Miksi miesten on niin vaikea hyväksyä vanhuuttaan?
Sen lisäksi, että nämä vanhat ukot valittavat täällä, kun eivät saa nuorta naista, niin tulevat baareissa iskemään ja jäävät jankkaamaan syytä miksi en lämpene ja kun kerron yhdeksi syyksi miehen iän, niin alkaa hokeminen kuinka ovat parhaassa iässä. Ihan oikeesti hei. Yli 30-vuotias on elänyt parhaat päivänsä, vajaa 5-kymppisestä ukosta puhumattakaan.
Ja miehet. Lopettakaa itsellenne valehtelu. Ette parane vanhetessanne. Päinvastoin. Eikä se tee teistä nuorekkaita, että väitätte sellaista olevanne.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua, miehet paranee vanhetessaan.
Kokeile kerran.
voi pappaa. Oikeasti uskoo omia valheitaan. :(
9 vanhusta polkee maata ja yrittää epätoivoisesti valehdella itselleen
Aika monet viisikymppiset miehet testaavat viehätysvoimaansa nuorten naisten edessä mutta hemmetin harva onnistuu.
Juu, miehillehän niitä helvetin kalliita ryppyrasvoja ja naamankiristyksiä on kaupiteltu vuosikymmenet?
Miehen luontoon kuuluu koittaa saada pesää, naamarasvoilla itseään pettävät naiset taas vain yksinkertaisia.
Yhteiskunta sallii miehille ikääntymisen ja miehinen ego (testosteroni vielä boostaa harhaisuutta) takaa sen, että miehet kuvittelevat olevansa jotain erityistä ja aina kelpaavia nuorille naisille. Ei voi kun sääliä miehiä kun tietää miten nuoret naiset puhuvat takanapäin noista harhoissaan elävistä limaisista äijistä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, miehillehän niitä helvetin kalliita ryppyrasvoja ja naamankiristyksiä on kaupiteltu vuosikymmenet?
Miehen luontoon kuuluu koittaa saada pesää, naamarasvoilla itseään pettävät naiset taas vain yksinkertaisia.
Mies voi yrittää saada pesää niiltä ikäisiltään naisilta.
Juu, ihan kaikki vanhat miehethän juoksee teidän uniikkien lumihiutaleiden perässä. Not.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ihan kaikki vanhat miehethän juoksee teidän uniikkien lumihiutaleiden perässä. Not.
Tässä puhuttiinkin lähinnä nuorilta vonkaavista papoista.
Mun mielestä ainakin miehet paranee vanhetessaan. Mun miehen kanssa seksi on mahtavaa ja kestää normaalisti sen 20-30 min. Muistan myös kehua mieheni harmaita parta- ja munakarvoja, ne on seksikkäitä, ja mies tajuaa että rakastan sitä vaikka oliskin harmaa ;) Enkä anna sen käyttää missään nimessä ryppyvoiteita.
-Nainen 29v
Itse jututan joskus näitä nuorempia naisia ns. läpällä. Varsin hyvin arvaan ettei siitä mitään seuraa, mutta ei se minun maailmaa romauta niin kuin joskus nuorempana. Harmitonta ajanvietettä se vaan on.
Kyllä mä sen hyäksyn, että vanhenee, mut ei se nuorentorven himoa minnekään vie.
Missä näitä vanhuutta hyväksymättömiä miehiä edes on, harvoin kyllä itse kohtaan. Sekö sitä on, jos mies ostaa esim. päheän avoauton viidenkympin villityksessä? Minusta se on vain elämästä nauttimista, ja jos kerran raha riittää, niin miksei!
Kyllä se tuntuu ennen kaikkea meille naisille olevan ongelma, eivätkä kaikki vaan osaa tyylillä, viittaan nyt siis pinkeisiin ankkahuuliin, kumitisseihin sekä ilmeettömiksi kuroittuihin pärstävärkkeihin, joita katsoessaan pystyy enää vaoivon muodostamaan sanan miksi. Mä en ole koskaan tavannut niin kurpistumisesta friikahtanutta miestä, kuin mitä naisia sentään useampiakin. Ja kuinka varhain se jo alkaakaan...
Itse käyn keski-ikäisenä miehenä huorissa. Kyllä sitä nuorta pimperoa saa :-)
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta sallii miehille ikääntymisen ja miehinen ego (testosteroni vielä boostaa harhaisuutta) takaa sen, että miehet kuvittelevat olevansa jotain erityistä ja aina kelpaavia nuorille naisille. Ei voi kun sääliä miehiä kun tietää miten nuoret naiset puhuvat takanapäin noista harhoissaan elävistä limaisista äijistä.
Mutta sillä aikaa kun sinä tunnet sääliä, kateutta tai milloin mitäkin tunnetta, nämä viisikymppiset miehet porskuttavat neitosen luota toiselle rinta rottingilla ja itsevarmuutta puhkuen. Ei heitä edes kiinnosta mitä naiset puhuvat selän takana, joku neito joka tapauksessa antaa sedän opettaa seksin saloja. Tuollaisesta itsevarmuudesta voivat useimmat naiset vain haaveilla siellä nurkassa, jossa tuntevat katkeruutta, sääliä ymv.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että tämä kommenttini tulee saamaan rutosti alapeukkuja mutta et voi oikeasti puhua kaikkien nuorten naisten suulla. On olemassa nuoria naisia, joita kiinnostaa heitä itseään huomattavasti vanhemmat miehet, esimerkkejä tällaisista pareista löytyy yllättävän paljon enkä puhu pelkästään mistään miljonääri-nuori nainen pareista. On toki parikymppisiä, joita ei voisi vähempää kiinnostaa ne itseään vanhemmat miehet, mutta on myös niitä joita oikeasti kiinnostaa, joten tämä riippuu täysin ihmisestä. Ei ole mitään yleismaailmallista sääntöä, joka tähän pätisi. Jos joku vanhemman oloinen mies haluaa yrittää nuorta naista, ei sen pitäisi olla keneltäkään pois. On sitten sen miehen oma asia, saako niitä haluamiaan naisia vai ei mutta ei yrittäminen ole mikään rikos kunhan molemmat ovat täysi-ikäisiä.
Noista päivistä on aikaa, mutta muistan kyllä hyvin nämä nuorekkaat silmänvilkuttajat, joista nuorekkaimmat vetäisivät paitansa helmukset solmuun navan yläpuolelle ja ilmeisesti myös miehisen elimensä kaksinkerroin glam rock -housujensa etumukseen. Kohteliaisuuteni vuoksi jouduin kuuntelemaan varmaan tavallista pidempään noita parhaassa iässä -juttuja. Kaikkein kuvottavinta kuitenkin oli muutaman kerran kuulemani lause "mä voisin opettaa sua". Vieläkin puistattaa ja irvistyttää. Harvassa lauseessa kiteytyy noin näkyvästi keski-ikäisen miehen a) lapsellinen usko omaan vetovoimaansa, b) alentuva asenne nuoria naisia kohtaan ja c) peniksen yliote kantajansa järjestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että tämä kommenttini tulee saamaan rutosti alapeukkuja mutta et voi oikeasti puhua kaikkien nuorten naisten suulla. On olemassa nuoria naisia, joita kiinnostaa heitä itseään huomattavasti vanhemmat miehet, esimerkkejä tällaisista pareista löytyy yllättävän paljon enkä puhu pelkästään mistään miljonääri-nuori nainen pareista. On toki parikymppisiä, joita ei voisi vähempää kiinnostaa ne itseään vanhemmat miehet, mutta on myös niitä joita oikeasti kiinnostaa, joten tämä riippuu täysin ihmisestä. Ei ole mitään yleismaailmallista sääntöä, joka tähän pätisi. Jos joku vanhemman oloinen mies haluaa yrittää nuorta naista, ei sen pitäisi olla keneltäkään pois. On sitten sen miehen oma asia, saako niitä haluamiaan naisia vai ei mutta ei yrittäminen ole mikään rikos kunhan molemmat ovat täysi-ikäisiä.
Valtaosa naisista haluaa ikäisensä miehen, ei sitä 20-30 vuotta vanhempaa miestä. Kysehän oli siitä miksi miehet eivät tätä tajua vaan kuvittelevat olevansa kelpaavia vielä vanhana äijänä samaan tapaan mitä nuorempana.
Mahdan sitten olla jonkin sortin poikkeus tai luonnonoikku. Olen 41-vuotias. Erosin vaimostani pari vuotta vuotta sitten, ja nyt olen uudessa suhteessa. Tässä välissä olikin sitten säpinää aika paljon, ja kuinkas sattuikaan, enimmäkseen 20–25-vuotiaiden pimujen kanssa. Ja että AP:n ja muiden ikärasistien mieliharmiksi on ihan pakko todeta, että 90 % kontakteista näihin nuoriin naishenkilöihin on tullut heidän aloitteestaan. Korostan vielä, että minulla ei ole statusta tai varallisuutta, josta nämä nuoret naishenkilöt saattaisivat haluta hyötyä. En myöskään esitä olevani hyvin toimeentuleva, vaan kerron rahatilanteeni olevan heikohko ja pyydän suoraan treffien skippaamista ja tapaamista luonani Netflixin merkeissä.
En ole siis varakas, mutta ulkonäöltäni erittäin urheilullinen ja menevä, ja lärviltänikin ilmeisesti ihan ok, tai ainakin näin minulle on kerrottu. Hiukset ovat tukevasti päässä ja vuosien saliharrastus näkyy aika selvästi ulkopuolisellekin.
No mitenkäs ne tapaamiset sitten menivät? Jokainen nainen otti yhteyttä 48 tunnin sisällä ja pyysi uutta tapaamista. Miksi? Ei voi tietää. Otan naiset huomioon sekä keittiössä että sängyssä. Minulla on hyvät käytöstavat ja parikymppisen seksivietti. Naisen nautinto tulee aina ykkösenä, enkä oikeasti lopeta ennen kuin nainen on saanut tarpeekseen. Rakastan antaa suuseksiä osaan muutenkin asiani, mikäli palautteeseen on uskominen.
En edes tiedä, miksi kirjoitin tämän. No, ehkä halusin hieman näpäyttää ikärasistia AP:tä, jonka mielestä yli kolmekymppiset miehet ovat museotavaraa. Ikävä juttu, että sinulla on tuollaisia kokemuksia. Ehkä törmäät vielä joskus sellaiseen tapaukseen, joka on oikeasti vain parantunut ikääntymisensä myötä. ;)
M41
Voi sinua, miehet paranee vanhetessaan.
Kokeile kerran.