Kysymys muille kristityille naisille: Miten pääsitte irti syntisistä himoistanne?
Minua hävettää suuresti myöntää, että monesti fantasioin seksistä jonkun muun kuin mieheni kanssa.. En masturboi ajatuksille, mutta ne ovat silti päässäni. Lisäksi seksin aikana haluaisin usein, että mieheni alistaisi minua tai esimerkiksi sitoisi minut alasti sänkyyn ja käyttäisi omien tarpeidensa tyydyttämiseen kovakouraisesti.. Tiedän että nämä ovat syntiä ja haluan eroon näistä ajatuksista. Onko kellään vinkkejä miten se onnistuisi?
N31
Kommentit (9)
On se hienoa olla kristitty, taas käy ateistin kateeksi.
Se mikä on päässä, on mielikuvitusta päässä ja teot on sitten eri asia.
Vai on surkeeta oman miehen kanssa. Mieti kannaato suhdetta jatkaa jos kerran ei miellytä. Höh.
Vierailija kirjoitti:
On se hienoa olla kristitty, taas käy ateistin kateeksi.
Itse olen kristitty, mutta ei mulla viiraa niin pahasti kuin ap:lla, joka sekin taitaa olla trolli.
Ei oma kristillinen vakaumukseni estä tajuamasta että seksuaaliset fantasiat - mitä nyt sitten ovatkin - eivät ole syntiä vaan psykologisen kehityksen tulosta.
Rukoile Jeshuan nimessä, että Luoja vapauttaa ajatuksistasi. Koettelemus?
"Lisäksi seksin aikana haluaisin usein, että mieheni alistaisi minua tai esimerkiksi sitoisi minut alasti sänkyyn ja käyttäisi omien tarpeidensa tyydyttämiseen kovakouraisesti.. Tiedän että nämä ovat syntiä ja haluan eroon näistä ajatuksista."
Miksi tämä muka olis syntiä?
Kristitty nainen vastaa: oman aviomiehen kanssa saa tehdä mitä vain, kunhan kumpikin sitä haluaa. Eli raju seksi on aivan ok, ei siinä ole mitään syntiä kun se tapahtuu oman aviopuolison kanssa ja tosiaan kummankin toiveesta.
korjaa N33