Game of Thrones kausi 6
Joko mammat on katsoneet uuden trailerin? Näyttää tulevan kiinnostava kausi, tapaamme uusia hahmoja ja näemme niin menneitä kuin tuleviakin.
Kommentit (900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun alkuun palatakseni, eihän me nähty ollenkaan heiluvia kulleja?! Mitäs tää tämmönen on? Vain sen yhden näyttelijän tautinen (?) heppi.
Kyllä siinä myös Ser Sandon Cleganen munaa vatkattiin ruudulla.
Häh, tää on mennyt multa ihan ohi.
Sandor/hound kävi kusella siellä järvessä. Sillonko se muna näkyi? Ei jäänyt niin elävästi mieleen, mutta toi se varmaan oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan haluaisin että Theon löytää jonkun joka rakastaisi sitä<3
Briennen aseenkantaja?
Ai se kuninkaan, Robertin, poika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan haluaisin että Theon löytää jonkun joka rakastaisi sitä<3
Briennen aseenkantaja?
Ai se kuninkaan, Robertin, poika?
Eikun se Danyn sukulainen, joka otti varaslähdön Westerosin valloittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun alkuun palatakseni, eihän me nähty ollenkaan heiluvia kulleja?! Mitäs tää tämmönen on? Vain sen yhden näyttelijän tautinen (?) heppi.
Äh, nopeasti vilahti vain, ehdin jo innostua silloin kun näin että jaaha, nyt näkyy jotain mutta eeeeei.
On muuten aivan helkkarin omituista kun aloin katsella sarjaa ensimmäisestä tuotantokaudesta alkaen tänään uudestaan. Sansa, Arya ja Bran ovat niin älyttömän pieniä lapsia, ja Jon on tuommoinen arka siloposki, Daenerys pelkää omaa varjoaankin, Theon on ärsyttävä, omahyväinen itsensä, Jaime on nokkava naistennaurattaja, Tyrion on parraton blondi ja kaikki asiat ovat vielä niin hyvin :´(
Siis oikeasti, katsokaa miten hämmentävää, kaikkihan vanhenevat eli siinä ei ole mitään ihmeellistä, mutta olivatko he tosiaan näin erilaisia kun sarja alkoi! http://i10.aijaa.com/b/00884/14201474.jpg
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, nopeasti vilahti vain, ehdin jo innostua silloin kun näin että jaaha, nyt näkyy jotain mutta eeeeei.
On muuten aivan helkkarin omituista kun aloin katsella sarjaa ensimmäisestä tuotantokaudesta alkaen tänään uudestaan. Sansa, Arya ja Bran ovat niin älyttömän pieniä lapsia, ja Jon on tuommoinen arka siloposki, Daenerys pelkää omaa varjoaankin, Theon on ärsyttävä, omahyväinen itsensä, Jaime on nokkava naistennaurattaja, Tyrion on parraton blondi ja kaikki asiat ovat vielä niin hyvin :´(
Siis oikeasti, katsokaa miten hämmentävää, kaikkihan vanhenevat eli siinä ei ole mitään ihmeellistä, mutta olivatko he tosiaan näin erilaisia kun sarja alkoi! http://i10.aijaa.com/b/00884/14201474.jpg
Dany näyttää täsmälleen samanlaiselta.. nuo muut ymmärtää kun ne on lapsia/teiniä.
Olen lopen kyllästynyt Danyn tukkaan, onko muut?! Se on ihan hirveä peruukki ja varsinkin nyt kun latvat on sellaisilla kikkareilla. Ihan hiton karsea tukka, tuollainen "hopeatukka" voisi olla paljon komeampi eri tavalla stailattuna.
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dany näyttää täsmälleen samanlaiselta.. nuo muut ymmärtää kun ne on lapsia/teiniä.
Olen lopen kyllästynyt Danyn tukkaan, onko muut?! Se on ihan hirveä peruukki ja varsinkin nyt kun latvat on sellaisilla kikkareilla. Ihan hiton karsea tukka, tuollainen "hopeatukka" voisi olla paljon komeampi eri tavalla stailattuna.
(miksi lainaus ei toimiiiiii)
(okei, hermot meni. tähän ei voi kirjoittaa niin, että lainaus toimisi joten tehdään sitten näin)
Vierailija kirjoitti:
(okei, hermot meni. tähän ei voi kirjoittaa niin, että lainaus toimisi joten tehdään sitten näin)
Jos lainaamassasi viestissä on viimeisenä linkki, siihen pitää laittaa toisen quoten eteen vielä yksi välimerkki.
Kyllä Daenerys on muuttunut paljon vaikka ulkoisesti kaikki on paikallaan. Se on nimenomaan tuon peura ajovaloissa-ilmeen muuttuminen valloittajan ilmeeksi, vertaa tätä http://cdn.idigitaltimes.com/sites/idigitaltimes.com/files/styles/large… ja tuota aikaisemman linkin kasvoja.
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lainaamassasi viestissä on viimeisenä linkki, siihen pitää laittaa toisen quoten eteen vielä yksi välimerkki.
Kyllä Daenerys on muuttunut paljon vaikka ulkoisesti kaikki on paikallaan. Se on nimenomaan tuon peura ajovaloissa-ilmeen muuttuminen valloittajan ilmeeksi, vertaa tätä http://cdn.idigitaltimes.com/sites/idigitaltimes.com/files/styles/large… ja tuota aikaisemman linkin kasvoja.
Noi kuvat on samasta kohtauksesta, vertaa puvun olkaimia ja hiuskoristeita.
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Daenerys on muuttunut paljon vaikka ulkoisesti kaikki on paikallaan. Se on nimenomaan tuon peura ajovaloissa-ilmeen muuttuminen valloittajan ilmeeksi, vertaa tätä http://cdn.idigitaltimes.com/sites/idigitaltimes.com/files/styles/large… ja tuota aikaisemman linkin kasvoja.Noi kuvat on samasta kohtauksesta, vertaa puvun olkaimia ja hiuskoristeita.
Äh, niin on, linkitin aivan väärän kuvan, noloa, tässä siis se minkä luulin laittaneeni: http://i3.mirror.co.uk/incoming/article7735838.ece/ALTERNATES/s615b/Gam…
Siis Danylla on muuttunut ilme ja muut ovat kasvaneet lapsista nuoriksi / aikuisiksi? ookoo...
Vierailija kirjoitti:
Siis Danylla on muuttunut ilme ja muut ovat kasvaneet lapsista nuoriksi / aikuisiksi? ookoo...
Sen voi sanoa noin, tai sitten sen voi sanoa näin, että Danyn koko olemus on muuttunut sarjan aikana varjoansakin pelkäävästä pikkutytöstä kunnioitettavaksi ja pelättäväksi valloittajaksi. Ja kuten sen jo tuossa edellisellä sivulla ilmaisin, on tietysti normaalia että lapset kasvavat, mutta sen muutoksen näkeminen hämmentää kun pomppaa kuudennelta kaudelta ensimmäiseen. Ei sen kummempaa. Ja huomauttaisin, että mainitsin myös monet muut henkilöt viestissäni, kuten Theonin, Tyrionin ja Jaimen.
Minua hieman ärsyttää, että Daenerys Stormborn Targaryenistä, The Unburntista, Breaker of Chainsista, Mother of Dragonista, Khaleesista, Mhysasta ja Queen of Meereenistä käytetään tuollaista rahvaanomaista ja pelkistettyä nimeä kuin Dany.
Tulee lähinnä mieleen tämä.
Selittäisikö joku minulle Talvivaaran viehätyksen? Minkä helvetin takia pitää tapella jostain rupusesta linnasta keskellä kylmää pohjoista, kun tarjolla olisi esim. lämmin ja hehkeä Dorne?
Vierailija kirjoitti:
Selittäisikö joku minulle Talvivaaran viehätyksen? Minkä helvetin takia pitää tapella jostain rupusesta linnasta keskellä kylmää pohjoista, kun tarjolla olisi esim. lämmin ja hehkeä Dorne?
Miksi kukaan pohjoisessa kasvanut lähtisi armeijoineen toiselle puolelle maailmaa valtaamaan (tai yrittämään sitä) pienen maa-alueen, jossa ei ole tottunut asumaan, ei tiedä paikallisten tapoja, ei osaisi käyttää kaikkea sen potentiaalia hyödyksi jne, kun vaihtoehtona on otollisella paikalla (pohjoisessa) ja todistetusti hyvin puolustettavissa oleva vanha linna tutulla seudulla sellaisten sukujen keskellä, joihin sinulla on jo muodostettuna suhteita ja tiedät heidän toimintatapansa. Pohjoinen on laaja alue ja pitää sisällään paljon sukuja, jotka valtaapitävä saa tarvittaessa avukseen. Eikä monikaan tahdo repeytyä täysin irti juuriltaan, vaan pysyy ennemmin siinä paikassa, johon on kasvanut kiinni ajan myötä. Plus tietenkin se, että Boltonien kaltaiset ylimieliset paskiaiset kuvittelevat, että heillä on oikeus hallita Winterfelliä. Kuka sellaisesta oikeudesta luopuisi tuosta noin vain?
Vierailija kirjoitti:
Nii. Miksi kukaan on Suomestakaan sotinut? Miksei vaan annettu Neukuille periksi ja lähdetty itse valloittamaan vaikka Espanjaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Minua hieman ärsyttää, että Daenerys Stormborn Targaryenistä, The Unburntista, Breaker of Chainsista, Mother of Dragonista, Khaleesista, Mhysasta ja Queen of Meereenistä käytetään tuollaista rahvaanomaista ja pelkistettyä nimeä kuin Dany.
Tulee lähinnä mieleen tämä.
Jaa. Mieti kun Daenerysetc menee Starbucksiin ja latelee ton rimpsun. On siinä baristalla paljon mahdutettavaa pieneen kuppiin.
Tosin oikeasti haluaisin vaan kutsua Danya Kelly C:ksi.
http://media.tumblr.com/tumblr_m3ja0o6LJS1qa93dm.jpg
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa sinne Hieta v*tun käärmeiden pesään...
Edes Tyrion ei päässyt lemmiskelemään :(