Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkelijuttuihin hurahtanut ystävä - en jaksa enää!

Vierailija
11.03.2016 |

Ystäväni hurahti reilu vuosi sitten "enkelijuttuihin". Kuvioon tuli nopeasti enkeli-/energiahoidot ja reiki (?) hoidot myös. Aluksi olinkin ilahtunut kun ystävä koki hankalien vuosien ja koettelemusten jälkeen löytäneen itsensä ja syvemmän merkityksen elämälleen. Ajattelin että vaikka nuo jutut onkin valtavirrasta poikkeavia ja osalle ainakin täysin huuhaata, niin minä en häntä ala arvostelemaan ja oli aluksi myös kiinnostavaakin kuulla hänen juttujaan aiheesta. Tavallaan itsekin uskon, ettei koko todellisuus ole tämä jonka voimme aistein havaita.

Nyt kuitenkin viime kuukausien aikana viimeistään on alkanut tuntua, että tuo touhu menee vähän liiallisuuksiin. Tietty jokainen saa tehdä mitä tykkää ja uskoa mihin haluaa, mutta olisi ihan kiva välillä tavata ns. normaalisti eli ilman, että puhutaan vain ja ainoastaan enkelien välittämistä viesteistä ja erinäisistä tulkinnoista joita ystäväni on tehnyt mitättömistäkin asioista (esim. vitamiinipurkki tippui kaapista lattialle, eli enkelit haluavat kertoa että tarvitsen nyt vitamiinia selättääkseni tämän flunssan). Usein hän tekee näitä tulkintojaan myös ystäviensä elämästä sen perusteella millaiset energiat hän on kulloinkin saanut. Lisäksi ystäväni on tajunnut oman "erityisherkkyytensä" joka sitten selittää sen, että esimerkiksi loukkaantuu helposti, jos joku esittää pienintäkään epäilystä enkeliaiheeseen. Tämä ystäväni "jätti taakseen" erään yhteisen ystävämme, joka ei koskaan osoittanut ymmärrystä enkelijutuille. Tosin ystävä ei myöntänyt tätä syyksi välien katkaisuun, vaan sen, että koki negatiivista energiaa tämän kaverin läsnäollessa, joka sitten vei hänen voimavarojaan ja aiheutti hänelle esim. sairastumisia. Lisäksi tämän kaverin lapset toivat kyläillessä vääränlaista energiaa hänen lapselleen.

Niin, tämän ystävän oma lapsi on myös ystävän mukaan supererityisherkkä ja vaistoaa henkimaailman asioista ja energioita. Lapsen lukuisat sairastelut selittää sillä että lapsi puhdistuu huonosta energiasta. Ärsyttävintä on ystävän asenne muiden lapsiin. Muut ovat vain tavallisia tai huonoa energiaa lähettäviä mukuloita, mutta hänen lapsensa on juuri se ainutlaatuisin ja suuri henkimaailman lähettiläs. On kertonut lapsensa olevan kristallilapsi ja hänen energiatasonsa värähtelee aivan toisilla taajuuksilla kun muiden tavislasten. Tämä lapsi tietty uskoo kaikki äitinsä puheet ja kertoilee sitten samantyylistä juttua itsekin.

Mun mitta alkoi viimeistään täyttyä kun ystäväni oli saanut meillä kyläillessään jonkin sortin viestin toisesta ulottuvuudesta, jonka mukaan minun ja mieheni olisi erottava! Ei siis suoraan sanonut näin, mutta jotenkin se viesti meni niin, että meidän negatiiviset auramme estävät henkisen kehityksemme, jonka vuoksi meidän on jatkettava eri teille ettemme tukahduta toisiamme. Ja meillä menee siis oikein hyvin miehen kanssa, mitään isompia tai pienempiäkään ongelmia suhteessa ei ole. Sen sijaan ystäväni oli kyläillessä vaistonnut miehestäni negatiivista patoutunutta energiaa ja koko hänen olemuksensa oli ollut poissaoleva ja vakava. No, ilman mitään "kykyjäkään" saattoi huomata miehen olevan hieman allapäin ja olisinkin kertonut ystävälle, mikäli tämä olisi malttanut hetken kuunnella minuakin, että miehellä on kova huoli äidistään joka sairastui vakavasti äkillisesti ja oli käynyt juuri sairaalassa katsomassa tätä. Tuntui kuitenkin että taas kerran että ystäväni pienistäkin "vihjeistä" vetää armottomat johtopäätökset tai siis omien sanojensa mukaan "viestit enkeleiltä".

En edes kysy onko kellään muulla kokemusta vastaavasta ystävästä, mutta oisko kellään ideoita miten voin sanoa etten haluaisi olla osana tuota enkelivouhotusta? Me ei olla vuoteen edes keskusteltu mistään tavallisista aiheista tai minun kuulumisista, vaan aina se menee siihen, että hän hymistelee jotain henkimaailman viestiä parhaillaan, eikä siis mikään tavallinen ja maallinen asia ole lainkaan niin tärkeä. Hän on mun pitkäaikaisempia ystäviä joten ikävältä tuntuisi jos hän minutkin poistaisi elämästään "negatiivisen energian" tai muun vastaavan takia. Toisaalta ystävä on nykyään kuin eri ihminen, eikä enää ollenkaan hyvällä tavalla...

Kommentit (234)

Vierailija
61/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[Kummankaan osapuolen ei tarvitse tyrkyttää omaa kantaansa toiselle. Tässä siis hurahtanut katkaisi välit vaikka tämä yhteinen ystävä olisi hänet hyväksynyt kuten ennenkin vaikkei kyseistä ajatusmaailmaa jakanutkaan. Tuntuihan se vähän tylyltä katkaista välit koska "sulla on niin huono energia"...

ap

Muuhun en ota kantaa, mutta tuon viimeisen lauseen voi suomentaa muotoon "Aiheutat minulle pahaa mieltä". Se on ihan yleinen syy tuntea olonsa huonoksi toisen seurassa, ja miksipä sitä kannattaisi kauan katsoa, jos tunne vain on ja pysyy.

Juuri näin, mutta ap:n kaltaisten mielestä eiväthän he nyt herran jumala voi aiheuttaa kellekään huonoa tai pahaa mieltä!

Itsehän en ole aiheuttanut "pahaa energiaa" ystävälleni tai näin hän ei ole väittänyt. Ja joo olen samaa mieltä että jos puhuttaisiin ilman enkelitermejä niin toiselle pahan mielen aiheuttaminen ei ole tietenkään ok ja on lopulta vaikka hyvä syy lopettaa ystävyys. Mutta kyllä tämä ystävä on mullekin pahaa mieltä (eli hänen kielellään negatiivista energiaa) aiheuttanut, esim. viesti enkeleitä että minun ja miehen tulisi erota, lapseni "huono energia" tämän hänen erikoislapsensa rinnalla ym. näin pari mainitakseni. Mutta siis hän ei ole musta saanut negatiivisia energioita, mutta enpä ole hänelle mitään kyseenalaistavaa sanonutkaan aiheesta. Periaatteessa siis en halua toisen uskomuksia lytätä mutta siis kuten kerroin niin nyt on mennyt yli aika pahasti. Välejä on katkaistu hänen toimestaan moniin muihinkin ihmisiin kuin tähän yhteen yhteiseen ystävään. Yhteisenä tekijänä on aina ollut se ettei ko. henkilö ole uskonut enkelijuttuihin. Musta tää on ihan verrannollinen siihen jos uskovainen hylkäisi kaikki ei-uskovais ystävänsä. Monelle ei-uskovaisellehan kuitenkin on aivan ok että ystävällä on eri maailmankatsomus kuhan sitä ei tuputa.

ap

No miksi oikeutat vain omat tuntemuksesi, et ystäväsi? Hänelle se johon hän katkaisi välinsä aiheutti niin pahaa mieltä, ettei pystynyt sitä kestämään, luuletko sä, että kukaan huvikseen katkoo välejään ystäviinsä, varsinkaan jos on kokenut jotain kovia?

Sulla on täysi oikeus katkaista välisi ystävääsi, jos hän on aiheuttanut sinulle pahaa mieltä, mutta jos sulla on kapasiteettia kestää häntä, niin olet siinä asiassa häntä parempi ihminen. Sun ei ole mikään pakko olla hänen kanssaan, mutta arvaan miksi olet: koitat auttaa. No, et auta, koska et hyväksy häntä sellaisena kuin hän on.

noniin jankkaaja mene muualle kun et halua selvästi muuta kun inttää tuosta. Kiinnostaa enemmän ap:n jutut kun tuo paskanjauhanta.

Minä en silittele häntä vain päähän vaan koitan saada hänet pohtimaan omia motiivejaan.

Vierailija
62/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ystävän kaltaiset ihmiset ovat pääsyy siihen, miksi en usein halua kaveerata kanssahörhöjen kanssa. Olen siis itsekin henkisen heräämisen kokenut, kaikenlaiseen ns. ylimaailmalliseen tykästynyt ihminen. Minulle se tuottaa paljon iloa ja sisältöä elämääni mutta mielestäni se ei oikeuta minua olettamaan, että näin olisi kaikkien muidenkin kohdalla. Henkisinä itseään pitävissä ihmisissä on paljon heitä, joilla se henkisyys näyttäytyy lähinnä muiden elämän analysointina ja päsmäröintinä, oman erityislaatuisuuden korostamisena sekä sen yhden ainoan asian - vaikkapa juuri enkelihoidot - raivokkaana tuputtamisena. Samalla he pitävät itseään aivan aidosti universaalin rakkauden ja positiivisen energian lähettiläinä. On totta, että henkinen herääminen ja uskoontulo ovat niin voimakkaita ja kokonaisvaltaisia kokemuksia, että alkuvaiheessa niiden hehkuttaminen menee helposti yli (itselleni kävi aivan alussa myös näin). Jossain vaiheessa pitäisi kuitenkin oppia näkemään, että meillä jokaisella on oma taipaleemme kuljettavana eikä kukaan voi täten mennä käskemään, miten jonkun toisen tulisi elää. Henkisyyden pitäisi olla voimavara eikä lyömäase.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovainen kristitty (maltillinen sellainen) ja valitettavasti olen kuullut noita tarinoita matkan varrella. Voihan ystävälle yrittää puhua järkeä, mutta ei se varmaankaan helppoa ole.  Ei tuollaisesta sekaantumisesta okkultismiin mitään hyvää seuraa.

Vierailija
64/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh!

En jaksaisi pitää yhteyttä jos joku tuolla tavalla pimahtaisi. Kyllä tervettä järkeä pitää sen verran olla että ei satuihin usko.

Vierailija
65/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmaahan tuo lähinnä vastaa, mutta suomessa ei ole totuttu pitämään tälläisiä uskontoon liittyviä harhoja yhtä vaarallisina vaikka siihen verrattuna, että joku uskoo tiedustelupalveluiden jahtaavan häntä tai ihmisten olevan piruja.

Sehän uskoi jo serkkunsa keskenmenneen vauvan olevan paholainen...

Vierailija
66/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uskovainen kristitty (maltillinen sellainen) ja valitettavasti olen kuullut noita tarinoita matkan varrella. Voihan ystävälle yrittää puhua järkeä, mutta ei se varmaankaan helppoa ole.  Ei tuollaisesta sekaantumisesta okkultismiin mitään hyvää seuraa.

Okkultismi on samaa sontaa kuin uskonnotkin, ystävä hyvä.

Vierailija
67/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes ystäväsi kaltaisena enkelihörhönä on pakko ottaa osaa tähän keskusteluun, jotta ap saisi näkemystä siitä toisestakin puolesta. Kuulostaa nimittäin siltä, että ystäväsi on ehkä avautunut henkimaailmalle, mutta ei ole sen seurauksena ymmärtänyt tarkastella itseään vaan löytää syyn negatiivisuuteen aina itsensä ulkopuolelta. Kävin itsekin muutama vuosi sitten sisäistä taistelua itseni kanssa kun koin, että jotkut ihmiset aiheuttivat kitkaa elämässäni. Maltoin kuitenkin mieleni enkä puhunut kenellekään mitään, vaan tarkastelin mielessäni omia uskomuksiani. Yllättävää kyllä paljastui, että oikeasti vika oli omassa paremmuuden tunteessani, ei toisissa ihmisissä. Kun lakkasin tuomitsemasta muita, huomasin, että olemme kaikki yhtä keskeneräisiä ja sellaisenaan arvokkaita. Myöhemmin joitain ihmisiä jäi elämästäni pois ihan luonnostaan, ilman suuria draamoja, koska olimme kasvaneet ko. henkilöiden kanssa eri suuntiin. Valitettavasti en usko, että pystyt saamaan ystävääsi ymmärtämään näkökulmaasi, jos hän ei osaa yhtään tarkastella sisintään... Oikeaan henkisyyteen ei kuulu oman erinomaisuutensa korostaminen, vaan kaikkien näkeminen yhtä arvokkaina. Minusta sinä olet osoittanut esimerkillistä kärsivällisyyttä, mutta sinulla on myös oikeus kertoa tunteistasi ääneen. Ystävästäsi riippuu, mitä hän sillä tiedolla sitten tekee.

Vierailija
68/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okkultismi on samaa sontaa kuin uskonnotkin, ystävä hyvä.

Saat olla tuota mieltä, ja hyvä että sanot sen ääneen. Maailmaan mahtuu erilaisia näkemyksiä.

Vierailija
69/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh!

En jaksaisi pitää yhteyttä jos joku tuolla tavalla pimahtaisi. Kyllä tervettä järkeä pitää sen verran olla että ei satuihin usko.

Minä ainakin olisin ystävästä sen verran huolissani, että en tuollaisen "kriisin" keskellä häntä kuitenkaan dumppaisi ystäväpiiristäni. Jospa minä olisinkin se järjen ääni, jota hän kuuntelee, ja joka tulee häntä sitten kun tuo hörhövaihe menee ohi tai vähän helpottaa?

Vierailija
70/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitää roikuttaa tätä ihmistä elämässäsi?

No sitä itsekin mietin! ehkä siksi että olen tuntenut hänet 15 vuotta ja ollut aikaisemmin läheisempiä ystäviäni. En ole halunnut "hylätä" vaan siksi että on hurahtanut. Tosin enää en tiedä voiko tätä ystävyydeksi kutsua, joten periaatteessa mikään ei pakota minua pitämään häntä elämässäni

ap

Suojaa nyt hyvä ihminen perheesi, lapsesi ja  miehesi tuommoiselta ihmiseltä. Eiköhän se tuleva entinen ystäväsi jotenkin pärjää niiden enkeliensä kanssa.

Vierailija
71/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes ystäväsi kaltaisena enkelihörhönä on pakko ottaa osaa tähän keskusteluun, jotta ap saisi näkemystä siitä toisestakin puolesta. Kuulostaa nimittäin siltä, että ystäväsi on ehkä avautunut henkimaailmalle, mutta ei ole sen seurauksena ymmärtänyt tarkastella itseään vaan löytää syyn negatiivisuuteen aina itsensä ulkopuolelta. Kävin itsekin muutama vuosi sitten sisäistä taistelua itseni kanssa kun koin, että jotkut ihmiset aiheuttivat kitkaa elämässäni. Maltoin kuitenkin mieleni enkä puhunut kenellekään mitään, vaan tarkastelin mielessäni omia uskomuksiani. Yllättävää kyllä paljastui, että oikeasti vika oli omassa paremmuuden tunteessani, ei toisissa ihmisissä. Kun lakkasin tuomitsemasta muita, huomasin, että olemme kaikki yhtä keskeneräisiä ja sellaisenaan arvokkaita. Myöhemmin joitain ihmisiä jäi elämästäni pois ihan luonnostaan, ilman suuria draamoja, koska olimme kasvaneet ko. henkilöiden kanssa eri suuntiin. Valitettavasti en usko, että pystyt saamaan ystävääsi ymmärtämään näkökulmaasi, jos hän ei osaa yhtään tarkastella sisintään... Oikeaan henkisyyteen ei kuulu oman erinomaisuutensa korostaminen, vaan kaikkien näkeminen yhtä arvokkaina. Minusta sinä olet osoittanut esimerkillistä kärsivällisyyttä, mutta sinulla on myös oikeus kertoa tunteistasi ääneen. Ystävästäsi riippuu, mitä hän sillä tiedolla sitten tekee.

Ap varmaan jäisi sinun seurastaai pois ihan luonnostaan. Minusta ap on tuomitseva ihminen, joka haluaa nauraa toisen heikkouksille. Ei ihme, että se ystävä kokee tarvetta paeta ylemmyyden tunteen kokemuksiin, kun ympärillä on tuollaisia naurajia ja vinoonkatsojia.

Vierailija
72/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on saattanut ihan täysillä hurahtaa siihen enkelijuttuun ja uskoo nyt siihen ihan täysillä. Voi todella ajatella että saa joitain viestejä sekä tuntemuksia jumalalta, että noita sen kaikkia juttuja ei välttämättä kannata ottaa vittuiluna. Mt-ongelmaahan tuo lähinnä vastaa, mutta suomessa ei ole totuttu pitämään tälläisiä uskontoon liittyviä harhoja yhtä vaarallisina vaikka siihen verrattuna, että joku uskoo tiedustelupalveluiden jahtaavan häntä tai ihmisten olevan piruja.

Tietenkin se uskoo itsensä sekä lapsensa olevan hyvin spesiaaleja ja voivansa tuputtaa neuvojansa kaikille, koska sehän hei kommunikoi nyt enkeleiden kanssa. Tavallisille kuolevaisille ei ole annettu samaa lahjaa.

Itse kyllä miettisin pariin kertaan jaksaisinko jäädä ystävyyssuhteeseen, koska kaverisi tuskin ennen tuota hurahdustakaan oli kovin tasapainoinen ihminen.

Kaverisi olisi jo hyvin todennäköisesti tai erittäin pian suljetulla osastolla saamassa shokkihoitoa, jos se jankkaisi jatkuvasti pienten vihreiden miesten jahtaavan häntä tai olevansa joku spesiaali-ihminen jota tiedustelupalvelut etsivät.

Nämä uskonnollisvaikutteiset harhat vain ovat ns. "sosiaalisesti hyväksytympiä", joten on paljon korkeampi kynnys päätyä hoitoon jos lässyttää enkeleistä sekä niiden viesteistä.

Onhan Euroopassa luostareissa ollut nunniakin, jotka täysillä kommunikoivat jeesuksen kanssa mutta eipä niitä kukaan sieltä mennyt hoitoon hakemaan. Samat naiset olisivat olleet hoidossa jo vuosia jos harhoissa olisi ollut ei-uskonnollinen aihe.

Vierailija
73/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka siis järkevintä sen ystävän olisi kadota vain jonnekin missä saa oikeasti tukea, jotta voi astua alas "vuorelta".

72

Vierailija
74/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun oli aloitus tutun kuuloista... mulla myös ystävä hurahtanut noihin enkelijuttuihin ja yksisarvisiin, ja puhuu niistä jatkuvasti. Facebookissa postaa linkkejä ja "enkeliviestejä". Haluaa kuulemma opiskella enkeli/yksisarvishoitajaksi (mitä hittoa ne on?) ja yritti muakin houkutella. Auroja näkee, ja energioita, ja kuulemma pyytää aina ennen jotain tilaisuutta arkkienkelilta oikean väristä energiaa?! Ihan käsittämätöntä soopaa... ja tosi raskasta seurustella selaosen ihmisen kanssa, jonka päähän ei mahdu mitään muuta.

Vierailija
75/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on saattanut ihan täysillä hurahtaa siihen enkelijuttuun ja uskoo nyt siihen ihan täysillä. Voi todella ajatella että saa joitain viestejä sekä tuntemuksia jumalalta, että noita sen kaikkia juttuja ei välttämättä kannata ottaa vittuiluna. Mt-ongelmaahan tuo lähinnä vastaa, mutta suomessa ei ole totuttu pitämään tälläisiä uskontoon liittyviä harhoja yhtä vaarallisina vaikka siihen verrattuna, että joku uskoo tiedustelupalveluiden jahtaavan häntä tai ihmisten olevan piruja.

Tietenkin se uskoo itsensä sekä lapsensa olevan hyvin spesiaaleja ja voivansa tuputtaa neuvojansa kaikille, koska sehän hei kommunikoi nyt enkeleiden kanssa. Tavallisille kuolevaisille ei ole annettu samaa lahjaa.

Itse kyllä miettisin pariin kertaan jaksaisinko jäädä ystävyyssuhteeseen, koska kaverisi tuskin ennen tuota hurahdustakaan oli kovin tasapainoinen ihminen.

Kaverisi olisi jo hyvin todennäköisesti tai erittäin pian suljetulla osastolla saamassa shokkihoitoa, jos se jankkaisi jatkuvasti pienten vihreiden miesten jahtaavan häntä tai olevansa joku spesiaali-ihminen jota tiedustelupalvelut etsivät.

Nämä uskonnollisvaikutteiset harhat vain ovat ns. "sosiaalisesti hyväksytympiä", joten on paljon korkeampi kynnys päätyä hoitoon jos lässyttää enkeleistä sekä niiden viesteistä.

Onhan Euroopassa luostareissa ollut nunniakin, jotka täysillä kommunikoivat jeesuksen kanssa mutta eipä niitä kukaan sieltä mennyt hoitoon hakemaan. Samat naiset olisivat olleet hoidossa jo vuosia jos harhoissa olisi ollut ei-uskonnollinen aihe.

Väärin. Jos ihminen selviää arjesta normaalisti, osaa pitää huolta itsestään eikä aiheuta kellekään vahinkoa niin saa puhua mitä huvittaa, kuhan se ei vahingoita ketään. Vrt. vaikkapa Ior Bock

Vierailija
76/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ystävän kaltaiset ihmiset ovat pääsyy siihen, miksi en usein halua kaveerata kanssahörhöjen kanssa. Olen siis itsekin henkisen heräämisen kokenut, kaikenlaiseen ns. ylimaailmalliseen tykästynyt ihminen. Minulle se tuottaa paljon iloa ja sisältöä elämääni mutta mielestäni se ei oikeuta minua olettamaan, että näin olisi kaikkien muidenkin kohdalla. Henkisinä itseään pitävissä ihmisissä on paljon heitä, joilla se henkisyys näyttäytyy lähinnä muiden elämän analysointina ja päsmäröintinä, oman erityislaatuisuuden korostamisena sekä sen yhden ainoan asian - vaikkapa juuri enkelihoidot - raivokkaana tuputtamisena. Samalla he pitävät itseään aivan aidosti universaalin rakkauden ja positiivisen energian lähettiläinä. On totta, että henkinen herääminen ja uskoontulo ovat niin voimakkaita ja kokonaisvaltaisia kokemuksia, että alkuvaiheessa niiden hehkuttaminen menee helposti yli (itselleni kävi aivan alussa myös näin). Jossain vaiheessa pitäisi kuitenkin oppia näkemään, että meillä jokaisella on oma taipaleemme kuljettavana eikä kukaan voi täten mennä käskemään, miten jonkun toisen tulisi elää. Henkisyyden pitäisi olla voimavara eikä lyömäase.

Täällä toinen samanlainen. Olen pienestä lapsesta asti aistinut ihmisistä enemmän kuin he näyttävät ja kertovat, ja vuosien varrella olen oppinut onnistumisien ja erehdysten kautta luottamaan intuitiooni. Olen vahvasti hengellinen ihminen.

En kuitenkaan tuputa käsityksiäni kenellekään, vaan pidän nämä asiat vain itseni ja yhden luotetun ystävän tiedossa. Suuri osa ihmisistä pitäisi uskomuksiani hulluutena, eikä minulla ole tarvetta käännyttää heitä. 

Vierailija
77/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Jos ihminen selviää arjesta normaalisti, osaa pitää huolta itsestään eikä aiheuta kellekään vahinkoa niin saa puhua mitä huvittaa, kuhan se ei vahingoita ketään. Vrt. vaikkapa Ior Bock

On Suomessa raahattu se moottorisahajönglöörikin, joka oikeasti oli moottorisahajönglööri ja oli esiintynyt pohjois-koreassa, osastolle vastoin tahtoaan. Lääkärien mielestä hän kun oli harhainen kun ei voinut olla moottorisahajönglööri.

Kyllä sinne osastolle ihan voi päätyä jos ihmiset ja lääkärit pitävät harhaisena. Tuo raja on hyvin häilyvä sekä subjektiivinen milloin pidetään itselleen vaarana.

Vierailija
78/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. En uskonut, että noin vinttipimeitä ihmisiä oikeasti liikkuu ilman lääkitystä.

Tunnen useammankin aidosti enemmän tai vähemmän mielenterveytensä kanssa painiskelevaa, mutta kenenkään jutut eivät ole olleet tuota tasoa (vaikka joukossa oli mm. yksi vainoharhainen, joka uskoi Supon vaanivan häntä jne).

Supo valvoo meitä KAIKKIA! 

Hehe! 

Vierailija
79/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Suomessa raahattu se moottorisahajönglöörikin, joka oikeasti oli moottorisahajönglööri ja oli esiintynyt pohjois-koreassa, osastolle vastoin tahtoaan. Lääkärien mielestä hän kun oli harhainen kun ei voinut olla moottorisahajönglööri.

Kyllä sinne osastolle ihan voi päätyä jos ihmiset ja lääkärit pitävät harhaisena. Tuo raja on hyvin häilyvä sekä subjektiivinen milloin pidetään itselleen vaarana.

No varmasti näinkin, mutta tarkoitin vain, että riippuu monesta asiasta, puheet eivät automaattisesti vie suljetulle, vaikka ne olisivat vailla päätä ja häntää.

Vierailija
80/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ystävä ei nyt kirjoitetun tekstin mukaan ole täysillä tässä maailmassa tai henkimaailmassa. Vaikkakin itse lukeudun näihin "enkeluhörhöihin", en ajattele tai usko kenenkään ihmisen olevan toistaan erityisempi. Oman näkemykseni mukaan enkeleiden viestit eivät ole koskaan tuomitsevia tai raskaita! Nyt taitaa ystäväsi viestit tulla aivan jostain muualta kuin enkelitasoilta, koskaan ei henkimaailmasta tule "käskeviä" viestejä sen suhteen mitä pitäisi tehdä elämällään. Loppujen lopuksi mielestäni vain sillä on merkitystä kuinka kohtelee itseään ja kanssaihmisiään, kera enkeleiden tai ilman niitä. Valoa ja iloa kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä