Tapasin adoptioon antaman lapsen (nykyään aikuinen) vanhempiensa kanssa 4 viikkoa sitten.t.ammattivalittaja
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mistä sä juttelit poikasi kanssa?"
"En nyt pahemmin jutellut mutta mm harrastuksestaan yms hän kun ei käy töissä niin tuollaisista tavallisista jutuista.ap"
"Kuten kerroin en montaa sanaa heidän kenenkään kanssa vaihtanut ihan muutaman vain."
Juttelitko siis pojan kanssa muun muassa tämän harrastuksista ja "tuollaisista tavallisista jutuista" vai et? Jos juttelit, kuinka se tapahtui, kun et "montaa sanaa vaihtanut"? Viittomakielellä?
Miksi sua niin kauheasti se kiinnostaa juttelinko vai en? pari sanaa juttelin ja muutaman sanan enemmän hänen äitinsä kanssa. ap
Kuinka sä sait "pariin sanaan" mahtumaan keskustelut muun muassa harrastuksista ja muista tavallisista jutuista?
Ei mua kiinnosta se, juttelitko vai et, vaan mua kiinnostaa, havaitsetko itse mitään ristiriitaa lausuntojesi välillä.
No mä en tosiaan juuri jutellut, ei mua loppupeleissä niin heidän asiansa kiinnosta. Enemmän juttelin mieheni kanssa.ap
Niin ja en vieläkään hyväksy sitä että adoptioisä jankkaa mun raha-asioista ja että mun pitäisi muka maksaa jotain tälle aikuiselle lapselle. Kun on virallisen adoption tehnyt niin heidän pitäisi hänet elättää. Etenkin kun ovat hyvätuloisia ja muutenkin varakkaita. Onneksi mieheni näki tilanteen ja pelasti mut adoptioisän kynsistä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt se sama adoptioon antamasi poika, jota et ikinä ajattele ja josta et ikinä puhu ja josta olet kieltänyt palstalaisiakin keskustelemasta? Ja josta aloitat uuden ketjun toisensa jälkeen?
Eilisessä ketjussa vaan tuli puheeksi etten muka ole sinut menneisyyteni kanssa ja koska pystyin 4 viikkoa sitten saman pöydän ääressä istumaan ja ihan normaaleista jutuista juteltiin, niin en katso ettenkö olisi sinut asian kanssa. Olen onnellinen että heidänkin puoleltaan tilanne sujui niin hyvin.ap
Joikainen vanha asia, jonka kaivat esille, on todiste siitä että elät menneisyydessä, käpertyneenä tuttujen, jo koettujen "vääryksien" turvaan. Niiden huomassa sinun ei tarvitse katsoa eteenpäin ja vaatia itseltäsi mitään. Tässä listaa:
heikkolahjaisuus, jonka takia et voi työllistyä, et edes Ammattivalittaja-bloggaajana, koska et halua
vapaaehtoistyö ei sinulle käy, koska olet sitä jo tehnyt, etkä halua
avioliitto yrittäjän kanssa, jonka takia et saa tukia ja olet taloudellisesti riippuvainen miehestäsi
todelliset tai keksityt terveysongelmat, jotka pakottavat sinut kodin seinien sisälle ja tuottavat itsesääliä ja kuolemafantasioita (eutanasiaturismi Sveitsiin silloin, kun sinulla oli syöpä)
kaukana asuvat vanhemmat, joista toinen on erakko ja toinen dementoitunut. Terveysongelmiesi takia et kuitenkaan voi vaikuttaa heidän arkeensa mitenkään, etkä voi osoittaa heille hellyyttä ja huomiota edes puhelimitse tai postikortilla. Hekin ovat sinulle vain itsesäälin välineitä
Nyt en muistra enempää, mutta en tajua miten neljän viikon takainen kahvittelu poikasi vanhempien kanssa todistaa, että olet aikuinen ihminen, joka on "sinut menneisyytensä kanssa", eikä revi itsesäälin aiheita kuin rupea haavasta.
Nyt mä tajusin! Ap on Schrödingerin kissa!
Yhtä aikaa a) ei puhu mitään, b) vaihtaa pari sanaa, c) keskustelee harrastuksista ja muista tavallisista arjen asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt se sama adoptioon antamasi poika, jota et ikinä ajattele ja josta et ikinä puhu ja josta olet kieltänyt palstalaisiakin keskustelemasta? Ja josta aloitat uuden ketjun toisensa jälkeen?
Eilisessä ketjussa vaan tuli puheeksi etten muka ole sinut menneisyyteni kanssa ja koska pystyin 4 viikkoa sitten saman pöydän ääressä istumaan ja ihan normaaleista jutuista juteltiin, niin en katso ettenkö olisi sinut asian kanssa. Olen onnellinen että heidänkin puoleltaan tilanne sujui niin hyvin.ap
Joikainen vanha asia, jonka kaivat esille, on todiste siitä että elät menneisyydessä, käpertyneenä tuttujen, jo koettujen "vääryksien" turvaan. Niiden huomassa sinun ei tarvitse katsoa eteenpäin ja vaatia itseltäsi mitään. Tässä listaa:
heikkolahjaisuus, jonka takia et voi työllistyä, et edes Ammattivalittaja-bloggaajana, koska et halua
vapaaehtoistyö ei sinulle käy, koska olet sitä jo tehnyt, etkä halua
avioliitto yrittäjän kanssa, jonka takia et saa tukia ja olet taloudellisesti riippuvainen miehestäsi
todelliset tai keksityt terveysongelmat, jotka pakottavat sinut kodin seinien sisälle ja tuottavat itsesääliä ja kuolemafantasioita (eutanasiaturismi Sveitsiin silloin, kun sinulla oli syöpä)
kaukana asuvat vanhemmat, joista toinen on erakko ja toinen dementoitunut. Terveysongelmiesi takia et kuitenkaan voi vaikuttaa heidän arkeensa mitenkään, etkä voi osoittaa heille hellyyttä ja huomiota edes puhelimitse tai postikortilla. Hekin ovat sinulle vain itsesäälin välineitä
Nyt en muistra enempää, mutta en tajua miten neljän viikon takainen kahvittelu poikasi vanhempien kanssa todistaa, että olet aikuinen ihminen, joka on "sinut menneisyytensä kanssa", eikä revi itsesäälin aiheita kuin rupea haavasta.
Tämä nyt oli maailman turhin listaus sinulta. En ala bloggaajaksi koska mieheni ei sitä halua. Sen sijaan teen kyllä kirppistrokausta mistä saan vähän rahaa ja olen jopa laittanut lastenhoitoavusta ilmoituksia seinälle, siinä tienaisin vähän. Soittelen isälleni tosi usein ja lähettelen kyllä kortteja ja mm arpoja isäinpäivänä josta voitti muutaman sata euroa rahaa. Ja teen vapaaehtoistyötä mm varamummoilen ja ulkoilen muutenkin kuntoni mukaan.ap
Se dementoitunut äiti kuoli tammikuussa ja haudattiin kuukausi sitten. Juuri niissä hautajaisissa ap tapasi adoptioon antamansa pojan ja tämän perheen. Isänsä kanssa ap pari päivää sitten kertoi olevansa "muodollisissa väleissä".
Mä en kyllä kyselisi mieheltä että saanko please alkaa pitää blogia! Ap on täysin tossun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalla kerralla valehtelit? Silloin kun kerroit, että et puhunut pojalle + adoptiovanhemmille mitään vai nyt, kun kerrot, että juttelit heidän kaikkien kanssa?
Kuten kerroin en montaa sanaa heidän kenenkään kanssa vaihtanut, ihan muutaman vain mutta mitään riitaakaan meillä ei ole.ap
Okei, kiitos. Siis valehtelit sillä ekalla kerralla. Tämän vain halusin selvittää.
No jos 5-6 sanaa sanominen tekee sen valehteluksi niin sitten niin.ap
Aiemmin kerrot, että et puhunut heidän kanssaan mitään. Sitten kerrot että tapasitte ja juttelitte ja kaikki meni hyvi. Sitten sanot että et oikeastaan vaihtanutkaan kuin muutaman sanan. Sisältö ja merkitykset muuttuvat jutuissasi koko ajan. Se mikä olikin ensin mustaa, on tänään valkoista, mutta hetken kuluttua harmaata. Ja hetken kuluttua se onkin punaista tai sinistä. Tämän takia juttuihisi ei voi oikein vakavasti suhtautua, kun hetken kuluttua ne ovatkin jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalla kerralla valehtelit? Silloin kun kerroit, että et puhunut pojalle + adoptiovanhemmille mitään vai nyt, kun kerrot, että juttelit heidän kaikkien kanssa?
Kuten kerroin en montaa sanaa heidän kenenkään kanssa vaihtanut, ihan muutaman vain mutta mitään riitaakaan meillä ei ole.ap
Okei, kiitos. Siis valehtelit sillä ekalla kerralla. Tämän vain halusin selvittää.
Aiemmin kerrot, että et puhunut heidän kanssaan mitään. Sitten kerrot että tapasitte ja juttelitte ja kaikki meni hyvi. Sitten sanot että et oikeastaan vaihtanutkaan kuin muutaman sanan. Sisältö ja merkitykset muuttuvat jutuissasi koko ajan. Se mikä olikin ensin mustaa, on tänään valkoista, mutta hetken kuluttua harmaata. Ja hetken kuluttua se onkin punaista tai sinistä. Tämän takia juttuihisi ei voi oikein vakavasti suhtautua, kun hetken kuluttua ne ovatkin jotain muuta.
Hästääk ajankulukseen valehtelee
Vierailija kirjoitti:
Se dementoitunut äiti kuoli tammikuussa ja haudattiin kuukausi sitten. Juuri niissä hautajaisissa ap tapasi adoptioon antamansa pojan ja tämän perheen. Isänsä kanssa ap pari päivää sitten kertoi olevansa "muodollisissa väleissä".
En ole koskaan sanonut olevani isäni kanssa muodollisissa väleissä vaan joskus meillä on ollut välit paremmat ja joskus huonommat. Mutta aina olen merkkipäivät muistanut ja sitten soittelen hänelle aika usein. Ja puhuin MUUTAMAN SANAN kun näin adoptioporukan, adoäidin kanssa mulla on ok välit.ap
Vierailija kirjoitti:
Joko miehen burn-out helpotti?
Kyllä, onneksi.ap
Onnea, maailman lyhyin burn out! :D
Vierailija kirjoitti:
Onnea, maailman lyhyin burn out! :D
Sillä nyt on kanssa ollut kaikkia vaikeuksia eli ei se ihme ollut jos oli mieli maassa ja työ ei kiinnostanut ehkä burn out oli liian raju sana siihen mutta saattepa nyt sitten siitä mulle vinoilla.ap
On ollut sitten ihan vakava burn-out. Ettei vaan olisi ollut niitä ilmavaivoja mitä epäiltiin.
Vierailija kirjoitti:
On ollut sitten ihan vakava burn-out. Ettei vaan olisi ollut niitä ilmavaivoja mitä epäiltiin.
Kuten sanoin hänellä oli muutama viikko mieli maassa eikä paljoa työssä käynyt mutta onneksi se meni ohi. Menen nyt varamummoilemaan niin ehkä siitä saan pisteitä jos alamme tukiperheeksi tms. Mukavaa päivänjatkoa kaikille!. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin hänellä oli muutama viikko mieli maassa eikä paljoa työssä käynyt mutta onneksi se meni ohi. Menen nyt varamummoilemaan niin ehkä siitä saan pisteitä jos alamme tukiperheeksi tms. Mukavaa päivänjatkoa kaikille!. ap
Pisteet kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 pistettä.