Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy lesbolta

Vierailija
10.03.2016 |

Kumoaisin mielelläni stereotypioita meistä, joten kysykää mikä vain ihmetyttää. Ikää 20v.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus mikä ketju. Jotenkin olen naiivisti luullut, että etenkin lesbot saavat nykypäivän Suomessa elää oikein rauhaisasti ja vailla pelkoa mistään...tämmöisestä kuin tämä ketju. Ihmeellistä vähättelyä! :(

En mä oikein osaa mitään kysyä. Kaikkia seksiin liittyviä tulee mieleen vaan, nuolemiseen liittyvää ja kokemuksia mahdollisista heteroseksikokemuksista vrt. lesboseksi. Kuinka usein seksiä. Millaista seksi yleensä tavallisimmillaan on. Oletan, että muilta tulee mielenkiintoisempia kysymyksiä :D

En ole koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa. Se omalla tavallaan kiehtoo, mutta olen erittäin tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen. En usko, että saisin siitä sen enempää mielihyvää.

En ole mikään nuolijaihminen, eikä ole tyttöystävänikään, pidän enemmän sormillahyväilystä.

Seksiä harrastamme suhteellisen säännöllisesti, mutta vaihtelua tietenkin on. Keskimäärin ehkä 3-7 kertaa viikossa, vaikea sanoa, kun ei niitä hirveästi tule laskettua :)

Seksin aikana suutelemme ja hyväilemme toisiamme kehon eri osista. Tärkeintä on molempien mielihyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla