Pinkit nännit vs ruskeat nännit
Luulin aina että pinkit nännit on miesten märkä päiväuni. Omani ovat vaaleanruskeat, jotka muuttuu tummemmiksi kiihottuessani, joten en halunnut pahoittaa mieltäni asian suhteen. Nyt kuitenkin uskaltauduin kysymään tapailemaltani mieheltä ja yllätyin suuresti: mitä tummemmat, sen paremmat. Eli voisi ollakin tummemmatkin, mutta onneksi kiihottuessa ovat jo melko tummat. Makuja on varmaan monia, mutta vaikuttaako väri miehen kiihottumiseen? Itsellä on pienet rinnat, mutta nännit kovettuu isoksi ja ovat siis suht. tummat.
Kommentit (57)
Mulla on sellainen kokemus, että ex opiskeli lääkiksessä ja oli siellä oppinut, että pinkit muuttuu ruskeiksi synnytyksen jälkeen.
Vuosia myöhemmin menin toisen kanssa naimisiin ja sain lapsen. Olin ihmeissäni, kun ei mulla muuttunut yhtään mitenkään. Pidin varmana asiana.
Pääasia on, että nänneistä saa kunnon suutuntuman. Mitä pidemmät nännit sitä kiihottavampaa. Pitää mahtua myös peukalon ja etusormen väliin ja kovettua pyöritellessä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla lupaava alku parisuhteelle kun jo tapaamisvaiheedsa kyselee mieheltä onko nännit hyvän vai huonon väriset. Voi luoja :D
Kysymys kuului mistä hän pitää. Mitäs eroa sillä loppujen lopuksi on, sama kun kysyisi vaikka silmien väristä. Kaikilla on omat mieltymyksensä ja halusin tietää hänen. Toisilla on luonnostaan vaaleat huulet ja toisilla mehukkaan punaiset. Onko väärin kysyä kumpiko on miehen mielestä parempi? Miksi sun mielestä nännit on jotenkin kielletty puheenaihe?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita varmasti mutta pinkit ne pitää olla. Paskanruskeat kännit ei ole kauniit.
Klikkasin ylänuolta tuon typon ansiosta :D Känni kun menee paskanruskeaksi niin siinä onkin jo tosi kyseessä eikä pahemmin hymyilytä.
M40v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala, kaikella te lapsiparat joudutte päätänne vaivaamaan.
Ihan uutta tämmöisella aataminaikuselle mummelille tuo hillitön ulkonäkövouhotus: pitää olla pinkkiä nänniä, nypittyä broileria, viivapillua ja valkaistua persreikää. Ennen vanhaan miehelle kelpas nainen sellaisenaan, värillä tai karvoilla niin väliä.
Mitä munattomia piipittäjiä nämä nykymiehet oikein ovat?
teillä varmaan pannaan aina pimeässä?
pelottaa ajatuskin että takaapäin pannessa kurkistaa ruskeareikä.
Jos tuollainen asia pelottaa, niin tuskin olet tarpeeksi kypsä harrastamaan seksiä ollenkaan. Syö kaurapuuroa ja odottele rauhassa muutama vuosi, kyllä se siitä.
Oon vissiin av mielestä joku kammotus kun oon kalpee ku lakana ja vaaleenruskeat nännit. No onneks en riehu alasti missään nii ei tarvi mammojen yökkäillä
Aivan pinkit ovat ihanat ja nännit viälä hiukan sisällä.
Mulla on vaalean ruskeat isot nännit. Alaosasto noudattaa samaa värimaailma, pienet häpyhuulet on reunoista saman väriset. Ja arvatkaa... ei vois v ottakaa kiinnostaa, mitä joku niistä on mieltä. Toimivat moitteettomasti ja tuottavat mulle nautintoa suunnattomasti. Iän myötä olen oikein niihin rakastunut, niin paljon on iloa mulle tuoneet <3
Mies lähdetkö naisen vierestä pois jos väärän väriset nänninpihat?
Ei mitään merkitystä. Entäs sitten jos kännit oikeen naiset ja alakerta väärän lainen
Mitä tummemmat, sen paremmat. Vaimoni on raskaana ja mahtavaa kun hänen tissinsä kasvavat ja nännit muuttuvat tummiksi.
Ruskeisiin nänneihin on hierottu paskaa koska persereikäkin on ruskea ja eihan se voi olla minkään muun takia ruskea kuin siksi että paskaa on pinttynyt!!!!!!!
Kyllä sellaiset isot ruskeat nännit laajoilla nännipihoilla ovat aivan mielettömän kiihottavat.
Tässä upeat.
Höpö höpö. Vaimollani on ruskeat isot nännit ja ne kelpaa mulle. Hieroen ja puristellen nännit vaam suurenee M50+.
Sellaset tummahkot, ruskeat on just kivat...
En voi kyllä sanoa että ne pinkit nännit olis jotenki extra kiihottavat.
Rumat tissit on rumat tissit..
onneks mun ei tarvii niit sul näyttää tai ylp kenellekkään!