Pano jota kadut?
Kadutko yhtäkään miestä/naista jonka kanssa olet päätynyt sänkypuuhiin? Itse kadun erästä ulkomaalaista miestä jonka kanssa ei ollut yhteistä kieltä ja silti tuhannen tuiterissa päädyttiin miehen luokse panohommiin. Aamulla vielä heräsin siihen, että päästin valtavan pierun jonka mieskin varmaan kuuli.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
18v olin todella ihastunut erääseen blondiin, en uskonut että minulla on mitään mahdollisuuksia hänen suhteen, eräänä iltana hän kuitenkin alkoi osoittaa mielenkiintoa minua kohtaan, ujona poikana otin rohkaisu ryyppyjä aika paljon...ilta ja yökin meni mukavasti ja samaan sänkyyn päädyttiin.
Mutta mutta....mä helvetin idiootti olin juonut itseni siihen kuntoon että eihän mulla edes seissyt sillä hetkellä kun se unelmieni nainen olisi halunnut seksiä kanssaan!
Niin noloa että häivyin vaan paikalta keskellä yötä...ja kas kummaa se nainen ei ikinä antanut mulle toista tilaisuutta...
Tästä on parikymmentä vuotta aikaa ja vieläkin sen muistelu nolottaa ja vituttaa:(
Rohkeaa myöntää noin käyneen, mutta älä huoli. Toi on todella yleistä ja et ole ainut jolle on jotain vastaavaa käynyt. Minäkin yhtenä.
Mulla alkoholi vaikuttaa todella herkästi erektion saamiseen.
Lievästi yhtä.
Olin ehkä 19v, kun mun äidin työkaveri tuli meille kylään, olin juuri mennyt saunaan kun hän tunki mukaan. No, kokemusta aikaslailla nolla, ja jotenkin pesuhuoneessa jouduin selitteleen puolijäykkää penistä.
Ja sattumuksesta toiseen, hetken päästä mä panin sitä naista takaa. Olihan se ihan jees, ei siinä, mutta toisaalta olisi voinut jäädä myös tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Lievästi yhtä.
Olin ehkä 19v, kun mun äidin työkaveri tuli meille kylään, olin juuri mennyt saunaan kun hän tunki mukaan. No, kokemusta aikaslailla nolla, ja jotenkin pesuhuoneessa jouduin selitteleen puolijäykkää penistä.
Ja sattumuksesta toiseen, hetken päästä mä panin sitä naista takaa. Olihan se ihan jees, ei siinä, mutta toisaalta olisi voinut jäädä myös tekemättä.
Kuuliko mutsi kuinka nakuttelit sen työkaveria?
Annoin nuorena itseni liian helpolla miesten vietäväksi. En osannut kieltäytyä ja luulin että niin vaan kuuluu tehdä ja antaa virran viedä. En tiedä oliko se jotain huonon itsetunnon sanelemaa meininkiä, mutta ällöttää todella paljon useat seksikumppanit.
Kyllähän se on se tekemättä jäänyt pano. Niitäkin kun on kertynyt, kun ei vaan kaikkien naisten matkaan oo tullu lähdettyä. Aina vaan se harmittaa, koska halukas nainen pitäis kyllä tyydyttää 😞
Sain genitaaliherpeksen yhdeltä tyypiltä v. 2011. Emme olleet pariskunta. Olen nykyään naimisissa mutta herpes on välillä oireillut suussa sekä alapäässä. Olen antanut anteeksi asian itselleni, olin nuori ja naiivi, enkä tiennyt miten yleisiä sukupuolitaudit on, osalla ovat jopa oireettomia.
Tästä on jo parikymmentä vuotta. Kuuluu sarjaan olisi saanut jäädä tekemättä.
Olin nuori nainen Luin syksyllä pari viikkoa pääsykokeisiin porukoiden mökillä. Paikka on aika syrjässä. Lähimökillä vietti aikaa jo lapsuudesta tuttu mökkinaapurimies, johon törmäsin ohimennen lenkillä ja kaupassa. Hän sitten pyysi käymään kylässä, kun kerran yksin vietän aikaani, että josko kahvilla kävisin.
Ei siinä mitään.. Yhtenä iltana menin ja hän tarjosi viiniäkin Juteltiin niitä näitä. Mitään vonkaamista se ei ollut, mutta pikku hiljaa tilanne eteni saunan kautta makuukamariin, jossa lopulta annoimme toisillemme suuseksiä ja panimme.
Vaikka kivaa oli, niin morkkikset oli mahtavat.
Kyseinen mies elää yhä ja mökki on siirtynyt perintönä minulle. Onhan se vaivaannuttavaa kohdata herra, kun aina tulee mieleen NE seksijutut. Oma tytär alkaa olla teini-iässä ja se lisää kohtaamisten vaivantuneisuutta.
Tästä opin sen, että kannattaa paneskelle randomisti ei niin läheisten tyyppien kanssa.
Eräs puhemies, seurauksena tauteja, lapsi ja vuosien piina
Nuorena naisena oli ehkä tapauksia alkoholin vaikutuksen takia mitä ois voinut jättää tekemättä.
Mutta yksi tapaus ihan selvinpäin jäi pyörimään mieleen että oiskohan voinut jäädä väliin. Toisaalta oli tosi kivaa, mutta kuitenkin vähän mietityttää. Olin ollut pitkään ilman seksiä ja puutteessa hairahdin lähtemään yhden ulkomaalaisen (tummaihoinen) luokse. Mies kysyi että haittaako että hänellä on kaksi kaveria asunnolla. Niin sitten antauduin kolmen miehen pantavaksi. Toisaalta oli kivaa, mutta toisaalta oli aika käytetty olo...
mammulii kirjoitti:
Kaikkia suomalaisia miehiä joiden kanssa olen ollut. Ulkomaalaiset on paljon ihanempia ja saavat tuntemaan naisen erityiseksi pitävät myös isommista tytöistä;)
Joo Kouvolat ja sidukat on muille tarjollaTSuomimies .
Olin 42-vuotias kun eksyin lapseni kaverin luokse 20v yöksi. Olihan se ihanaa ja kivaa silloin. En ollut sen ikäisen kanssa koskaan ollut ja hänellä oli selkeästi ollut haaveita minusta aiemmin.
Mutta se katumus oli iso jälkikäteen ja sen pojan tuijottelut ja viestit vain pahenti asiaa aina.
Jättäisin väliin ja nappaisin jonkun toisen tuntemattoman tilalle.
Jos nyt jotain positiivista pitää hakea niin olen kyllä useasti puumaillut sen jälkeen, mutta tuntemattomien kanssa.