Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkelijuttuihin hurahtanut ystävä - en jaksa enää!

Vierailija
11.03.2016 |

Ystäväni hurahti reilu vuosi sitten "enkelijuttuihin". Kuvioon tuli nopeasti enkeli-/energiahoidot ja reiki (?) hoidot myös. Aluksi olinkin ilahtunut kun ystävä koki hankalien vuosien ja koettelemusten jälkeen löytäneen itsensä ja syvemmän merkityksen elämälleen. Ajattelin että vaikka nuo jutut onkin valtavirrasta poikkeavia ja osalle ainakin täysin huuhaata, niin minä en häntä ala arvostelemaan ja oli aluksi myös kiinnostavaakin kuulla hänen juttujaan aiheesta. Tavallaan itsekin uskon, ettei koko todellisuus ole tämä jonka voimme aistein havaita.

Nyt kuitenkin viime kuukausien aikana viimeistään on alkanut tuntua, että tuo touhu menee vähän liiallisuuksiin. Tietty jokainen saa tehdä mitä tykkää ja uskoa mihin haluaa, mutta olisi ihan kiva välillä tavata ns. normaalisti eli ilman, että puhutaan vain ja ainoastaan enkelien välittämistä viesteistä ja erinäisistä tulkinnoista joita ystäväni on tehnyt mitättömistäkin asioista (esim. vitamiinipurkki tippui kaapista lattialle, eli enkelit haluavat kertoa että tarvitsen nyt vitamiinia selättääkseni tämän flunssan). Usein hän tekee näitä tulkintojaan myös ystäviensä elämästä sen perusteella millaiset energiat hän on kulloinkin saanut. Lisäksi ystäväni on tajunnut oman "erityisherkkyytensä" joka sitten selittää sen, että esimerkiksi loukkaantuu helposti, jos joku esittää pienintäkään epäilystä enkeliaiheeseen. Tämä ystäväni "jätti taakseen" erään yhteisen ystävämme, joka ei koskaan osoittanut ymmärrystä enkelijutuille. Tosin ystävä ei myöntänyt tätä syyksi välien katkaisuun, vaan sen, että koki negatiivista energiaa tämän kaverin läsnäollessa, joka sitten vei hänen voimavarojaan ja aiheutti hänelle esim. sairastumisia. Lisäksi tämän kaverin lapset toivat kyläillessä vääränlaista energiaa hänen lapselleen.

Niin, tämän ystävän oma lapsi on myös ystävän mukaan supererityisherkkä ja vaistoaa henkimaailman asioista ja energioita. Lapsen lukuisat sairastelut selittää sillä että lapsi puhdistuu huonosta energiasta. Ärsyttävintä on ystävän asenne muiden lapsiin. Muut ovat vain tavallisia tai huonoa energiaa lähettäviä mukuloita, mutta hänen lapsensa on juuri se ainutlaatuisin ja suuri henkimaailman lähettiläs. On kertonut lapsensa olevan kristallilapsi ja hänen energiatasonsa värähtelee aivan toisilla taajuuksilla kun muiden tavislasten. Tämä lapsi tietty uskoo kaikki äitinsä puheet ja kertoilee sitten samantyylistä juttua itsekin.

Mun mitta alkoi viimeistään täyttyä kun ystäväni oli saanut meillä kyläillessään jonkin sortin viestin toisesta ulottuvuudesta, jonka mukaan minun ja mieheni olisi erottava! Ei siis suoraan sanonut näin, mutta jotenkin se viesti meni niin, että meidän negatiiviset auramme estävät henkisen kehityksemme, jonka vuoksi meidän on jatkettava eri teille ettemme tukahduta toisiamme. Ja meillä menee siis oikein hyvin miehen kanssa, mitään isompia tai pienempiäkään ongelmia suhteessa ei ole. Sen sijaan ystäväni oli kyläillessä vaistonnut miehestäni negatiivista patoutunutta energiaa ja koko hänen olemuksensa oli ollut poissaoleva ja vakava. No, ilman mitään "kykyjäkään" saattoi huomata miehen olevan hieman allapäin ja olisinkin kertonut ystävälle, mikäli tämä olisi malttanut hetken kuunnella minuakin, että miehellä on kova huoli äidistään joka sairastui vakavasti äkillisesti ja oli käynyt juuri sairaalassa katsomassa tätä. Tuntui kuitenkin että taas kerran että ystäväni pienistäkin "vihjeistä" vetää armottomat johtopäätökset tai siis omien sanojensa mukaan "viestit enkeleiltä".

En edes kysy onko kellään muulla kokemusta vastaavasta ystävästä, mutta oisko kellään ideoita miten voin sanoa etten haluaisi olla osana tuota enkelivouhotusta? Me ei olla vuoteen edes keskusteltu mistään tavallisista aiheista tai minun kuulumisista, vaan aina se menee siihen, että hän hymistelee jotain henkimaailman viestiä parhaillaan, eikä siis mikään tavallinen ja maallinen asia ole lainkaan niin tärkeä. Hän on mun pitkäaikaisempia ystäviä joten ikävältä tuntuisi jos hän minutkin poistaisi elämästään "negatiivisen energian" tai muun vastaavan takia. Toisaalta ystävä on nykyään kuin eri ihminen, eikä enää ollenkaan hyvällä tavalla...

Kommentit (234)

Vierailija
21/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa alkaa olla epänormaalia jos mennään liiallisuuksiin. Joillekin se on uskonto ja toisille vaikka esimerkiksi liikunta. Rehellisesti sanottuna mä varmastikin lopettaisin ystävyyssuhteen tuollaisen ihmisen kanssa. Ei hermot kestäisi.

Vierailija
22/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et kertonut ystävällesi, miksi miehesi oli surullinen? Ystäväsi on varmaan kokenut kovia eikä kaikilla silloin toisten tunteiden havaitseminen ole kovin kehittynyttä. Olisit auttanut ystävääsi ymmärtämään toisen tunteita kertomalla, että miehesi padottu energia johtuu surusta ja osoittanut näin, että näet sinäkin sellaista, mitä hän ei näe.

Ja toiskseen, jos ystäväsi katkaisikin välinsä tähän toiseen ystävään, joka ei ymmärtänyt hänen enkelijuttujaan, niin etkö pidä sitä hyväksyttävänä syynä? Mä ainakin pitäisin, jos olisin kuka tahansa osapuoli tuossa. Kun sanoit, että hän ei voinut myöntää sitä syyksi, luin rivienvälistä, että siksi ei, ettette te muut paheksuisi häntä siitä syystä.

Muuten en ota kantaa, itsensäkorottajia lastensa kautta on aina ollut olemassa. Varmaan sekin liittyy hänen huonommuuden tunteisiinsa eikä siihen, että kuvittelisi olevansa muita parempi oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi näistä on itsekriittisesti nimetty höpöhöpöksi: http://www.valonpolku.com/hoponopono/

Vierailija
24/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään että ystävyytenne on tulossa tiensä päähän. Ei kenenkään tarvitse sietää tuollaista käytöstä, vaikka ystäväsi kuvittelee tarkoittavansa hyvää.

Tuo, että asettaa itsensä ja lapsensa muiden yläpuolelle on jo aika creepyä. Ja jos lapsillekin satuilee tämän olevan jotenkin kovin erityinen niin huh huh.

Sinuna pitäisin etäisyyttä tähän ystävään ja katsoisin tokeneeko villityksestään. Todennäköisesti peli on menetetty, ja hän vain uppoaa syvemmälle tuohon humpuukiin.

Odota vain, hän yrittää käännyttää sinutkin uskomaan siihen ja alkaa syytellä sinua asioista jos et lähde mukaan satuihin.

Vierailija
25/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän aiheen vierestä, mutta miksi joillain ihmisillä on taipumusta "hurahtaa" juuri johonkin enkelijuttuihin tai uskontoon selvitäkseen vaikka vaikeista ajoista? AP kirjoitti aloituksessa että kyseisellä ystävällä on ollut hankaluuksia elämässään.

Olenko ainoa joka on selvinnyt monistakin vaikeista jutuista ilman et pitää tukeutua johonkin henkimaailman juttuihin? Monet uskossa olevat ovat sanoneet että "kyllä sinäkin vielä uskon löydät vaikeana hetkenä".....

Tjaa. Mitä jos en löydä enkä haluakaan? Enkä tarvitse?  Ärsyttää :D

Vierailija
26/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni on uskovainen ja minä en, mutta ei se ole meidän ystävyyttä haitannut ollenkaan. Tietenkin ne Herran kädestä -jutut ja muut sellaiset uskovaisten höpinät on minusta vähän hassuja, itse kun uskon kohtaloon ja sattumaan ja hyvään/huonoon tuuriin. Joihin voi kuitenkin itse vaikuttaa suurimmalta osin.. :D

Olen myös kovasti selväksi tehnyt, että kaikki minun kaverit saa uskoa mihin vain, jopa Spagettimonsteriin, mutta kunhan eivät minua ala käännyttämään mihinkään kerhoon, niin se on hyvä. 

Vierailija
27/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikä hörhö. Aloitusta lukiessani nauroin, mutta sitten tajusin että tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. Jotenkin tuntuu, että tuollainen hurahdus voisi mennä piankin ohi. Siihen saakka kannattaa vältellä kyseistä ihmistä parhaasi mukaan.

Joo toivon että menisi ohi, mutta vähän huonolta näyttää kun kerta kerran jälkeen hän hehkuttaa vaan entistä enemmän sitä minuutensa löytymistä ja sitä kuinka on viimein löytänyt elämälleen suunnan. Vaikea kuvitellakaan että yhtäkkiä myöntäisikin kaiken olevan huuhaata.

Nämä enkelihommat antaa myös selityksen kaikelle epäonnellekin hänen elämässään. Esim. mieskuviot. Osan kanssa hommat ei ole sujuneet siksi koska miehen aura ei vain ole ollut valmis päästämään näin vahvoja energioita sisälleen joita tämä ystäväni kantaa. Joku suhde oli karmallinen suhde, eli heitä ei ollut tarkoitettu yhteen vaikka rakkautta oli. Jonkun kanssa olivat olleet edellisessä elämässä rakastavaisia jossain Tansanian alkuperäiskansan asukkeina, joten siksi he tässä elämässäkin kokivat jotain syvempää vetoa toisilleen. Heidän ei kuitenkaan tässä elämässä ollut tarkoitus muuta kun tavata toisensa ja muistuttaa edellisen elämän tunteista. Odottelee sitä tämän elämän suurta rakkautta saapuvaksi, joskus on jo tuntenut hänen energiansa lähettyvillä. Minullekin intoili että nyt se oikea mies on lähellä, kun tuntee miehen energian kaikissa sakroissaan. Sitten kuitenkin tunne meni ohi ja se tarkoitti että mies kävi jossain lähellä mutta eivät voineet vielä kohdata koska henkimaailman pitää vielä valmistella joitain asioita ennen tätä kohtaamista.

Tää on siis loputonta! Pelkäänpä ettei hän voi löytääkään miestä rinnalleen jos alkaa heti puhua noista jutuista... Aika moni mies saattaa vähän säikähtää. Tottakai siis toivon ystävälleni vain ja ainoastaan hyvää, mutta pelkään ettei tämä hurahtaminen sitä tuo hänen elämälleen :(

ap

Vierailija
28/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän aiheen vierestä, mutta miksi joillain ihmisillä on taipumusta "hurahtaa" juuri johonkin enkelijuttuihin tai uskontoon selvitäkseen vaikka vaikeista ajoista? AP kirjoitti aloituksessa että kyseisellä ystävällä on ollut hankaluuksia elämässään.

Olenko ainoa joka on selvinnyt monistakin vaikeista jutuista ilman et pitää tukeutua johonkin henkimaailman juttuihin? Monet uskossa olevat ovat sanoneet että "kyllä sinäkin vielä uskon löydät vaikeana hetkenä".....

Tjaa. Mitä jos en löydä enkä haluakaan? Enkä tarvitse?  Ärsyttää :D

Itse ainakin siksi, että niistä tuli totta. En tosin toivu niiden avulla sinänsä, vaan terapiassa. En halua paranemiseni jäävän kesken. Uskon enkelijuttujen auttavan siinä. Haen apua niin kauan, etten enää koe huonoa energiaa. Huonolla en tarkoita huonoja fiiliksiä, niitä nyt on kaikilla vaan ehkä jonkinlaista katkeruutta tms.

Vierailija
29/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun pitäisi ystävällisesti sanoa hänelle, että et enää jaksa noin paljon noita enkelijuttuja ja haluaisit puhua muustakin, jos haluat ystävyytenne jatkuvan. Minä en ainakaan enää tapaisi ihmistä, jos minulla olisi tuollaista hänen kanssaan. Itse uskon enkeleihin, mutta kuvaamasi tosiaan näyttää liikaa hurahtaneen eikä asiat pysy tolkussa. Saattaa olla että menetät hänet, mutta jos et jaksa näin jatkaa, yritä ystävällisesti: miksi et kuuntele minua.

Vierailija
30/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkejani ovat juurikin nämä indigo/kristalli/kultalapsihörhöt. Yhdelle tokaisin joskus aikanaan, että että mun lapsi on täyspurppura.... :D

Vierailija
31/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni ei ainakaan vielä ole höyrähtänyt enkeleihin. Mutta muut on samaa. Erityisherkkyys, kyky lukea toisten ajatuksia, aurat yms.

No, aika huonosti osaa lukea auroja ja ajatuksia, kun kehui, kuinka lämmin ihminen olen ja kaikkea liibalaabaa ja samaan aikaan ajattelin, että ei vittu, tuo ihminen on kyllä sekoamassa, että miten pääsisin tuosta kaikkein näppärimmin eroon.

Siinä vaiheessa, kun alkoi kuulla viestejä herra tietää mistä avaruudesta tms. sanouduin irti.

Vierailija
32/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin hörhö mutta ystäväsi kaltaisille julistajille sanon että kokoo ittes. Pointti ei todellakaan ole tuo mitä hän esittää, kaukana siitä. Ota vähän etäisyyttä hänestä nyt. Niinsanotusti rakkauden ja valon lähettilääksi hän itse levittää paskafiiliksiä eikä edes tajua sitä. Tuosta itsetehostuksesta on kristallit kaukana.

Vierailija
33/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä et kertonut ystävällesi, miksi miehesi oli surullinen? Ystäväsi on varmaan kokenut kovia eikä kaikilla silloin toisten tunteiden havaitseminen ole kovin kehittynyttä. Olisit auttanut ystävääsi ymmärtämään toisen tunteita kertomalla, että miehesi padottu energia johtuu surusta ja osoittanut näin, että näet sinäkin sellaista, mitä hän ei näe.

Ja toiskseen, jos ystäväsi katkaisikin välinsä tähän toiseen ystävään, joka ei ymmärtänyt hänen enkelijuttujaan, niin etkö pidä sitä hyväksyttävänä syynä? Mä ainakin pitäisin, jos olisin kuka tahansa osapuoli tuossa. Kun sanoit, että hän ei voinut myöntää sitä syyksi, luin rivienvälistä, että siksi ei, ettette te muut paheksuisi häntä siitä syystä.

Muuten en ota kantaa, itsensäkorottajia lastensa kautta on aina ollut olemassa. Varmaan sekin liittyy hänen huonommuuden tunteisiinsa eikä siihen, että kuvittelisi olevansa muita parempi oikeasti.

Kerroin kyllä hänelle myöhemmin. Vaikea selittää, mutta silloin kun hän "hymistelee" ja siten vastaanottaa viestejä niin mikään maallinen asia ei hänen tajuntaansa mene. Kun mainitsin tuosta miehen tilanteesta, niin ei selvästi yhdistänyt tätä ollenkaan tuohon alakuloisuuteen, koska hänhän oli jo sen viestin saanut nimenomaan minun ja miehen  epäsopiviin auroihin liittyen.

Itseasiassa ei minusta ole hyvä syy katkaista ystävyyttä siksi ettei toinen osapuoli usko enkelijuttuihin. Ei tämä yhteinen ystävä mitenkään paheksunut tätä hurahtanutta, mutta kertoi kyllä oman kantansa eli sen ettei usko näihin juttuihin ollenkaan eikä myöskään halunnut tulkintoja elämästään. Olisi kyllä antanut tämän ystävän uskoa mihin uskoo, mutta ennemmin tuntui ettei ystävä hyväksynyt sitä ettei tämä toinen kaveri usko hänen juttuihinsa. Eli siis mielestäni yhtä lailla kun hänellä on uskoa juttuihinsa, niin yhtä paljon muilla on oikeus olla uskomattakin niihin. Kummankaan osapuolen ei tarvitse tyrkyttää omaa kantaansa toiselle. Tässä siis hurahtanut katkaisi välit vaikka tämä yhteinen ystävä olisi hänet hyväksynyt kuten ennenkin vaikkei kyseistä ajatusmaailmaa jakanutkaan. Tuntuihan se vähän tylyltä katkaista välit koska "sulla on niin huono energia"...

ap

Vierailija
34/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä mielenterveyspotilas. Esim. skitsofrenia voisi olla hyvä arvaus, siihen kuuluu useimmiten myös huumorintajun katoaminen  ja kaikesta syy-seurausyhteyden löytäminen. 

Vierailija
35/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apua mikä kaveri :D Anteeksi mutta mua naurattaa vaikka varmasti kamalaa sinulle. Nuo mies sekoilutkin....:D Toisaalta jos se lohduttaa että löytää jonkun hyvän syyn erolle niin mikäs siinä....

Vierailija
36/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ystävä, joka uskoo enkeleihin ja antaa reikihoitoja. Tai antaisi, jos olisi asiakkaita. Ei höpötä noista jutuista onneksi juuri ollenkaan  (koska tietää että en usko niihin), mutta on  hyvin raskas ja negatiivinen ihminen. Suurimman osan aikaa kaikki on huonosti ja elämä raskasta. Ei oo enkelit paljon auttaneet, vissiin. Tuo myös paljon esille omaa erityisherkkyyttään, joka itsestäni on ihan normaalia herkkyyttä jota meillä muillakin on. Ei ole mitenkään hyvää "mainosta" enkeliuskolle tai reikille... vai voikohan sillä reikillä hoitaa ollenkaan itseään, että edes joskus elämä näyttäisi valoisammalta :D

Vierailija
37/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikä hörhö. Aloitusta lukiessani nauroin, mutta sitten tajusin että tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. Jotenkin tuntuu, että tuollainen hurahdus voisi mennä piankin ohi. Siihen saakka kannattaa vältellä kyseistä ihmistä parhaasi mukaan.

Joo toivon että menisi ohi, mutta vähän huonolta näyttää kun kerta kerran jälkeen hän hehkuttaa vaan entistä enemmän sitä minuutensa löytymistä ja sitä kuinka on viimein löytänyt elämälleen suunnan. Vaikea kuvitellakaan että yhtäkkiä myöntäisikin kaiken olevan huuhaata.

Nämä enkelihommat antaa myös selityksen kaikelle epäonnellekin hänen elämässään. Esim. mieskuviot. Osan kanssa hommat ei ole sujuneet siksi koska miehen aura ei vain ole ollut valmis päästämään näin vahvoja energioita sisälleen joita tämä ystäväni kantaa. Joku suhde oli karmallinen suhde, eli heitä ei ollut tarkoitettu yhteen vaikka rakkautta oli. Jonkun kanssa olivat olleet edellisessä elämässä rakastavaisia jossain Tansanian alkuperäiskansan asukkeina, joten siksi he tässä elämässäkin kokivat jotain syvempää vetoa toisilleen. Heidän ei kuitenkaan tässä elämässä ollut tarkoitus muuta kun tavata toisensa ja muistuttaa edellisen elämän tunteista. Odottelee sitä tämän elämän suurta rakkautta saapuvaksi, joskus on jo tuntenut hänen energiansa lähettyvillä. Minullekin intoili että nyt se oikea mies on lähellä, kun tuntee miehen energian kaikissa sakroissaan. Sitten kuitenkin tunne meni ohi ja se tarkoitti että mies kävi jossain lähellä mutta eivät voineet vielä kohdata koska henkimaailman pitää vielä valmistella joitain asioita ennen tätä kohtaamista.

Tää on siis loputonta! Pelkäänpä ettei hän voi löytääkään miestä rinnalleen jos alkaa heti puhua noista jutuista... Aika moni mies saattaa vähän säikähtää. Tottakai siis toivon ystävälleni vain ja ainoastaan hyvää, mutta pelkään ettei tämä hurahtaminen sitä tuo hänen elämälleen :(

ap

"Pelkäänpä ettei hän voi löytääkään miestä rinnalleen"

Millä perusteella asia sinua vaivaa? Koitatko elää ystäväsi elämää? Ymmärrän sen, että ystävälleen haluaa parasta, mutta en ikinä alkaisi pelätä, ettei joku kaverini saa jotain. Kukaan ei saa kaikkea ja se on heidän elämäänsä. Jokaisella on omat murheensa.

Tuskin tuo enkelijuttu nyt kuitenkaan sen miehen löytämisen esteenä on. Petät itseäsi jos kuvittelet niin. Ystävällä on varmaan ollut muista syitä, jotka estävät hyvät miessuhteet ja minä uskon, että tuo enkeleihinkin hurahtaminen on samaa alkusyytä. Sinä vain et halua tätä nähdä, kun toivot vain kaikille hyvää.

Vierailija
38/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo, nuo sakrat ja muut kuulostaa myös niin tutulta :D

Ja kaikenmaailman näyt ja värit, jotka merkitsevät jotain ihmeellistä ja erikoista. Ja juuri tuo, että omaa lasta tuijotetaan tuntikausia ja tarkkaillaan, kuinka erityisherkkä ja erikoinen se on. Ja ulkopuolisen mielestä se pentu on ihan tavallinen, mariseva lapsi, joka on korotettu kultajalustalle. Kun kuulemma silmistä näkee jotain ihme tunteita lapsella ja lapsirukka yrittää miellyttää äitiään ja muljottaa koko ajan silmiään, kun äidin mielestä se muljauttelu osoittaa jotain ihmeen henkisyyttä ja niistä silmistä kuulemma kulkee kultainen säde johonkin.

Tuolla jo aiemmin yksi sinulle vastanneista.

Vierailija
39/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä vaan kirjoitti:

Minun suosikkejani ovat juurikin nämä indigo/kristalli/kultalapsihörhöt. Yhdelle tokaisin joskus aikanaan, että että mun lapsi on täyspurppura.... :D

Joo ja just kun se on aina se oma mussu joka on harvinaislaatuinen kristalli tms.lapsi. Mietin että mistä se tieto näistä indigoista sun muista on oikein saatu? tai ylipäätään mistään?

Vierailija
40/234 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin kyllä hänelle myöhemmin. Vaikea selittää, mutta silloin kun hän "hymistelee" ja siten vastaanottaa viestejä niin mikään maallinen asia ei hänen tajuntaansa mene. Kun mainitsin tuosta miehen tilanteesta, niin ei selvästi yhdistänyt tätä ollenkaan tuohon alakuloisuuteen, koska hänhän oli jo sen viestin saanut nimenomaan minun ja miehen  epäsopiviin auroihin liittyen.

Itseasiassa ei minusta ole hyvä syy katkaista ystävyyttä siksi ettei toinen osapuoli usko enkelijuttuihin. Ei tämä yhteinen ystävä mitenkään paheksunut tätä hurahtanutta, mutta kertoi kyllä oman kantansa eli sen ettei usko näihin juttuihin ollenkaan eikä myöskään halunnut tulkintoja elämästään. Olisi kyllä antanut tämän ystävän uskoa mihin uskoo, mutta ennemmin tuntui ettei ystävä hyväksynyt sitä ettei tämä toinen kaveri usko hänen juttuihinsa. Eli siis mielestäni yhtä lailla kun hänellä on uskoa juttuihinsa, niin yhtä paljon muilla on oikeus olla uskomattakin niihin. Kummankaan osapuolen ei tarvitse tyrkyttää omaa kantaansa toiselle. Tässä siis hurahtanut katkaisi välit vaikka tämä yhteinen ystävä olisi hänet hyväksynyt kuten ennenkin vaikkei kyseistä ajatusmaailmaa jakanutkaan. Tuntuihan se vähän tylyltä katkaista välit koska "sulla on niin huono energia"...

ap

No mitähän yhteistä heille olisi enää jäänyt? Avaa nyt silmäsi sieltä pumpulistasi ja tajua jotain elämän realiteetteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme