Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Axel Smith on videoinut seksijuttunsa ja kertoo syyn

Vierailija
09.03.2016 |

No huh huh. Axel on kuvannut kaikki typyt joiden kanssa se on harrastanut seksiä, ettei kukaan voisi syyttää häntä raiskauksesta kuten edesmennyttä kollegaansa Peteriä. Nyt hän on ihmeissään kun niin ei saanutkaan tehdä ja joku nainen on kertonut kuvauksista poliisille. Ketä uskot?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030921243695_vi.shtml

Kommentit (909)

Vierailija
881/909 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapaus Axl ja etenkin puolustelijat kyllä osoittaa miksi feminismille on edelleen tarvetta. Ei salakuvauksen vuoksi, vaan sen että seksuaalirikoksissa (edelleen kirjoissa eri mutta siihen tuo kuuluisi) osa säännönmukaisesti vääntää uhreista syyllisiä. Axl ei muutu viattomaksi eikä teko lailliseksi tai edes moraaliseksi vaikka huorittelisitte uhreja kuinka, uhreja joista teillä ei ole mitään todellista tietoa. Mitä sanotte jos joukossa on alaikäisiä? Edelleen vaan että mitäs läksit? Missä vaiheessa tyttö muuttuu naiseksi eli syylliseksi, silloinko kun menkat alkaa?

Itse ne naiset on haaransa avanneet, eikä ole hirveesti vastaan panneet. Naurattaa koko juttu. Sovituskopeiskin on kameravalvonta, eikä kukaan siitäkää itke. 

Vierailija
882/909 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihihiii kirjoitti:

Onko kukaan vielä laskenut 1+1?

Eli: meidän axelilla on ollu parikymmpisiä ja alle parikymppisiä naisia, joiden kanssa se on nainut useiden vuosien ajan, kuvaten aktiaan.

Eli tätä odotellessa: meidän axeli on pannut alaikäisiä, ja kuvannut niitäkin.

Kuvailun lisäksi, Akhmel on lähetellyt uhkailuviestejä uhreilleen.

Eli täysi kusipää kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole kysymys feminismistä pätkääkään. Kyseinen teko rikkoo lakia, sillä siisti, tuomioistuin toki vielä käsittelee asian, kun poliisi on jättänyt tutkinnan tulokset eteenpäin.

Minä odotan, että minä vuonna näkisin uutisen, jonka mukaan kouvolalainen, lomautettu insinööri, Alpo on salakuvannut kymmeniä naisia ollessaan heidän kanssaan sukupuoliyhdynnässä. Naiset ovat saapuneet miehen luokse ympäri Suomea. Ennen yhdyntää Alpo on katsonut naisten kanssa elokuvia ja syönyt lihakeittoa. Naiset ovat olleet usein yötä Alpon luona, koska ovat valvoneet niin myöhään, eikä Alpolla ollut sillä hetkellä kiire työmaalle.

Vierailija
884/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapaus Axl ja etenkin puolustelijat kyllä osoittaa miksi feminismille on edelleen tarvetta. Ei salakuvauksen vuoksi, vaan sen että seksuaalirikoksissa (edelleen kirjoissa eri mutta siihen tuo kuuluisi) osa säännönmukaisesti vääntää uhreista syyllisiä. Axl ei muutu viattomaksi eikä teko lailliseksi tai edes moraaliseksi vaikka huorittelisitte uhreja kuinka, uhreja joista teillä ei ole mitään todellista tietoa. Mitä sanotte jos joukossa on alaikäisiä? Edelleen vaan että mitäs läksit? Missä vaiheessa tyttö muuttuu naiseksi eli syylliseksi, silloinko kun menkat alkaa?

Itse ne naiset on haaransa avanneet, eikä ole hirveesti vastaan panneet. Naurattaa koko juttu. Sovituskopeiskin on kameravalvonta, eikä kukaan siitäkää itke. 

Lain mukaan sovituskopeissa ei saa olla kameravalvontaa, joten kerropa meille missä kaupassa on, jotta voidaan ilmoittaa poliisille? 

Ja kuten teille on jo monet kerrat selitetty, haarojen aukaisu ei tarkoita sitä että silloin saa kuvata vapaasti. Kuvaamiseen pitää kysyä erikseen lupa. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää? Se että joku harrastaa sun kanssa seksiä ei tarkoita sitä, että tälle voi tehdä mitä mieleen juolahtaa. Ei edes siellä omassa kodissa. Sielläkin pätee Suomen lait. Ja laki kieltää salakuvaamisen.

Vierailija
885/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole kysymys feminismistä pätkääkään. Kyseinen teko rikkoo lakia, sillä siisti, tuomioistuin toki vielä käsittelee asian, kun poliisi on jättänyt tutkinnan tulokset eteenpäin.

Minä odotan, että minä vuonna näkisin uutisen, jonka mukaan kouvolalainen, lomautettu insinööri, Alpo on salakuvannut kymmeniä naisia ollessaan heidän kanssaan sukupuoliyhdynnässä. Naiset ovat saapuneet miehen luokse ympäri Suomea. Ennen yhdyntää Alpo on katsonut naisten kanssa elokuvia ja syönyt lihakeittoa. Naiset ovat olleet usein yötä Alpon luona, koska ovat valvoneet niin myöhään, eikä Alpolla ollut sillä hetkellä kiire työmaalle.

Onhan noita salakuvaamisia ollut ennenkin ja niistä on uutisoitu. Ei tää mitenkään ihmeellinen juttu ole. Toki tässä on julkkis ja varsin iso joukko naisia. Siksi ehkä vähän poikkeva, mutta on sitä ennenkin kuvattu salaa useampia naisia. Tossa Jyväskyläläismies joka kuvasi omaa ja muiden seksiä. 

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001138036.html

Vierailija
886/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä paljastuu vielä joku laajempikin keissi kun pojat innostunu vähän sen hymypoika mikä lie leffan juonesta kuvaileen.

Vierailija
887/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl Smith jätti perustamansa Jook Jointin.

Kirjoittaa FB-sivuillaan näin:

"Kaikki media jutut tällä hetkellä: "Olisit pyytänyt anteeksi"... Siis hä! Miten on mahdollista että mun anteeksipyynnöt on jäänyt huomioimatta ? ?

Olen alusta asti pyytänyt anteeksi kaikilta asianomaisilta ja kaikilta. Olen pyytänyt koko sydämestäni anteeksi varmaan 800 kertaa. Ja tulen tekemään sitä varmaan seuraavat 80 vuotta.

Ei voi käsittää. Olen oikeasti todella pahoillani tästä kaikesta. Torstaina tulee video, jossa vastaus kaikkiin teidän kysymyksiin."

Huomista videota odotellessa...:)

Vierailija
888/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää naiset halusi seksiä Axl:n kanssa? Onko iso astalo siellä? Vai miksi siellä ravasi naisia? Miksi naiset eivät käyneet raksamiehen luona Kontulassa?

Kontulan raksamies kuulostaa minusta kiihottavammalta kuin Axl. <3 Ehkä makuja on monia. En tosin tiedä, mitä sinun tai minun viesti liittyy salakatseluepäilyyn.

Vierailija
889/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää naiset halusi seksiä Axl:n kanssa? Onko iso astalo siellä? Vai miksi siellä ravasi naisia? Miksi naiset eivät käyneet raksamiehen luona Kontulassa?

Kontulan raksamies kuulostaa minusta kiihottavammalta kuin Axl. <3 Ehkä makuja on monia. En tosin tiedä, mitä sinun tai minun viesti liittyy salakatseluepäilyyn.

Naisethan kertoivat, että Axl on todella huomaavainen naisille ja kehui paljon, herrasmies. Sen raksamiehen kanssa ei välttämättä voisi yhtä kasuaalisti tapailla, ilman et toinen on mustis tai haluaa suhteen syventyvän jne.

Vierailija
890/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan kertoivat, että Axl on todella huomaavainen naisille ja kehui paljon, herrasmies. Sen raksamiehen kanssa ei välttämättä voisi yhtä kasuaalisti tapailla, ilman et toinen on mustis tai haluaa suhteen syventyvän jne.

Raksamiehiä on monenlaisia, myös Kontulan kulmilla.

Vierailija
891/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, joku ruskettunut, lihaksikas raksamies vs. Axl. :D Voin lohduttaa sua, kyllä se raksamieskin naisen saa ja vieläpä muilla avuilla kuin julkisuudella.

Vierailija
892/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustin toisessa ketjussa että Axl ei malta olla hiljaa, check. Katotaan vetääkö vielä myös arvelemani hissyfitit.

Vierailija
893/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi luulet naisten halunneen Axlin kanssa naimisiin? Onko yhä vuonna 2016 Suomessa tabu, jos nainen haluaa (satunnaista) seksiä?

On, pelkkää seksiä haluava nainen on horo ja ansaitsee vaikka sitten salakuvauksen kun kerran menee haarojaan aukomaan. "

Jos näitä kunnon horoja ei olisi, niin eihän me miehetkään koskaan saataisi. Jumalan kiitos horoille.

Vierailija
894/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axl Smith jätti perustamansa Jook Jointin.

Kirjoittaa FB-sivuillaan näin:

"Kaikki media jutut tällä hetkellä: "Olisit pyytänyt anteeksi"... Siis hä! Miten on mahdollista että mun anteeksipyynnöt on jäänyt huomioimatta ? ?

Olen alusta asti pyytänyt anteeksi kaikilta asianomaisilta ja kaikilta. Olen pyytänyt koko sydämestäni anteeksi varmaan 800 kertaa. Ja tulen tekemään sitä varmaan seuraavat 80 vuotta.

Ei voi käsittää. Olen oikeasti todella pahoillani tästä kaikesta. Torstaina tulee video, jossa vastaus kaikkiin teidän kysymyksiin."

Huomista videota odotellessa...:)

Ai mitenkö on mahdollista, että anteeksipyynnöt on jäänyt huomaamatta? Axl taisi sanoa videossaan kerran, että on pahoillaan, mutta enimmäkseen selitteli, syytti naisia ja uhriutti itsensä. Ei se tunnu sellaiselta anteeksipyynnöltä, joka tulisi koko sydämestä. Etenkään kun hän vielä painostaa naisia jättämään syytteet nostamatta.

Vierailija
895/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aika hyvä kooste kaikesta tapahtuneesta.

Ja joka "anteeksipyynnöstä" ja noista sanoista, missä kertoo lopettavansa ja vetäytyvänsä eri hommista, tulee vaan sellainen omahyväinen ja uhriutuva ja teennäinen fiilis. Jopa nuo Instagram-päivityksen hymiöt: rukouskädet ja surullinen naama. Tuijotin niitä ja alkoi taas keittää.

Äijä voisi pyytää lehdistötiedotteella anteeksi ja sen jälkeen mennä oikeuteen, tunnustaa ja kärsiä rangaistuksen. Ja ehkä myös hankkia apua seksi-addiktioon ja/tai muihin ongelmiinsa. Tässä mun viidenpennin viestintäohje äkselille. Ja hei, unohda jo se Piidör.

Vierailija
896/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut etkö kunnioita Piidörin muistoa?

Vierailija
897/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu on käsittämätön siksi, että aika moni tuomitsee nämä naiset syystä, että ovat "harrastaneet seksiä". Anno Domini 2016.

Vierailija
898/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osuit naulan kantaan.

Vierailija
899/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin uskon Axln olleen vilpitön ja kuvanneen vain turvallisuuden vuoksi. Mutta tota Peterin tarinaa en oikein usko. Että nainen muka olisi halunnut niin kovakouraista seksiä että kaula on ihan ruhjeilla. Ehkä on ollut puhetta kovakouraisesta seksistä, mutta se meni sitten yli ja nainen teki ilmoituksen.

Jos kyseessä olisi ollut vain oman turvallisuuden takaaminen, niin eihän jokaisesta tytöstä olisi tarvinnut omaa kansiota tehdä. Tuo Axl Smithin tarina on sikamaista selittelyä, koska hän tiesi, että asia tulee julkisuuteen tai on vaara tulla julkisuuteen, joten hän yritti jo etukäteen selitellä asiaa, jotta ihmiset suhtautuisivat asiaan suopeammin. Minulta ei ainakaan heru myötätuntoa, vaikka kuinka selittelee.

Vierailija
900/909 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl sanoo videolla kertovansa, että ei ole mikään selittelyvideo, mutta lopussa kuitenkin sanoo, että antoi nyt selityksen meille, jotka eivät ole hänen tekemisistään ollut tietoisia. Koko video oli itsensä nostamista ylemmäs, "en halua pahaa, mutta naiset tahtovat minulle pahaa, kun nostavat syytteet" ja "olen edelleen hyvää tahtova ihminen, olenhan ollut unicefinkin kuukausliahjoittaja". Ihme ja kumma, ettei hyvää tahtova ihminen ymmärrä kuitenkaan, että hyvää tahtova kunnioittaa toisen ihmisen rajoja ja yksityisyyttä.

Ketju on lukittu.