Axel Smith on videoinut seksijuttunsa ja kertoo syyn
No huh huh. Axel on kuvannut kaikki typyt joiden kanssa se on harrastanut seksiä, ettei kukaan voisi syyttää häntä raiskauksesta kuten edesmennyttä kollegaansa Peteriä. Nyt hän on ihmeissään kun niin ei saanutkaan tehdä ja joku nainen on kertonut kuvauksista poliisille. Ketä uskot?
Kommentit (909)
Vierailija kirjoitti:
"TIEDOITAN. Teidän silti kannattaa ryhtyä kuukausilahjoittajiksi. Unicef tekee tärkeää työtä. Jatkossa ilman mua, Smith kirjoitti Facebook-julkaisun saatetekstiksi."
-IS
Axlilla on pohjimmiltaan sydän kultaa. <3
Huonompi hermoinen ja kuntoinen olisi kyllä jo väsähtänyt aiemmin tuollaisesta elämän pyörittämisestä! :D
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä sä nyt selität? Naisethan ovat olleet poliisin kuultavina ja poliisi on naisille kertonut, että uhreina on ollut kymmeniä muitakin naisia. Ja mistä sä ton muistikortin pöllimisen vetäsit? Onko jossain kerrottu, että joku uhreista olisi pöllinyt muistikortin Smithiltä? Vaikka sä korvillas haistelisit mitä, niin lue nyt kuitenkin ensin ne faktat, mitä uhrit ovat itse kertoneet.
Hmm. Onko poliisilla jotain oikeutta kertoa rikoksesta EPÄILLYN muista, asianomaiseen liittymättömistä rikostutkinnoista? Ja oikeastaan muutenkaan yhtään mitään julkisuuteen kenenkään mistään epäilyistä ennen lainvoimaista tuomiota.
Kunhan tuli mieleen.
"Toisaalta hän oli myös hyvin omistushaluinen ja toisinaan hän saattoi suuttua, jos hän oli saanut vihiä jostain muusta miehestä, yksi naisista kertoo."
Tämä. Itellä on ties kuinka monta naista samaa aikaa kierrossa, mistä siis tuo "omistushaluisuus"? Iso ego ?
Vierailija kirjoitti:
Lue pysäyttävät tarinat: IS tapasi salakatselusta epäillyn Axl Smithin 4 naisuhria http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001138093.html
"Naisten mukaan ryhmään kuuluvista ja Smithin epäillyn salakuvaamisen uhriksi joutuneista naisista nuorin on 18-vuotias ja vanhin 30-vuotias. Ryhmän jäsenet ovat eri puolilta Suomea.
IS:n haastattelemien naisten mukaan he tapailivat Smithiä hyvin yhtäaikaisesti toisistaan tietämättä.
– Olemme ryhmämme sisällä verranneet viestittelyämme Axlin kanssa, ja on käynyt ilmi, että hän on tavannut saman päivän aikana pariakin naista. Ja laittanut toiselle naiselle viestiä samaan aikaan, kun yksi naisista on ollut hänen luonaan yökylässä.
....
Aika vähiin kävi Akselin yksityisyys tämän myötä. Sitä saa tietysti mitä tilaa ja niin makaa kuin petaa ja kaiken maailman niittohommat siihen päälle.
Vähän kuitenkin ihana empaattinen miehen aivoni on harmissaan siitä, että Akseli runkkailee kotivideoille nykytietämyksen mukaan ihan vaan itsekseen ja jo ennen rangaistuksen julistamista koko hänen intiimielämänsä läväytetään kaiken kansan kummasteltavaksi.
Mitään Hammurabin lakeja tai Shariaa ei kuitenkaan vielä täällä noudateta, mutta näköjään käsi kädestä ja silmä silmästä on ihan ok. Naisten yksityisyyttä loukattiin yksityisesti, nyt Axl on avointa riistaa yksityisyydenloukkaukselle julkisesti. Mitä seuraavaksi?
Julkiset mestaukset takaisin.
Vierailija kirjoitti:
"Toisaalta hän oli myös hyvin omistushaluinen ja toisinaan hän saattoi suuttua, jos hän oli saanut vihiä jostain muusta miehestä, yksi naisista kertoo."
Tämä. Itellä on ties kuinka monta naista samaa aikaa kierrossa, mistä siis tuo "omistushaluisuus"? Iso ego ?
Lienee aika tyypillinen piirre jonkinlaiselle persoonallisuushäiriöille...ei voi mitään mut narsk, narsk tulee mieleen. Tuommoinen "mä saan tehä ja käyttäytyy miten haluan, mutta muut ei" -ajattelutapa lienee yleinen. Lisäksi halu olla julkisuudessa, naisten kertomukset kuinka "se oli niin huomaavainen ja herrasmies ja ihana ja oli helppo puhuu jne." sopii myös hyvin kuvaan. Myös julkisuudessa harjoitettu kilven kiillotus erilaisissa Unicefin ja Meillä on unelma -hommeleissa passaa kaikki kyllä.
Tai sitten on vaan puhdas, itsekäs kusipää ilman mitään sen kummempia pers.häiriödiagnooseja. Kas kun ei koittanut huijata naisilta rahaakin. Siinä ois kunnon sosiopaatti-auervaara ollut :D
8 §
Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen
Joka oikeudettomasti
1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai
2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville
esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Yksityiselämää loukkaavana tiedon levittämisenä ei pidetä sellaisen yksityiselämää koskevan tiedon, vihjauksen tai kuvan esittämistä politiikassa, elinkeinoelämässä tai julkisessa virassa tai tehtävässä taikka näihin rinnastettavassa tehtävässä toimivasta, joka voi vaikuttaa tämän toiminnan arviointiin mainitussa tehtävässä, jos esittäminen on tarpeen yhteiskunnallisesti merkittävän asian käsittelemiseksi.
Axlia puolustelematta.. Ihmeen helposti tuo puhelimella kuvauksen huomannut nainen antoi asian vaan olla. Sehän on nyt ihan selvä, mitä sillä puhelimella tekee naisen takana.
Mä mietin että miten poliisi on tiennyt keitä ne naiset niillä videoilla on? Siis vaikka tiedostot ois Axl nimennyt, niin onko se nimennyt ne siis koko nimillä (etu- ja sukunimillä)? Vai miten ne naiset on tunnistettu ja heihin on otettu yhteyttä poliisin toimesta? :O Jos ois vielä joku tosi yleinen nimi (tyyliin "Jonna Virtanen") niin poliisi ottaa yhteyttä kaikkiin sen nimisiin ja kyselee onko ollut tekemisissä Axlin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin että miten poliisi on tiennyt keitä ne naiset niillä videoilla on? Siis vaikka tiedostot ois Axl nimennyt, niin onko se nimennyt ne siis koko nimillä (etu- ja sukunimillä)? Vai miten ne naiset on tunnistettu ja heihin on otettu yhteyttä poliisin toimesta? :O Jos ois vielä joku tosi yleinen nimi (tyyliin "Jonna Virtanen") niin poliisi ottaa yhteyttä kaikkiin sen nimisiin ja kyselee onko ollut tekemisissä Axlin kanssa?
Axlin puhelin on varmasti otettu kotietsinnän yhteydessä takavarikkoon ja sieltä kaivettu yhteystietoja. Axl on myös saattanut itse kertoa niitä kuulusteluissa, itsehän hän on tuntunut olevan aika aktiivinen asian selvittämisen kanssa, vaikkakin loukkaavaksi koetulla asenteella.
Kuulustelussa on mahdollisesti näytetty Axl:ille kuvia tai pätkiä videoista ja pyydetty nimeämään. Pakkohan ei ole, mutta vaihehto on se, että poliisi joutuu soittamaan kaikki Axl:in kontaktit läpi ja kyselemään oletteko harrastaneet seksiä Axl:n asunnolla.
Kyllä siellä joukossa on varmasti sellaisiakin, joiden yhteystietoja tai nimeä Axl ei muista tai tiedä, heidän osalta asian tutkinta jää siihen, elleivät itse ilmoittaudu poliisille.
^ Hyvä alkaa kaivelee aivoista muistoja jos naisia on ollut 50-100 :D .Uuum...aaahmmm...uuhhmmm...jaa, toi onki vuodeltaaa...uuuummm...2013, joo, tota...uummmm...ja toi on sitten joo 2010, se on varmaan tota se, se yks, se...uummm..Oota, onkohan se mulla vielä puhelimes? Millähän nimellä, uuum.
Vierailija kirjoitti:
^ Hyvä alkaa kaivelee aivoista muistoja jos naisia on ollut 50-100 :D .Uuum...aaahmmm...uuhhmmm...jaa, toi onki vuodeltaaa...uuuummm...2013, joo, tota...uummmm...ja toi on sitten joo 2010, se on varmaan tota se, se yks, se...uummm..Oota, onkohan se mulla vielä puhelimes? Millähän nimellä, uuum.
Tähän mennessä tutkituista videotallenteista vanhimmat oli vuodelta 2014.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä tutkituista videotallenteista vanhimmat oli vuodelta 2014.
Sitä vanhemmat pitää varmaankin tutkia myös mahdollisten alaikäisten varalta.
No eipä tää nyt niin paha rikos oo. Joku näpistys esim. olis paljo pahempi.
Valitettavasti olen kyllä aika varma että näitä videoita on jollain köörillä katseltu tai (vähintään) kaverien kesken jaettu. Vaikea uskoa että olisi kaikki kuvauskalustot olisivat vimpan päälle HD:ta ja vielä aikaa käytetty huolelliseen editointiin vain omaksi ilokseen... johan ihan "nobody" äijät esittelee kavereiden kanssa ja jopa isoissakin illanvietoissa kuvia joita muijat niille lähettää vaikka Tinderissä.
Ja jos mä vaivaudun jonkun kuvan tai videon muokkaamaan niin kyllä mä sen useimmiten sitten jaan jossain ryhmissä tai näytän kavereille! Harvemmin huvikseen minkään ohjelmien kanssa vain ja ainoastaan omaksi iloksi kuluttaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin huvikseen minkään ohjelmien kanssa vain ja ainoastaan omaksi iloksi kuluttaa aikaa.
Minä ainakin istun illat pitkät näpertelemässä koneella ja muutenkin kaikenlaista. Media-alan ihmisenä Axl:illa varmasti jotain harrastuspohjaakin tuollaiseen videoeditointiin.
Eiköhän Axl ole ollut erittäin yhteistyöhaluinen ja antanut nimet poliisille. Tyhmä olisi, jos alkaisi siinä temppuilemaan. Onhan sillä tiedot, kun on lähettänyt heille selitysviestinkin.
Eikä sillä ole mitään salattavaa, kun kuvasi itsepuolustukseksi...
Nuorin 18. Mielenkiintosta.