Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten on niin vaikea hyväksyä vanhuuttaan?

Vierailija
10.03.2016 |

Sen lisäksi, että nämä vanhat ukot valittavat täällä, kun eivät saa nuorta naista, niin tulevat baareissa iskemään ja jäävät jankkaamaan syytä miksi en lämpene ja kun kerron yhdeksi syyksi miehen iän, niin alkaa hokeminen kuinka ovat parhaassa iässä. Ihan oikeesti hei. Yli 30-vuotias on elänyt parhaat päivänsä, vajaa 5-kymppisestä ukosta puhumattakaan.
Ja miehet. Lopettakaa itsellenne valehtelu. Ette parane vanhetessanne. Päinvastoin. Eikä se tee teistä nuorekkaita, että väitätte sellaista olevanne.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä vanhuutta hyväksymättömiä miehiä edes on, harvoin kyllä itse kohtaan. Sekö sitä on, jos mies ostaa esim. päheän avoauton viidenkympin villityksessä? Minusta se on vain elämästä nauttimista, ja jos kerran raha riittää, niin miksei!

Kyllä se tuntuu ennen kaikkea meille naisille olevan ongelma, eivätkä kaikki vaan osaa tyylillä, viittaan nyt siis pinkeisiin ankkahuuliin, kumitisseihin sekä ilmeettömiksi kuroittuihin pärstävärkkeihin, joita katsoessaan pystyy enää vaoivon muodostamaan sanan miksi. Mä en ole koskaan tavannut niin kurpistumisesta friikahtanutta miestä, kuin mitä naisia sentään useampiakin. Ja kuinka varhain se jo alkaakaan...

Baareissa aika usein. Kaikista säälittävimpiä ovat opiskelijabileisiin änkeävät ikäloput, jotka tulevat vonkaamaan melkein jokaiselta opiskelijatytöltä pillua ja tarjoavat rahaa. Sitten kun käsketään papan häipyä, niin alkaa inttäminen kun ei ole vanha vaan mies parhaassa iässä. Joo olivat parhaassa iässä 20-30 vuotta sitten.

Vierailija
22/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen, että olen parhaassa iässä. Vihdoinkin sinut itseni kanssa ja luulen, että moni nainen kokee myös samoin tässä iässä.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet viisikymppiset miehet testaavat viehätysvoimaansa nuorten naisten edessä mutta hemmetin harva onnistuu.

Minä-niin-maan-helvetisti-kadun sitä kun lankesin 23-vuotiaana yhteen 48v mieheen. Olin tuolloin täysin säpäleinä isähahmoa vailla ja sain siltä mieheltä jotain ihme hyväksyntää. Ja olin sitten niiiin sinisilmäinen. Vittu että pitikin mennä levittämään jalat sille :( Kaduttaa oma typeryys. Oli vieläpä todella surkeaa seksiä. Noh, opinpa jotain.

Vierailija
24/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tapaa naiset ei hyväksy vanhenemista, kasvojenkohotuksia ja Botoxia. Järkyttävänä esimerkkinä Pirkko Arstila.

Vierailija
25/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihan kaikki vanhat miehethän juoksee teidän uniikkien lumihiutaleiden perässä. Not.

Tässä puhuttiinkin lähinnä nuorilta vonkaavista papoista.

Se vonkaaminen loppunee lyhyeen heti kun nuoret naiset lakkaavat antamasta "papoille".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan