Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkelijuttuihin hurahtanut ystävä - en jaksa enää!

Vierailija
11.03.2016 |

Ystäväni hurahti reilu vuosi sitten "enkelijuttuihin". Kuvioon tuli nopeasti enkeli-/energiahoidot ja reiki (?) hoidot myös. Aluksi olinkin ilahtunut kun ystävä koki hankalien vuosien ja koettelemusten jälkeen löytäneen itsensä ja syvemmän merkityksen elämälleen. Ajattelin että vaikka nuo jutut onkin valtavirrasta poikkeavia ja osalle ainakin täysin huuhaata, niin minä en häntä ala arvostelemaan ja oli aluksi myös kiinnostavaakin kuulla hänen juttujaan aiheesta. Tavallaan itsekin uskon, ettei koko todellisuus ole tämä jonka voimme aistein havaita.

Nyt kuitenkin viime kuukausien aikana viimeistään on alkanut tuntua, että tuo touhu menee vähän liiallisuuksiin. Tietty jokainen saa tehdä mitä tykkää ja uskoa mihin haluaa, mutta olisi ihan kiva välillä tavata ns. normaalisti eli ilman, että puhutaan vain ja ainoastaan enkelien välittämistä viesteistä ja erinäisistä tulkinnoista joita ystäväni on tehnyt mitättömistäkin asioista (esim. vitamiinipurkki tippui kaapista lattialle, eli enkelit haluavat kertoa että tarvitsen nyt vitamiinia selättääkseni tämän flunssan). Usein hän tekee näitä tulkintojaan myös ystäviensä elämästä sen perusteella millaiset energiat hän on kulloinkin saanut. Lisäksi ystäväni on tajunnut oman "erityisherkkyytensä" joka sitten selittää sen, että esimerkiksi loukkaantuu helposti, jos joku esittää pienintäkään epäilystä enkeliaiheeseen. Tämä ystäväni "jätti taakseen" erään yhteisen ystävämme, joka ei koskaan osoittanut ymmärrystä enkelijutuille. Tosin ystävä ei myöntänyt tätä syyksi välien katkaisuun, vaan sen, että koki negatiivista energiaa tämän kaverin läsnäollessa, joka sitten vei hänen voimavarojaan ja aiheutti hänelle esim. sairastumisia. Lisäksi tämän kaverin lapset toivat kyläillessä vääränlaista energiaa hänen lapselleen.

Niin, tämän ystävän oma lapsi on myös ystävän mukaan supererityisherkkä ja vaistoaa henkimaailman asioista ja energioita. Lapsen lukuisat sairastelut selittää sillä että lapsi puhdistuu huonosta energiasta. Ärsyttävintä on ystävän asenne muiden lapsiin. Muut ovat vain tavallisia tai huonoa energiaa lähettäviä mukuloita, mutta hänen lapsensa on juuri se ainutlaatuisin ja suuri henkimaailman lähettiläs. On kertonut lapsensa olevan kristallilapsi ja hänen energiatasonsa värähtelee aivan toisilla taajuuksilla kun muiden tavislasten. Tämä lapsi tietty uskoo kaikki äitinsä puheet ja kertoilee sitten samantyylistä juttua itsekin.

Mun mitta alkoi viimeistään täyttyä kun ystäväni oli saanut meillä kyläillessään jonkin sortin viestin toisesta ulottuvuudesta, jonka mukaan minun ja mieheni olisi erottava! Ei siis suoraan sanonut näin, mutta jotenkin se viesti meni niin, että meidän negatiiviset auramme estävät henkisen kehityksemme, jonka vuoksi meidän on jatkettava eri teille ettemme tukahduta toisiamme. Ja meillä menee siis oikein hyvin miehen kanssa, mitään isompia tai pienempiäkään ongelmia suhteessa ei ole. Sen sijaan ystäväni oli kyläillessä vaistonnut miehestäni negatiivista patoutunutta energiaa ja koko hänen olemuksensa oli ollut poissaoleva ja vakava. No, ilman mitään "kykyjäkään" saattoi huomata miehen olevan hieman allapäin ja olisinkin kertonut ystävälle, mikäli tämä olisi malttanut hetken kuunnella minuakin, että miehellä on kova huoli äidistään joka sairastui vakavasti äkillisesti ja oli käynyt juuri sairaalassa katsomassa tätä. Tuntui kuitenkin että taas kerran että ystäväni pienistäkin "vihjeistä" vetää armottomat johtopäätökset tai siis omien sanojensa mukaan "viestit enkeleiltä".

En edes kysy onko kellään muulla kokemusta vastaavasta ystävästä, mutta oisko kellään ideoita miten voin sanoa etten haluaisi olla osana tuota enkelivouhotusta? Me ei olla vuoteen edes keskusteltu mistään tavallisista aiheista tai minun kuulumisista, vaan aina se menee siihen, että hän hymistelee jotain henkimaailman viestiä parhaillaan, eikä siis mikään tavallinen ja maallinen asia ole lainkaan niin tärkeä. Hän on mun pitkäaikaisempia ystäviä joten ikävältä tuntuisi jos hän minutkin poistaisi elämästään "negatiivisen energian" tai muun vastaavan takia. Toisaalta ystävä on nykyään kuin eri ihminen, eikä enää ollenkaan hyvällä tavalla...

Kommentit (234)

Vierailija
41/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Kummankaan osapuolen ei tarvitse tyrkyttää omaa kantaansa toiselle. Tässä siis hurahtanut katkaisi välit vaikka tämä yhteinen ystävä olisi hänet hyväksynyt kuten ennenkin vaikkei kyseistä ajatusmaailmaa jakanutkaan. Tuntuihan se vähän tylyltä katkaista välit koska "sulla on niin huono energia"...

ap

Muuhun en ota kantaa, mutta tuon viimeisen lauseen voi suomentaa muotoon "Aiheutat minulle pahaa mieltä". Se on ihan yleinen syy tuntea olonsa huonoksi toisen seurassa, ja miksipä sitä kannattaisi kauan katsoa, jos tunne vain on ja pysyy.

Vierailija
42/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös ystävä, joka uskoo enkeleihin ja antaa reikihoitoja. Tai antaisi, jos olisi asiakkaita. Ei höpötä noista jutuista onneksi juuri ollenkaan  (koska tietää että en usko niihin), mutta on  hyvin raskas ja negatiivinen ihminen. Suurimman osan aikaa kaikki on huonosti ja elämä raskasta. Ei oo enkelit paljon auttaneet, vissiin. Tuo myös paljon esille omaa erityisherkkyyttään, joka itsestäni on ihan normaalia herkkyyttä jota meillä muillakin on. Ei ole mitenkään hyvää "mainosta" enkeliuskolle tai reikille... vai voikohan sillä reikillä hoitaa ollenkaan itseään, että edes joskus elämä näyttäisi valoisammalta :D

Ihana ketju ja helpottava. Tämä on jo kolmas viesti, mitä kirjoitan. Mutta tämäkin pitää paikkaansa ystävääni. Joka aamu alkoi sillä, että kirjoitti viestin, kuinka on kaikki huonosti ja huonot fibat ja joku on aiheuttanut hänen erityisherkälle mielelle huonon päivän ja huonosti nukkunut ja huonoa ja pahaa ja ongelmaa ongelman jälkeen.

Taitaa olla ihan yleisiä oireita tämän tyylisillä ihmisillä. Hyvä lukea, että näitä on muitakin, koska tällainen meinasi minut imeä ihan tyhjiin sillä negatiivisyydellään ja erityisherkkyydellään ja loukkaantumisillaan ja auroillaan ja kaikella hörhöydellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi nyt sitten jotain mitä voi vielä kutsua ystävyydeksi? Tarkoitan, sinulla on ajatuksia hänestä, huolestuneitakin, mutta et pysty puhumaan niistä? Ja hän ei edes kuuntele sinua, ja kaiken lisäksi kuulostaa siltä että hän se levittää aika huonoa energiaa ihan sun lapsiisi ja mieheesi asti.

Minä pistäisin kyllä asiat tärkeysjärjestykseen ja suojaisin perhettäni noin hörhöltä ystävältä, silläkin uhalla että "ystävyys" (?) (joka siis ei täyttäisi minun kiriteereitäni siitä mitä kutsun ystävyydeksi) menisi.

Jos tällainen ystävä olisi minulle todella tärkeä, ja välittäisin hänestä paljon, tai olisi muuten rakas, vaikkapa sisko; ottaisin asian puheeksi suoraan. Tuo mitä hän tekee lapselleen on kyllä ihan kamalaa. Miten hän tuosta voi selvitä jos läheiset vaan hissuttelee eikä ota asiaa puheeksi. Sanoisin että nyt tulee varmaan sinun mielestä kurjia vibraatioita tästä mutta viitsitkö kuunnella hetken. Olen sitä mieltä että kaipaisit psykoterapiaa ja väistät jotakin kurjia ja vaikeita asioita pakenemalla tähän enkelihössötykseesi.

Vierailija
44/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voi olla parasta ottaa vähän etäisyyttä, koska nyt tuo asia täyttää ystäväsi mielen uuden rakkauden tapaan. Tietysti, jos hänellä on tarpeeksi enkeliuskonystäviä, hän saattaa malttaa pitäytyä kanssasi normaaleissa asioissa. Itse olen uskovainen eikä musta ole kohteliasta hieroa omaa uskoani toisen naamaan tai ylipäätään sisällyttää sitä suurimpaan osaan keskusteluista. Ystäväsi ei ole tätä ymmärtänyt.

Voit tietty myös kokeilla sitä, että kerrot tuon jutun olevan niin pahasti oman elämänkatsomuksesi tai uskosi vastainen, että toivoisit ettette puhuisi siitä. Tällaisia sopimuksia olemme tehneet ystävieni kanssa hyvässä hengessä.

Vierailija
45/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa että voisi olla oire mielisairaudesta.

Niin, sitä ei voi tietää mutta toivon todella ettei kyse ole mistään vakavammasta kuin vaan hullusta hurahduksesta joka parhaimmillaan menisi ohi jossain vaiheessa.

Jos ystäväsi selittäisi samalla intesiteetillä vaikka siitä, kuinka tonttulakkeihin pukeutuvat kalaoliot ohjaavat hänen elämäänsä, ja kuinka hänen lapsensakin on vain tonttulakkinen kalaolio naamioituna ihmiseksi, ja kuinka hänen kalaoliolonkeronsa aistivat ties sun mitä asioita, niin sivuuttaisitko mielenterveysongelman ihan yhtä heppoisesti? Tuskin. Hulluuksista ja harhoista ei tee yhtään terveempää se, että moni muukin jakaa samat harhat. 

Vierailija
46/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[Kummankaan osapuolen ei tarvitse tyrkyttää omaa kantaansa toiselle. Tässä siis hurahtanut katkaisi välit vaikka tämä yhteinen ystävä olisi hänet hyväksynyt kuten ennenkin vaikkei kyseistä ajatusmaailmaa jakanutkaan. Tuntuihan se vähän tylyltä katkaista välit koska "sulla on niin huono energia"...

ap

Muuhun en ota kantaa, mutta tuon viimeisen lauseen voi suomentaa muotoon "Aiheutat minulle pahaa mieltä". Se on ihan yleinen syy tuntea olonsa huonoksi toisen seurassa, ja miksipä sitä kannattaisi kauan katsoa, jos tunne vain on ja pysyy.

Juuri näin, mutta ap:n kaltaisten mielestä eiväthän he nyt herran jumala voi aiheuttaa kellekään huonoa tai pahaa mieltä!

Vierailija
47/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Juuri näin, mutta ap:n kaltaisten mielestä eiväthän he nyt herran jumala voi aiheuttaa kellekään huonoa tai pahaa mieltä!

Ja siis ei siitä tarvitse syyllisyyttä tuntea, jos aiheutatte, sen alkusyy kun on tämän henkilön omassa henkilöhistoriassa.

Vierailija
48/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja siis ei siitä tarvitse syyllisyyttä tuntea, jos aiheutatte, sen alkusyy kun on tämän henkilön omassa henkilöhistoriassa.

Mutta vituttaa joka kerran, kun tällainen tasapainoinen henkilö tulee kertomaan vetäneensä herneen nenään siitä, että jollain tasapainottamalla on omia ongelmia!

Vierailija
49/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää...joistain tällaisista tyypeistä tulee mieleen, että haluavat suorastaan jakaa pahaa mieltä ympärilleen, mutta pukevat sen tuohon "sain taivaasta viestin, että parisuhteenne on huono" -muotoon, että kukaan ei oikein voi väittää vastaan (ei siis koske kaikkia hörhöjä, mutta ongelmaisille ihmisille tämä hömppä voi olla kanava purkaa omaa pahaa oloa ja pönkittää itsetuntoa).

Vierailija
50/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Itsehän en ole aiheuttanut "pahaa energiaa" ystävälleni tai näin hän ei ole väittänyt. Ja joo olen samaa mieltä että jos puhuttaisiin ilman enkelitermejä niin toiselle pahan mielen aiheuttaminen ei ole tietenkään ok ja on lopulta vaikka hyvä syy lopettaa ystävyys. Mutta kyllä tämä ystävä on mullekin pahaa mieltä (eli hänen kielellään negatiivista energiaa) aiheuttanut, esim. viesti enkeleitä että minun ja miehen tulisi erota, lapseni "huono energia" tämän hänen erikoislapsensa rinnalla ym. näin pari mainitakseni. Mutta siis hän ei ole musta saanut negatiivisia energioita, mutta enpä ole hänelle mitään kyseenalaistavaa sanonutkaan aiheesta. Periaatteessa siis en halua toisen uskomuksia lytätä mutta siis kuten kerroin niin nyt on mennyt yli aika pahasti. Välejä on katkaistu hänen toimestaan moniin muihinkin ihmisiin kuin tähän yhteen yhteiseen ystävään. Yhteisenä tekijänä on aina ollut se ettei ko. henkilö ole uskonut enkelijuttuihin. Musta tää on ihan verrannollinen siihen jos uskovainen hylkäisi kaikki ei-uskovais ystävänsä. Monelle ei-uskovaisellehan kuitenkin on aivan ok että ystävällä on eri maailmankatsomus kuhan sitä ei tuputa.

ap

Vierailija
51/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ärsyttävää...joistain tällaisista tyypeistä tulee mieleen, että haluavat suorastaan jakaa pahaa mieltä ympärilleen, mutta pukevat sen tuohon "sain taivaasta viestin, että parisuhteenne on huono" -muotoon, että kukaan ei oikein voi väittää vastaan (ei siis koske kaikkia hörhöjä, mutta ongelmaisille ihmisille tämä hömppä voi olla kanava purkaa omaa pahaa oloa ja pönkittää itsetuntoa).

Mulle tuli sama mieleen. Ehkä tuo ap:n kaveri haluaisikin että ap eroaisi ja sitten myös löytäisi itsensä ja alkaisi kans enkelihurahtaneeksi. Ilmeisesti tuo kaveri on sinkku joten ehkei ap:stä parisuhteessa olevana ja perheellisenä ole riittävästi seuraa. Toisaalta toi on myös aika törkeää! siis jos sanois kaverille että "kuules erotkaa miehes kanssa" niin siitä olisi ihan ok loukkaantua. Kun muutetaan sama noin että viesti tuli enkeleiltä niin asia onkin ihan eri ja toisen olisi vaan otettava neuvo todesta koska kyseessähän on elämää suurempi viesti. Tällä tavalla saa ikäviäkin asioita muka hyvällä tekosyyllä toiselle sanottua. En todellakaan usko hurahtaneidenkaan totaaliseen hyvyyteen siinä mielessä etteikö tuommoinen voisi olla tiedostettuakin. Kyllähän moni tykkäisi kovasti ohjailla toista mielensä mukaan

Vierailija
52/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Itsehän en ole aiheuttanut "pahaa energiaa" ystävälleni tai näin hän ei ole väittänyt. Ja joo olen samaa mieltä että jos puhuttaisiin ilman enkelitermejä niin toiselle pahan mielen aiheuttaminen ei ole tietenkään ok ja on lopulta vaikka hyvä syy lopettaa ystävyys. Mutta kyllä tämä ystävä on mullekin pahaa mieltä (eli hänen kielellään negatiivista energiaa) aiheuttanut, esim. viesti enkeleitä että minun ja miehen tulisi erota, lapseni "huono energia" tämän hänen erikoislapsensa rinnalla ym. näin pari mainitakseni. Mutta siis hän ei ole musta saanut negatiivisia energioita, mutta enpä ole hänelle mitään kyseenalaistavaa sanonutkaan aiheesta. Periaatteessa siis en halua toisen uskomuksia lytätä mutta siis kuten kerroin niin nyt on mennyt yli aika pahasti. Välejä on katkaistu hänen toimestaan moniin muihinkin ihmisiin kuin tähän yhteen yhteiseen ystävään. Yhteisenä tekijänä on aina ollut se ettei ko. henkilö ole uskonut enkelijuttuihin. Musta tää on ihan verrannollinen siihen jos uskovainen hylkäisi kaikki ei-uskovais ystävänsä. Monelle ei-uskovaisellehan kuitenkin on aivan ok että ystävällä on eri maailmankatsomus kuhan sitä ei tuputa.

ap

No miksi oikeutat vain omat tuntemuksesi, et ystäväsi? Hänelle se johon hän katkaisi välinsä aiheutti niin pahaa mieltä, ettei pystynyt sitä kestämään, luuletko sä, että kukaan huvikseen katkoo välejään ystäviinsä, varsinkaan jos on kokenut jotain kovia?

Sulla on täysi oikeus katkaista välisi ystävääsi, jos hän on aiheuttanut sinulle pahaa mieltä, mutta jos sulla on kapasiteettia kestää häntä, niin olet siinä asiassa häntä parempi ihminen. Sun ei ole mikään pakko olla hänen kanssaan, mutta arvaan miksi olet: koitat auttaa. No, et auta, koska et hyväksy häntä sellaisena kuin hän on.

Vierailija
53/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa ap tuo:

http://www.skitsofreniainfo.fi/oireet/Skitsofrenian_oireet_moninaisia_j…

ja:

http://www.skitsofreniainfo.fi/oireet/Sairauteen_liittyy_useita_ennakko…

Jos useampikin kohta kuulostaa ystäväsi kohdalla toteutuvan, pitää sinun jo lapsen hyvinvoinnin takia etsiä ystävällesi apua. Itsekseen tuo tauti ei parane.

Vierailija
54/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui mieleen yksi juttu tästä ystävästä liittyen yhteen välien katkaisuun. Kyseessä oli hänen serkku, jota en tunne mutta hän on itse kertoillut tästä. Serkku on kärsinyt lapsettomuudesta ja viimeisestkin hoidot päättyneet keskenmenoon. Tämä ystäväni kertoi kuinka oli sitten mennyt tuomaan positiivista energiaa toipumassa olevalle serkulleen. Välitti kuulemma tälle viestin, että on hyvä ettei kyseiselle naiselle syntynyt lasta, koska tästä lapsesta olisi tullut maanpäällä paha. Keskenmennyt raskauskin oli lapsi joka värähteli väärällä/pahalla taajuudella ja oli suurempi merkitys ettei tämä lapsi saanut syntyä maailmaan. Kuulemma tämän olisi pitänyt piristää serkkua!! Ystäväni oli ihmeissään kun serkku oli suuttunut, eikä halunnut kuulla enää sanaakaan enkeleistä. No ystäväni oli sitten katkaissut välit tähän serkkuun koska jälleen kerran serkusta nouseva negatiivinen energia sai hänenkin olon huonoksi. Musta tää kertoo hyvin siitä miten syvällä omassa kuplassa onkaan. Itse ei voi kestää pienintäkään "negatiivista energiaa" eli erimieltä olemista hänen kanssaan. Toiselle voi kuitenkin hyvän tahdon ja energian nimissä sanoa kauheitakin asioita! Tämä taisi olla hänen eka välien katkaisu negatiivisen energian takia. Tosin tuossa tapauskessa tunne pahasta energiasta lienee molemmin puolinen joten menetys ei ehkä ollut kovin suuri...

ap

Vierailija
55/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta "kun antaa pahalle pikkusormen, se vie koko käden" sopii mielestäni tähän new age -hömppään. Ihminen vajoaa aikaa myöten siihen yhä syvemmälle, ja sitten se lopulta näyttää lähipiirin silmin juuri tuollaiselta kuin ap kuvaili. Vielä pahempaakin tuosta voi seurata; mm. mielenterveyden järkkymistä. Toivottavasti ystäväsi tulee järkiinsä jossain vaiheessa.

Vierailija
56/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää roikuttaa tätä ihmistä elämässäsi?

Vierailija
57/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No miksi oikeutat vain omat tuntemuksesi, et ystäväsi? Hänelle se johon hän katkaisi välinsä aiheutti niin pahaa mieltä, ettei pystynyt sitä kestämään, luuletko sä, että kukaan huvikseen katkoo välejään ystäviinsä, varsinkaan jos on kokenut jotain kovia?

Sulla on täysi oikeus katkaista välisi ystävääsi, jos hän on aiheuttanut sinulle pahaa mieltä, mutta jos sulla on kapasiteettia kestää häntä, niin olet siinä asiassa häntä parempi ihminen. Sun ei ole mikään pakko olla hänen kanssaan, mutta arvaan miksi olet: koitat auttaa. No, et auta, koska et hyväksy häntä sellaisena kuin hän on.

noniin jankkaaja mene muualle kun et halua selvästi muuta kun inttää tuosta. Kiinnostaa enemmän ap:n jutut kun tuo paskanjauhanta.

Vierailija
58/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on saattanut ihan täysillä hurahtaa siihen enkelijuttuun ja uskoo nyt siihen ihan täysillä. Voi todella ajatella että saa joitain viestejä sekä tuntemuksia jumalalta, että noita sen kaikkia juttuja ei välttämättä kannata ottaa vittuiluna. Mt-ongelmaahan tuo lähinnä vastaa, mutta suomessa ei ole totuttu pitämään tälläisiä uskontoon liittyviä harhoja yhtä vaarallisina vaikka siihen verrattuna, että joku uskoo tiedustelupalveluiden jahtaavan häntä tai ihmisten olevan piruja.

Tietenkin se uskoo itsensä sekä lapsensa olevan hyvin spesiaaleja ja voivansa tuputtaa neuvojansa kaikille, koska sehän hei kommunikoi nyt enkeleiden kanssa. Tavallisille kuolevaisille ei ole annettu samaa lahjaa.

Itse kyllä miettisin pariin kertaan jaksaisinko jäädä ystävyyssuhteeseen, koska kaverisi tuskin ennen tuota hurahdustakaan oli kovin tasapainoinen ihminen.

Vierailija
59/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tolkutonta tuubaa ja jos tuon jaksaa jotenkin kahlata läpi, huomaa että löytyy kaikkeen ongelmaan ratkaisu. On vetovoimanlain vahvistava enkeli, adoptioasiaenkeli, ylösnousemuksen vahvistava enkeli, kuolevan lähellä oleva enkeli, kuolleen kanssa asioiva enkeli jne jne. Ainoastaan ylipainosta laihaksi auttavaa enkeliä ei taida olla vielä keksitty

Siis aloitus ei ole tuubaa vaan tämä linkki, jonka unohdin laittaa, sorry

http://www.valonpolku.com/arkkienkelit/

Sori, mutta repesin, kun luin tuon kursiivissa olevan lauseen.:D:D:D

Mutta asiaan.

Sakrat ja aurat - niihin on eräs sukulaisenikin hurahtanut.

Ja täytyy sanoa, että pahaa tekee.

Normaalia juttelua ei juuri ole, koska aina aihe kääntyy tuohon suuntaan.Itse olen ratkaissut tilanteen niin, että olen mahdollisimman vähän tekemisissä ko.henkilön kanssa.

En todellakaan ymmärrä, miten joku voi hurahtaa moiseen.

Vierailija
60/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitää roikuttaa tätä ihmistä elämässäsi?

No sitä itsekin mietin! ehkä siksi että olen tuntenut hänet 15 vuotta ja ollut aikaisemmin läheisempiä ystäviäni. En ole halunnut "hylätä" vaan siksi että on hurahtanut. Tosin enää en tiedä voiko tätä ystävyydeksi kutsua, joten periaatteessa mikään ei pakota minua pitämään häntä elämässäni

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän