettaa koko ihminen. -Ap
Lähe kävelemään. Teet miehellesi palveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on liikaa? Ota hyvin komea, viriili ja menestyvä mies joka ei tahdo sitoutua... Kyllä niitä uusia naisia kertyy sen 4-6/vk ja loput illat täytetäänkin siten fwb:llä. Tämän verran olen tahtomattani kuullut aviomiehestäni, joka tosiaan sitoutui vasta 30-vuotiaana. En edes haluat tehdä laskutoimitusta. Tauteja ei ole koskaan ollut, mutta onhan se inhottavaa, kun kaikki kaverit tuntee ainakin yhden naisen, jonka kanssa mies on maannut. Onneksi on iso kaupunki... No, ainakin mies on ihan jumala sängyssä.
Tuntuu jotenkin huijatulta, koska jos olisim tiennyt että seksikumppaneita oli kertynyt jo 22 v lähelle 30 en olisi aloittanut seurustelua. -ap
Miksi sillä on niin iso merkitys? Mieheni on uskomaton kumppani ja aviomies. Fiksu, huumorintajuinen, huomioiva, rakastava... Olisin jäänyt paitsi ihan uskomattomasta rakkaudesta jos olisin pitänyt seksikumppanien määrää jonain mittarina. Mutta niin kai jäävät nekin, jotka pitävät kumppanin pituutta tärkeänä. Miehen hyvä ystävä on 170cm ja aivan ihana mies, mutta vastentahtoaan sinkku.
Sanoin suhteen alussa hänelle että inhoan pelimiehiä eli miehiä joilla on useita kymmeniä kumppaneita niin suorastaam vituttaa, että valehdellut jo heti suhteen alussa. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen poikaystäväni ensimmäinen kumppani ja häneltä saan parasta seksiä, kun vertaa aiempiin panoihini.
Seksi ei ole sinulle yhtä suuri juttu mitä miehelle, kun olet kokenut sen kymmenien muiden miesten kanssa.
Mites totuus nyt vasta tuli ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole sinulle yhtä suuri juttu mitä miehelle, kun olet kokenut sen kymmenien muiden miesten kanssa.
Mietin myös juuri tuota samaa, koska meillähän on mieheni kanssa seksitä ihan eri käsitys! Pelottaa myös että pettänyt suhteen aikana, kun netistä suurimman osan hankkinut ja käynyt vain harrastamassa seksiä :( -Ap
Minä olen harrastanut seksiä 15 kanssa. Kaikki miehiä.
t. M26
Vierailija kirjoitti:
Mites totuus nyt vasta tuli ilmi?
-Axl Smithistä ja hänen kymmenistä seksikumppaneista se sai alkunsa. -Ap
21v. ja 10 naista. Osa yhden yön juttuja ja osa pidempi aikaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä se on suuri juttu. On aivan eri asia panna fuckbuddya kuin oman rakkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on liikaa? Ota hyvin komea, viriili ja menestyvä mies joka ei tahdo sitoutua... Kyllä niitä uusia naisia kertyy sen 4-6/vk ja loput illat täytetäänkin siten fwb:llä. Tämän verran olen tahtomattani kuullut aviomiehestäni, joka tosiaan sitoutui vasta 30-vuotiaana. En edes haluat tehdä laskutoimitusta. Tauteja ei ole koskaan ollut, mutta onhan se inhottavaa, kun kaikki kaverit tuntee ainakin yhden naisen, jonka kanssa mies on maannut. Onneksi on iso kaupunki... No, ainakin mies on ihan jumala sängyssä.
Tuntuu jotenkin huijatulta, koska jos olisim tiennyt että seksikumppaneita oli kertynyt jo 22 v lähelle 30 en olisi aloittanut seurustelua. -ap
Miksi sillä on niin iso merkitys? Mieheni on uskomaton kumppani ja aviomies. Fiksu, huumorintajuinen, huomioiva, rakastava... Olisin jäänyt paitsi ihan uskomattomasta rakkaudesta jos olisin pitänyt seksikumppanien määrää jonain mittarina. Mutta niin kai jäävät nekin, jotka pitävät kumppanin pituutta tärkeänä. Miehen hyvä ystävä on 170cm ja aivan ihana mies, mutta vastentahtoaan sinkku.
Sanoin suhteen alussa hänelle että inhoan pelimiehiä eli miehiä joilla on useita kymmeniä kumppaneita niin suorastaam vituttaa, että valehdellut jo heti suhteen alussa. -Ap
Onko pelimies ja mies jolla on paljon kumppaneita synonyymeja? Minä pidän pelimiehenä sellaista, joka valehtelee saadakseen, lupailee kuut ja lammet yms.
Toki inhottavaa että valehteli, toisaalta ymmärrettävää, jos mielipiteesi oli noin erikoinen ja oli sinusta kiinnostunut. Ei kuitenkaan hyväksyttävää. Onko mies muuten ihana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös juuri tuota samaa, koska meillähän on mieheni kanssa seksitä ihan eri käsitys! Pelottaa myös että pettänyt suhteen aikana, kun netistä suurimman osan hankkinut ja käynyt vain harrastamassa seksiä :( -Ap
Ei monet seksikumppanit ja pettäminen liity välttämättä toisiinsa, ellei taustalla ole seksiaddiktiota yms. Seksi on monelle ihmiselle tärkeää, mutta seksi on aina huonompaa jonkun kanssa, johon ei ole tunnesidettä. Turhaan olet mustasukkainen.
Ei 30 kumppania 26 vuotiaalla miehellä ole järjettömän paljon.
Vaikka mies olisi aloittanut kohtuullisen vanhana, esimerkiksi 17-vuotiaana, ei kumppaneita ole kertynyt kuin yksi uusi reilun 3,5 kuukauden välein. Ei kuulosta paljolta aktiiviselle sinkkumiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pelimies ja mies jolla on paljon kumppaneita synonyymeja? Minä pidän pelimiehenä sellaista, joka valehtelee saadakseen, lupailee kuut ja lammet yms.
Toki inhottavaa että valehteli, toisaalta ymmärrettävää, jos mielipiteesi oli noin erikoinen ja oli sinusta kiinnostunut. Ei kuitenkaan hyväksyttävää. Onko mies muuten ihana?
Suurin osa naisista on netistä tavattuja eli aika paljon luultavasti valehdellut kun ekalla tapaamisella päässyt seksiä harrastamaan. Joo ja ei tosi kriittinen ulkonäöstäni, koen jopa ahistusta hänen asettamistaan ulkonäköpaineista. Olen kaunis tai ainakin aina uudet ihmiset kehuvat kauniiksi ja muistutan kuulema missi Satu Tuomistoa monen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä väliä? Eikö se ole mennyttä elämää? Jos hänellä ei missään ole yllärilapsia, eikä hänellä ole sukupuolitauteja niin eikö menneisyys ole vain menneisyyttä?
Jotenkin ärsyttää, miksi pitäny valehdella 4 vuoden ajan. :( - Ap
Miksi olet tuollaista asiaa ylipäänsä lähtenyt kysymään?
Vierailija kirjoitti:
Ei 30 kumppania 26 vuotiaalla miehellä ole järjettömän paljon.
Vaikka mies olisi aloittanut kohtuullisen vanhana, esimerkiksi 17-vuotiaana, ei kumppaneita ole kertynyt kuin yksi uusi reilun 3,5 kuukauden välein. Ei kuulosta paljolta aktiiviselle sinkkumiehelle.
ei se panoalfalle ole paljoa. Perus beta on onnellinen jos kerran vuodessa saa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä väliä? Eikö se ole mennyttä elämää? Jos hänellä ei missään ole yllärilapsia, eikä hänellä ole sukupuolitauteja niin eikö menneisyys ole vain menneisyyttä?
Jotenkin ärsyttää, miksi pitäny valehdella 4 vuoden ajan. :( - Ap
Miksi olet tuollaista asiaa ylipäänsä lähtenyt kysymään?[/quote
Se tuli puheeksi kun keskustelimme tästä Axl Smithistä ja hänen kymmenistä seksikumppaneista -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on netistä tavattuja eli aika paljon luultavasti valehdellut kun ekalla tapaamisella päässyt seksiä harrastamaan. Joo ja ei tosi kriittinen ulkonäöstäni, koen jopa ahistusta hänen asettamistaan ulkonäköpaineista. Olen kaunis tai ainakin aina uudet ihmiset kehuvat kauniiksi ja muistutan kuulema missi Satu Tuomistoa monen mielestä.
Mieheni ei ole nettiä käyttänyt ko. tarkoituksessa, mutta baareista yms. tapaamisilta he ovat sänkyyn päätyneet. Ja tiedän, että mies on aina tehnyt rajansa selviksi. Ainakin komeilla miehillä on tähän mahdollisuus.
No olit vaan yksi pano lisää miehesi listaan.