Omituisia asioita mistä kiihotutte?
Tätä ei sitten tarvitse poistaa, saahan täällä muutenkin seksistä kirjoittaa.
Isellä ehkä se, jos joutuu vaikka väkijoukossa ahtautumaan pienestä väleistä niin saattaa aiheuttaa lievää kiihottumista.
Mainitkaa mielellään myös ikä ja sukupuoli, itse nainen 24v
Kommentit (138)
Todella törkeä miehen hiki ja jalkahiki, kalujuusto, muutenkin lemuava mies.
Homo35w
Poliisiautot ja ohuet kaulakorut miehillä
Vierailija kirjoitti:
Paalutuksen ääni, nippusiteet, isot mahat mielellä, harmaat karvat,pakettiautot..
Nainen 29v
Älä ainakaan mun autoa tuu nylkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paalutuksen ääni, nippusiteet, isot mahat mielellä, harmaat karvat,pakettiautot..
Nainen 29v
Älä ainakaan mun autoa tuu nylkyttää.
Entäs jos sun pakusi on aloitteellinen tässä jutussa? Ei kai yhteisymmärrykseen perustuvaa rakkautta tule kieltää :'(
Mahtava topa!
Mäkin tykkään katsella miesten isoja karvaisia vatsoja, varsinkin jos on voimakas happy trail.. ne on jotenkin niin siekailemattoman seksikkäitä. Olen täysin tosissani. En tykkää ollenkaan karvattomista pyykkilaudoista.
- kuorma-autot ja isot täysperävaunulliset, niiden diesel-korina sekä hydraulimoottorin(?) aikaansamat psihahdukset
- työmiesjoukko dimexeissään
- miehen käden liikkeet tehdessään jotain tarkkuutta vaativaa työtä
Mikään ei enää kiihota sillä tavalla kuin nuorta miestä pitäisi. On ainoataan asioita, joista viehätyn. Ja se viehättyminenkin liittyy lähinnä haluun tutustua naiseen eikä suoraan seksiin. On vaikeaa kuvitella että kiihottuisin jostakin julkisesti näkyvillä olevasta asiasta.
Viimeksi kiihotuin ihan fyysisesti jossain määrin kun tanssin naisen kanssa maaliskuussa 2015 ja nainen hinkkasi itseään minua vasten. Olin hyvin yllättynyt siitä että penikseni reagoi tapahtumaan.
Dimexit on duunivaatteita.
Tämän lyhyen listan perusteella naisten pitäisi käydä minuun kuumina jatkuvasti ja joka päivä, mutta en saa pillua ikinä.
Ne sihahdukset kuorma-autoissa tulee paineilmalla toimivista laitteista.
T.Duunarimies
Dimex on vähän niinku Reima lapselle.
Vierailija kirjoitti:
ok, en ole koskaan kuullut, tosin siitä on tovi kun raksahommia tai muuta olen tehnyt. Eikö ne ollu blåkädereitä tai jotain vastaavia ennen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok, en ole koskaan kuullut, tosin siitä on tovi kun raksahommia tai muuta olen tehnyt. Eikö ne ollu blåkädereitä tai jotain vastaavia ennen?
Missä Suomessa työnantajat kustantaisivat duunareille blå klädereitä? Dimexit on niitä kirkkaan värisiä asusteita...
4, poliisiautot, poliisit myös ja vartijat. Korut taas on turn-off, ne kuuluvat naisille. (tosin en pidä niistä naisillakaan)
T. Nainen, 28v
Olen nainen ja hetero, mutta minua kiihottaa se, jos joku nainen tekee minulle jotain hieman epävarmasti/epäröiden. Esim. laittaa hiuksia, kynsiä, meikkaa minua. Se herkkyys on se juttu, mutta en siis haluaisi asian etenevän mihinkään. Miehellä vastaavanlainen epävarmuus olisi täysi turn off.
Kiihotun ambulanssimiehistä. Se on vaan se jämäkkyys ja ote miten he ottavat tilanteen haltuun. En tiedä onko niin omituinen, mutta joskus ihan pelkkä ambulanssin näkeminen saa hassuja tuntemuksia aikaan. :DD
Ei ole ehkä yleisellä tasolla omituinen, mutta itselleni omituista on se, että olen alkanut näin "vanhemmiten" 35+ kiihottumaan miesten naamakarvoista. Joskus parikymppisenä viikset tai parta oli ihan turn off -juttuja. Nykyään kiihotun varsinkin sellaisista ohuehkoista viiksistä ihan samantien. Naamakarvat pitää kyllä olla miehellä, joka on muutenkin hyvännäköinen ja pitänyt huolta itsestään. Mikään möhömaha ei sytytä, vaikka olisi miten hieno parta tai viikset.
Näin talvella kiihottaa niin miehillä kun naisilla nahkarukkaset kädessä.
Nainen 29v