Onko miehellä toinen vai epäilenkö turhaan?
Ollaan seurusteltu kohta 7 vuotta ja asutaan avoliitossa. Lapsistakin ollaan viimeaikoina paljon puhuttu sekä oman asunnon ostosta. Asutaan tällä hetkellä siis kaupungin vuokra-asunnossa.
Mies on myyntineuvottelija, joten hänellä on lähes viikottain työmatkoja ympäri suomea. Yleensä työmatkat kestävät vain päivän tai korkeintaan yhden yön jos pitää todella kauas lähteä. Noin kuukausi sitten hän ilmoitti kuitenkin vasta illalla, että joutuu jäämään yöksi Lahteen, vaikka aina aikasemmin on tiennyt jo ennen lähtöä joutuuko jäämään yöksi vai ei. En silloin ajatellut asiaa sen enempää, mutta jälkeenpäin se on jäänyt vähän mietittymään. Sen jälkeen miehen työmatkat ovat lisääntyneet huomattavasti ja varsinkin juuri ne yön yli kestävät. Hän ei myöskään silloin vastaa puhelimeen, mutta vastaa kyllä viesteihin. Kotona hän käyttäytyy kyllä aivan normaalisti ja seksiä on, mutta läheisyys on vähentynyt tai sitten vain kuvittelen niin. En ole ottanut asiaa puheeksi vielä sillä meillä on aina ollut hyvä luotto meidän suhteessa ja en vain yksinkertaisesti pysty enkä halua uskoa että hän pettäisi. Mutta jotain outoa tässä minusta on. Hän on huomenna lähdössä taas työmatkalle ja minulla on kauhea ahdistus päällä ja en oikein tiedä mitä tehdä.
Kommentit (272)
Kaupparatsut eivät ole kovin luotettavan kummpanin maineessa. Yleensä supliikkimiehiä, puku päällä, hieno firman auto, yövytään hotelleissa jne, juuri sellaisia joiden kanssa nainen heposti haluaa pienen seikkailun. Jos ei mitään selvää merkkiä löydy, niin pakko kai se vain on luottaa jos meinaa elää yhdessä.
Pahalta kuullostaa :( mutta eihän se sitä tarkoita että varmasti jotain tapahtuisi.. Jaksamisia kuitenkin asian selvittelyyn!
Mä asun Lahdessa, voin käydä vakoilemassa missä äijäsi luuhaa 😁😁
Minä kysyisin suoraan. Ja olen kysynytkin joskus kun yöjuoksut miehelläni lisääntyivät. Saattoihan mies loukkaantua kun pettämistä epäilin mutta kun otin asian esille niin saimme avoimesti keskusteltua ja järkeen käyvät selitykset + todisteet löytyi ettei hän ole minua pettänyt. Meilläkin luja luottamus toisiimme mutta kerran vain minua alkoi epäilyttää juuri hänen menojen lisääntymisen takia ja silloin en nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin kysyä suoraan. Yhdessä olemme olleet 8 vuotta, naimisissa päälle vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyisin suoraan. Ja olen kysynytkin joskus kun yöjuoksut miehelläni lisääntyivät. Saattoihan mies loukkaantua kun pettämistä epäilin mutta kun otin asian esille niin saimme avoimesti keskusteltua ja järkeen käyvät selitykset + todisteet löytyi ettei hän ole minua pettänyt. Meilläkin luja luottamus toisiimme mutta kerran vain minua alkoi epäilyttää juuri hänen menojen lisääntymisen takia ja silloin en nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin kysyä suoraan. Yhdessä olemme olleet 8 vuotta, naimisissa päälle vuoden.
Nelonen vielä lisää että minun mieheni kohdalla oli kuitenkin vain harvoin kysymys yön yli kestävistä menoista.
Joko luotat tai suunnittelet vedenpitävän ansan. "Keskustelut" voi unohtaa kättelyssä. Mun vaisto ei ole vielä koskaan pettänyt, meillä petti ainoastaan mies, ja ei jäänyt yhteen kumppaniin. (Enkä ole mikään verskapöksyinen valas).
Voi olla että työssä on tullut lisää vastuuta ja reissut venyy siksi.
Itse vaistosin miehestäni että pettää vaikka mitään selkeitä todisteita ei ollutkaan. Jokin vain muuttui.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies vastasi?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että työssä on tullut lisää vastuuta ja reissut venyy siksi.
Näin sen täytyy olla.
Toinen nainen on hyvin todennäköinen. Olen pahoillani, mutta olen nähnyt saman niin monta kertaa! Ja tuossa vaiheessa suhdetta moni kriiseilee pahiten, vielä sitoutumisen kynnyksellä. Ota asiasta selvää.
Okei.. Miehellä ei oo kyllä aikasemmin ollut yhtäkään työmatkaa joka olisi pe-la sillä yleensä sijoittuvat aina arkeen. Pitäisköhän mun kysyä siltä tosta lauantaista? Se tuli just kotiin töistä ja rupes laittaa ruokaa. Käyttäytyy ihan normaalisti ja puhelee. Voisin olla itse vähän etäinen, jotta se kysyisi onko mulla kaikki hyvin. Mun pitäisi tosin lähtee muutaman tunnin päästä yövuoroin. Onko ihan tyhmää lähteä pelaamaan tällasia pelejeä vai kysynkö vaan suoraan? Ap
Meilläkin meni noin. Mies petti. On muuten juuri samanlaisessa työssä.
Hyvin vaikea keksiä mitään muuta tuolle kuin, että on toinen nainen (tai useampi). Ennen kuin kysyt, mieti miten vastaus vaikuttaa sinuun ja mitä itse haluat suhteelta, olipa vastaus sitten kummin vain.
Apuaa varmaan mun on pakko vaan kysyä.. Ihan kauhee ahdistus päällä ja tuntuu että saan kohta jonkun paniikki kohatuksen. Ap
Taytyy tahan sanoa, etta kylla jokaisella alalla missa paljon matkustellaan, esiintyy paljon pettamista. todella paljon. Useilla miehilla on toinen ns. vaimo joka satamassa.
Itse tyoskentelen miesvaltaisella alalla ja tyomatkat kestavat viikosta kahteen kuukauteen. ja jokaisella taalla toissa olevalla miehella on toinen vaimo taalla paikan paalla. ja ymmarran sen ihan taysin. ollaan pitkia aikoja poissa kotoa, niin johan siina jokaisella alkaa tekemaan mieli jotain.
ja alkaa nyt sanoko ettei teidan miehet jotka on paljon poissa kotoa mitaan tekisi. kylla ne tekee.
mutta niin myos naiset. minulla on perhe omassa kotimaassani ja toinen mies taalla paikan paalla.
jos miehellani on myos toinen niin se on minulle taysin ok.
tallainen elamantyyli sopii monelle, tyopaikalla on rakkaus, mutta niin on myos kotona, jonne on helppo aina palata.
siella on kaikki valmiina odottomassa, sitten voi taas tulla toihin lomailemaan ilman parisuhdetta joka on jo aikoja elanyt, mutta silti ihan ok.
ja moni ei ymmarra kuinka yleista tallainen elama on. oikeasti, se on todella yleista.
vain ne eivat siita tieda, jotka ovat niita kotona olevia. ne jotka hoitaa sen perheen ja kodin.
se matkusteleva osapuoli saattaakin elaa aivan toista elamaa.
mutta se ei tarkoita, ettei sita vaimoa tai miesta kotona rakasta.
kylla rakastaa, mutta siella tjossain saattaa olla myos joku toinenki rakkaus.
Kysy suoraan. Sittenpä mies päättää kertooko totuuden vai alkaako valehdella lisää. Jos on pettänyt, voi pelästyä ja lopettaa jutun alkuunsa ja sanoa sinulle ettei ole pettänyt. Joka tapauksessa puhua kannattaa nyt suoraan.
Vaikuttaa siltä että joku toinen muija sillä on, josain. Noin se alko meilläkin.