Pano jota kadut?
Kadutko yhtäkään miestä/naista jonka kanssa olet päätynyt sänkypuuhiin? Itse kadun erästä ulkomaalaista miestä jonka kanssa ei ollut yhteistä kieltä ja silti tuhannen tuiterissa päädyttiin miehen luokse panohommiin. Aamulla vielä heräsin siihen, että päästin valtavan pierun jonka mieskin varmaan kuuli.
Kommentit (51)
Panoa kaverimiehen kanssa. Ollaan tunnettu ihan teineistä. En ole koskaan tuntenut mitään vetoa häneen, mutta hän on tunnustanut olevansa ihastunut minuun. Yhden kostean illan jälkeen sitten päädyttiin samaan sänkyyn. näin jälkeen päin ajateltuna en yhtään ymmärrä, että miksi.. Meno oli aika vaivaannuttava. Jäi leikit lyhyeen, kun miehellä ei edes seissyt kunnolla :/ Seuraavana aamuna oli vaan hirveä morkkis ja välit meni joksikin aikaa tosi vaivaantuneiksi tämän tyypin kanssa.
Kaduttaa ihan hirveästi se, kun juuri 18 vuotta täyttäneenä tyttösenä päädyin isäni kaverin kanssa sänkyyn. Ja olipa tää mies naimisissakin, nykyisin eronnut. Kyllä hävetti kun aamulla tajusi, mitä oli tullut tehtyä. Ja joka kerta tämän jälkeen, kun oon miestä nähnyt.
Kadun nuoruuden panematta jättämiä kun en uskaltanut tai mitä se nyt olikaan arkuutta. Tarjolla olisi kyllä ollut. Ja haluja.
Aviomieheni on ainut kenen kanssa olen nainut. 😒 enkä kiihotu.
Olen ihastunut erääseen mieheen ja nyt jo vähän lihavana ja vanhentuneena ajattelen myös sitä että antaisin hänelle jos tilaisuus tulisi. Mutta tsitais mennä pupu pöksyyn. Enkä oikein tiedä hä vaikuttaa yhtä kokemattomalta ja herrasmieheltä. Että ei vissiin.
Häpeän myös vartaloani . En nyt mikään tankki ole mutta nuoruuden vartalooni verrattuna lihonnut.
Mitäpä tässä. Näköjään mi ulla pitää olla tunteita Ennenkuin innostaa.
Se, jonka seurauksena sinä synnyit. Vaikka en ollut edes osallinen.
Vierailija kirjoitti:
Panin opiskeluaikoina yhtä tyttöä, jonka vanhemmat oli erittäin rikkaita. Tyttö asui Ullanlinnassa ja ennen panoa kävin vessassa, jossa lillui pöntössä paskakikkare. En sanonut mitään. Vähän fiilikset meni, mutta hommat hoidettiin. Seurusteluhaaveet tosin unohdin em. syystä.
Siis ei voi olla totta. :D Tämän on pakko olla provo.
Yhdentoista kanssa olen ollut sängyssä, niistä kahdeksaa kadun, lähinnä siksi kun olivat niin huonoja. Anteeksi, jos näin ei jonkun mielestä saa sanoa, mutta esim. surkea suutelu (paksua kieltä suun täydeltä kurkkuun saakka ja huulet kovina, yök) tai omanapainen jyystö ei kyllä houkuttele. Eikä valitettavasti liian pieni tai liian iso varustelukaan, vaikka ymmärrän että sille ei mitään voi. Liian iso on noista vaihtoehdoista ollut kyllä pahempi, kun ei mahdu niin ei mahdu. Kaksi pidempiaikaista deittiä/suhdetta ja nykyinen aviomies ei kaduta pätkääkään. ♥
Ennen aviomiestäni olin ollut kolme kertaa petipuuhissa ja aina eri tyypin kanssa. Oikeastaan kadun niitä kaikkia kolmea. Yhdenillanjuttuja teini-iässä. Mieheni tapasin aika nuorena, 17-vuotiaana. Jälkeen päin olen aikaisempia panoja katunut siksi että olisi ollut ihanaa menettää neitsyys elämäni miehelle. Toisaalta teininä sitä oli sellainen tuuliviiri että ei ne kolme olisi mitenkään ollut estettävissä, sitä vaan meni tunteen mukana. Että nyt sitä tässä jälkeen päin viisaampana katuu :D
Vierailija kirjoitti:
A.S. Helsinki
Anu Saukko?
Kaikkia suomalaisia miehiä joiden kanssa olen ollut. Ulkomaalaiset on paljon ihanempia ja saavat tuntemaan naisen erityiseksi pitävät myös isommista tytöistä;)
ihan lähiaikoina, ei sit huomioinut yhtään mua. Laitto verisen sormen sisääni(kyllä, vaikka kielsin) ja joudun käymään testeissä, vaikka sanoi ettei hällä oo mitään tauteja..mutta, kynsissä kuivunut veri hyi vieläkin puistattaa. Räki viel sormilla "liukastetta" Hyi hitto kukaan ei oo tehnyt noin ja mä en todellakaan tarvii liukastetta..hyihyi.. pystynköhän mä enää paneen miehiä, kun ei tiedä mitä tapoja niillä sängyssä paljastuu.
Aamulla sitten vielä kertaalleen pantiin, ettei joudu työpaikan vessassa runkkaan..että omat himot mielessä vaan ja en saanut,. Olisin voinut nauttia jos olisi ollut henkinen yhteys.
Henkinen yhteys on niin tärkeä ja huomasin myös samalla sen, että itsevarmuus on kans tärkeää. Ihan sama miltä näyttää, itsevarmuus tuo aina jotain buenoo.
Ok mä olin "puuma" mutta ei kaikkea voi iän piikkiin laittaa sillä samanikäisellä on vastaavasti ollut otteet hienovaraisuus, herrasmiesmäisyys siellä sängynpuolella.
Nuorempana pari vähän 'sinne päin' mennyttä kännisuoritusta, josta ei jäänyt kerta kaikkiaan mitään muuta kuin häpeä.
Annika O:n poikaystävä
- eräs bloggaaja itsekin.
En varsinaisesti kadu mitään kertaa. Yksi on kyllä jälkeenpäin vähän harmittanut kun selvisi jälestä, että tämä mies oli kovin ihastunut minuun ja oletti ilmeisesti, että jotain kummoisempaa tästä olis kehkeytynyt. Onneksi ollaan asiat puhuttu halki ja vieläkin hyvissä väleissä keskenään. :)
Talletin säästöni STS-pankkiin 1980-luvulla, sitten tuli Ulf Sundqvist ja keikkasi kaikki. Se pano olisi saanut jäädä tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A.S. Helsinki
Anu Saukko?
Anu Saagim
t. Risto
Joo. Sitä kun lapsellisena annoin käyttää itseäni hyväksi erään alkuliman taholta, joka vielä aktin aikana muuttui väkivaltaiseksi ja seksi..noooo..muuttui raiskaukseksi. Elämä on ja v**** en vaan opi ymmärtämään miks tämäki piti kokea. Ehkä vielä viisastun!!! Tiiäppä vaikka!!!
18v olin todella ihastunut erääseen blondiin, en uskonut että minulla on mitään mahdollisuuksia hänen suhteen, eräänä iltana hän kuitenkin alkoi osoittaa mielenkiintoa minua kohtaan, ujona poikana otin rohkaisu ryyppyjä aika paljon...ilta ja yökin meni mukavasti ja samaan sänkyyn päädyttiin.
Mutta mutta....mä helvetin idiootti olin juonut itseni siihen kuntoon että eihän mulla edes seissyt sillä hetkellä kun se unelmieni nainen olisi halunnut seksiä kanssaan!
Niin noloa että häivyin vaan paikalta keskellä yötä...ja kas kummaa se nainen ei ikinä antanut mulle toista tilaisuutta...
Tästä on parikymmentä vuotta aikaa ja vieläkin sen muistelu nolottaa ja vituttaa:(
Siinä mielessä kadun kaikkea seksiä että kaikki lopulta osottaitui hulluiksi tai mulkuiksi. Kaduin myös kun panin jotain vanhaa läskiä ihan vaan koska se oli joku fantasia, heti toimituksen jälkeen ihan oksetti. Olisin halunnut vain yhden seksikumppanin, mutta se toive meni v*uiksi jo ajat sitten.