Jokaisen miehen unelma: fitnesspimukaksoset!
Yksikin fitnesspimu olis jo aika jees, mutta että vielä kaksin kappalein tätä ihanuutta. O_o Katso ja ihastu!!! 8-P
http://m.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/2016030921241601_bs.shtml
Kommentit (16)
Tämä viestiketju tulee täyttymään katkeruudella.
Aivan varmaan ei ole jokaisen miehen unelma.
Ei oo mun miehen unelma. Hänen ihanteensa on nainen kokoa L/XL, jolla on leveä lantio, pyöreä perse, kapeampi vyötärö ja isot rinnat.
Noi naiset on mun unelma. Tosi kuumia ja täydellisiä.
M41
Hei bro, ei tuollaista saa tällä palstalla sanoa, koska perus-AV-mamma pahoittaa sellaisesta mielensä. Täällä saa ihailla ainoastaan tavallisten AV-mammojen ulkonäköä, ei mitään muuta. T: Mies.
No sovitaan sitten että fitness on ainoa naisihanne, niin ei vaikuteta katkerilta emakoilta.
Seuraava provo kiitos.
Isoleukaisia naisia :) Varsinkin toisella piirteet muutenkin kuin miehellä. Eivät sen takia edes näytä kaksosilta.
What ever.. Mä en saanut kylläkään kuvaa edes auki..
Onko ainoat olemassa olevat ihmiset sinun mielestäsi lisääntymis-ikäiset naiset?
Kai täällä av-mummojakin käy.. ;)
Miltähän näyttäisi 60v fitnessmummo? :D
Ei mahtaisi parikymppistä enää saada millään leikkauksillakaan.
Miten muuten, jos on kiristetty naama ja tekisi kovasti jotain nostoja, niin repeäisiköhän naama.. :/
Tässä vain vähän todellisuus terapiaa.. ;)
Mä oletin että linkistä avautuis teini-iän just ja just ohittaneet söpönaamaiset tytöt, joilla rasvaton ja timmi tiimalasivartalo ja pyllyn kaari täydellinen puolikuu. Se on mielestäni nykykäsitys kuumasta.
Vierailija kirjoitti:
Jaah, minun mies ei sitten taidokkaan olla mies :D Sen unelmanainen olisi joku 165cm/70kg nainen, jolla olisi max B-kupin rinnat ja joka olisi "pehmeä". Joo, ollaan juteltu näistä.
Itse olen 157cm/50kg/E-kuppi ja käyn salilla vähintään kolmesti viikossa.
Mutta makuja on monia, antaa kaikkien kukkien kukkia ja niin edespäin.
Niin no, en tiedä tekeekö virtahepofetissi miehestäsi sen vähempää miestä, mutta tuota...
Jaah, minun mies ei sitten taidokkaan olla mies :D Sen unelmanainen olisi joku 165cm/70kg nainen, jolla olisi max B-kupin rinnat ja joka olisi "pehmeä". Joo, ollaan juteltu näistä.
Itse olen 157cm/50kg/E-kuppi ja käyn salilla vähintään kolmesti viikossa.
Mutta makuja on monia, antaa kaikkien kukkien kukkia ja niin edespäin.