Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi päivä - Kenen isä Turpiinin omistaja on?

Vierailija
10.03.2016 |

Mitä luulette? Nyt jäi kyllä harmittamaan, että seuraava jakso tulee vasta maanantaina!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tulee

Vierailija
2/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin varmaan? Tai Janin?

Vierailija
4/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teron 👍🏼

Vierailija
5/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin oon pyörittänyt mielessäni Lauria, Jania, Teroa.. :D

-ap 

Vierailija
6/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otso

Vierailija
7/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö janin isä ollu joku alkoholisti sekopää? Ei vaikuta se turpiinin omistaja omaan silmään yhtään sellaselta

Vierailija
8/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin reaktio ei olisi ollut samanlainen jos omistaja (Veikko?) olisi ollut hänen isänsä.

Eikö Janin isä ole joku alkoholisti? Miksi mulla on semmonen mielikuva? 😄

Teron isästä ei ole ikinä ollut puhetta... ☝🏼️

Vierailija
9/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurihan ois kaikista kivoin vaihtoehto! Ois tavannut sattumalta isänsä ja peris vielä sen Turpiinin.. Tero on jotenkin aika hankala vaihtoehto mun mielestä ja mahtaisko Jani olla liian nuori? Janihan ei kai oo väleissä vanhempiensa kanssa myöskään..

Minkähän ikänen sen poika voi olla? Alkaa varmaan meneen liian vanhaks jos sivistystoimenjohtajaa tai sitä nykyistä rehtoria alkais veikkailemaan :D

ap

Vierailija
10/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurin reaktio ei olisi ollut samanlainen jos omistaja (Veikko?) olisi ollut hänen isänsä.

Eikö Janin isä ole joku alkoholisti? Miksi mulla on semmonen mielikuva? 😄

Teron isästä ei ole ikinä ollut puhetta... ☝🏼️

Tero kyllä sopis siinä mielessä, että sit tulis taisto siitä, et Tero yrittää myydä Turpiinin saadakseen rahaa velkoihinsa ja muuhun työelämäänsä ja Lauri yrittäis estää, Turpiinin omistajan ja työpaikkansa takia. Lopulta Lauri olis joko taas ilman duunia tai mitään huonon tsägän takia tai jos hyvin kävis niin repis jostain rahat ja ostais Turpiinin.

Vierailija
11/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla Lissun isä? Koska Lauri sanoi "Oletko varma?" Tms Niin sen täytyy olla joku, kenet Lauri tuntee.

Ja rintaa koski Lissun laulaessa, ehkei tunnistanut/halunnut paljastaa?

Toisaalta Lissu on aika vanha..enkä ymmärrä miten juoni siitä voisi jatkua hedelmällisesti.

Se ei voi olla Lauri, reaktio olisi ollut eri..

Muita mieleen tulevia on Tero Kuusla..

Kylläpäs ärsyttäö kun ei tiedä!

Vierailija
12/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero tai Lauri. Ei voi olla kukaan muu. Lauria toivoisin, mutta Tero se varmaan on.

Vierailija
13/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla Lissun isä? Koska Lauri sanoi "Oletko varma?" Tms Niin sen täytyy olla joku, kenet Lauri tuntee.

Toisaalta Lissu on aika vanha..enkä ymmärrä miten juoni siitä voisi jatkua hedelmällisesti.

Se puhui pojasta, joten ei voi olla Lissu. Laurin reaktio oli mun mielestä sellanen hämillinen, että alko jotain päässä raksuttaa, mutta ei siitä voinut vielä sanoa, et onko se Lauri vai ei mielestäni. TOISAALTA tästä tuli mieleen, että jos kyseessä ois ollut Lauri itse niin ois se varmaan Laurin tolla ajalla tunnistanut, tai jotain edes epäillyt. 

Kyllä se Tero siis on. Jotenkin mulla on jäänyt Terosta sellanen muistikuva tai fiilis, et sen isällä olis joku yritys tms ja Tero olis turhautunut kun sen isä tyytyy siihen, eikä kehitä siitä mitään yritysimperiumia.

Vierailija
14/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti Tero!

Vierailija
15/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teroa ähh :/ vihaan koko ukkoa muutenkin, on niin omahyvänen. Veikko kovin symppis ja laurikin sen kanssa tullu juttuun :/

Vierailija
16/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko varma?"

Koska Lauri kysyi noin, veikkaan sen olevan joku, jonka isä tiedetään jo (tai luullaan siis).

Olis aika jännää, jos Asko "menettäisi" Lassen lisäksi toisenkin lapsen. Jos vaikka Minna raiskattu nuorena. Kamala teoria.

Vierailija
17/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se puhui pojasta, joten ei voi olla Lissu. Laurin reaktio oli mun mielestä sellanen hämillinen, että alko jotain päässä raksuttaa, mutta ei siitä voinut vielä sanoa, et onko se Lauri vai ei mielestäni. TOISAALTA tästä tuli mieleen, että jos kyseessä ois ollut Lauri itse niin ois se varmaan Laurin tolla ajalla tunnistanut, tai jotain edes epäillyt. 

Kyllä se Tero siis on. Jotenkin mulla on jäänyt Terosta sellanen muistikuva tai fiilis, et sen isällä olis joku yritys tms ja Tero olis turhautunut kun sen isä tyytyy siihen, eikä kehitä siitä mitään yritysimperiumia.

Sitä en muistanutkaan, että kyse oli pojasta.

Vierailija
18/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se sit tarkoittaa kun up:n tulevissa juonikuvioissa Asko kysyi, että tiedättekö montako lasta Askolla on ja Minna näytti viittä sormea :O

Vierailija
19/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teron isä. Luin seuraavien jaksojen kuvauksista

Vierailija
20/21 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otso se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän