Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Game of Thrones kausi 6

Vierailija
09.03.2016 |

Joko mammat on katsoneet uuden trailerin? Näyttää tulevan kiinnostava kausi, tapaamme uusia hahmoja ja näemme niin menneitä kuin tuleviakin.

Kommentit (900)

Vierailija
801/900 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä kertakaikkisen hieno jakso! Heti ensimmäisistä minuuteista lähtien olin ihan kananlihalla, musiikin avulla oli luotu todella hieno tunnelma.

Jaimen ilme katsellessaan Cerseitä valtaistuimella oli koskettava. Hänhän nimenomaan surmasi Aerysin (Mad Kingin) saadessaan selville hänen elovalkea-suunnitelmistaan... Niin paljon kuin siskoaan on rakastanutkin, tämä oli varmasti se viimeinen pisara.

Jännä huomio myös: Oli Cersein syytä, että Bran aikoinaan "putosi" ikkunasta... Ja nyt oli myös Cersein syytä, että Tommen "putosi" ikkunasta.

Liikutuin kovasti myös Ser Davosin puhuessa Shireenistä. Se tuntui jotenkin niin aidolta!

Huhhuh, seiskakautta odotellessa...

Kyllä! Tuo ikkunasta putoamisen toistuminen, ei tullut mieleenkään. Ja Mad Queen. Jaime on väsynyt, se on ihan selvästi havaittavissa. Eikö muuten Arya nähnyt myös Jaimen? Oliko hän se tarjoilijatyttö?

Kyllä näki. Jaime ei kuitenkaan ole Aryan listalla. Olisi muuten jännää, jos Cersein tappaisikin Arya eikä esim. Jaime tai Tyrion. Myös Melisandre on Aryan tappolistalla. Tiedä vaikka törmäisivät toisiinsa vielä jossain vaiheessa.

Mä uskon että Cerseitä ei todellakaan tapa kumpikaan hänen veljistään, koska mielestäni tv-sarjan ennustuksesta jätettiin tarkoituksella se Valonqar-osuus pois. Eli vain kirjassa ennustetaan pikkuveljen tappavan Cersein.

Voi hyvinkin olla Arya joka tappaa Cersein, vaikka itse elättelen toivetta että Cersei ei kuole ollenkaan.. Tai tyydyn siihenkin, että kuolee tyyliin vikan kauden vikassa jaksossa niin saapahan nauttia Lena Headeysta mahdollisimman pitkään ❤

Vierailija
802/900 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dany väläytteli ajatusta naimakaupoista ja kukapa olisi parempi tällä hetkellä kuin King of the North eli Jon <3

Harmi vaan, että ovatkin sitten sukulaisia, ehkä tajuavat jonkun "siteen" välissään eivätkä tunne vetoa toisiinsa sillä tavoin, kukn naimakauppojen kautta pitäisi.

Mitä ihmettä selität? Molemmat ovat Targaryeneja, jotka ovat naineet omia siskojaan ja veljiään lukemattomien sukupolvien ajan. Täti ja veljenpoikahan ovat toisilleen kaukaista sukua Targ-kriteereillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/900 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan kaikki oivaltaneet, että Dany on maho, hedelmätön?

Vierailija
804/900 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hyvä kauden päätös!

Mä en jotenkin lämpene ajatukselle Danysta ja Jonista yhdessä. Toivon todella, ettei siihen päädytä. Mahdolliset sulhaset Danylle käyvät kyllä vähiin, mutta mihin Dany sulhasta tarvitseekaan? 

Cercei on käynyt todella tylsäksi ja ennalta-arvattavaksi, toivottavasti Jamie/Tyrion päästää sen päiviltä heti ensi kauden alkuun. Niin paljon mielenkiintoisempiakin hahmoja!

Vierailija
805/900 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kausi 7 tulee? ja onko sitten vielä kausi8 ja se on sit siinä? toivon et sansa kuolee

Vierailija
806/900 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
807/900 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kausi 7 tulee? ja onko sitten vielä kausi8 ja se on sit siinä? toivon et sansa kuolee

Varmaan vuoden verran joudutaan odottamaan 7 kautta. Yhteensä jaksoja on kai jäljellä vain 13, yksi kausi 6 jaksoa ja toinen 7. Itse elättelen toiveita siitä, että jaksoja tulisi vielä vähän enemmän. 

Vierailija
808/900 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Sansa ja Jon voisi nyt päätyä yhteen, kun paljastuu, etteivät ole sisaruksia, vaan serkkuja?

Luulen, että Jaime tappaa Cercein.

Vierailija
809/900 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daenerysin laivueessa oli mukana Tyrellin ja Martellin tunnuksin varustettuja laivoja. Uskoisin siis, että Varys ei palannut Mereeniin vaan liittyi Daenerysin jo matkalla olleisiin joukkoihin Dornessa. Daenerys saattaa siis olla lähempänä Kuninkaansatamaa kuin arvaammekaan...

Vierailija
810/900 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Sansa ja Jon voisi nyt päätyä yhteen, kun paljastuu, etteivät ole sisaruksia, vaan serkkuja?

Luulen, että Jaime tappaa Cercein.

Jos joidenkin on pakko pariutua, niin toivon, että se on sitten

Sansa+Tyrion, koska tää olis ihana pari

Dany + Jaime: nuorempi, kauniimpi ja vie Cerseiltä ihan kaiken... Jaime ja valtaistuin on ainoat asiat, mitä Cerseillä enää on

Jon on Jon eikä rakastu enää, mutta liittoutunee Danyn kanssa sukulaisuussuhteiden perusteella. Kuolee lopussa. On jo kerran kuollut, ja on nyt vain jatkoajalla. En usko, että menee naimisiinkaan, ellei sitten Dornesta löydy joku liittolainen (pliis, ei).

Vierailija
811/900 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä todeta, että synnytykseen kuoleminen ilman kipulääkkeitä. Huh huh mikä kohtalo. Ja edelleen yleistä monessa maailman kolkassa.

Vierailija
812/900 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan haluaisin että Theon löytää jonkun joka rakastaisi sitä<3

Vierailija
813/900 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daeneyrys Thargarion (Daenerys Stormborn of the House Targaryen, the First of Her Name, the Unburnt, Queen of Meereen, Queen of the Andals and the Rhoynar and the First Men, Khaleesi of the Great Grass Sea, Breaker of Chains, and Mother of Dragons)  ja lohikäärmeet valloittavat maailman.

* Valar morghulis (all men must die)

* Valar dohaeris (all men must serve)

Tässä tää tärkein

Vierailija
814/900 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt hus hittoon siitä ja katsomaan jotain Disneyfilmiä jossa on rinsessoja ja rinssejä ja ne pariutuu.

Vierailija
815/900 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt hus hittoon siitä ja katsomaan jotain Disneyfilmiä jossa on rinsessoja ja rinssejä ja ne pariutuu.

No jaa. En mä tätä katso sen takia että ihmiset pariutuu, koska se nyt harvemmin päättyy onnellisesti tässä sarjassa, mutta saa kai sitä toivoa, ja mä nyt satun toivomaan että Theon saisi kokea olevansa rakastettu ennen kuin kuolee, oli se sitten pian tai vasta vanhana.

Olisko vähän tylsä sarja ilman mitään suhteita... Juonikaan ei etenis mihinkään.

Vierailija
816/900 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tosiaan jollain lähtenyt parittaminen vähän käsistä :D En usko että Dany tai Jon päätyvät enää yhteen kenenkään kanssa. Se ei ole olennaista, Danya kiinnostaa vain valloittaminen ja Jonia sota White Walkerseja vastaan. Euron ja Cercei varmaan päätyy yhteen, kuten Nytissäkin spekuloitiin. En muutenkaan näe että "tissit ja seksi" on pääosassa sarjan vikoilla kausilla, nyt soditaan tosissaan.

Vierailija
817/900 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cersei menee naimisiin Houndin kanssa ja perustavat oman hippiyhteisön ja kasvattavat perunaa

Vierailija
818/900 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä miten tuo paljastus sitten Jonille itselleen tulee. 

Olis komeaa jos Jon joutuisi tuleen eikä kuolisikaan siihen, tai ottaisi lohikäärmeeet haltuunsa tuosta vaan ja kaikki olis et "ooh, sehän on Tarqailuluokkalainen".

Ykköskirjassa ainakin kävin hyvin selväksi, että Jon ei ole "tulenkestävä". Kakkoskirjassakin voivotteli saamaansa palovammaa. 

Pakko sanoa tähän, että kirjoissa Targaryenit yleensäkään eivät ole mitenkään synnynnäisesti tulenkestäviä. Kun Dany kirjassa käveli sinne rovioon, oli meneillään jotain blood magic settejä, minkä takia selviytyi, ei siksi että olisi Targaryen.

Sarja taas on tehnyt ainakin Danystä kokonaa tulelle immuunin, minusta kiva lisä ja tuottanut hienoja kohtauksia. En tiedä koskeeko kaikkia Targaryeneitä, mutta periaatteessa tollainen "Jon ei kuole tulessa" kohtaus olisi mahdollinen, ja olisi upeaa nähdä, vaikka en kyllä usko, että se tulisi todennäköisesti tapahtumaan.

Vierailija
819/900 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briennen aseenkantaja?

Vierailija
820/900 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Briennen aseenkantaja?

Siis se bordellintyttöjen lempparirakastaja? Kyllä se nyt vähän hukkaan menis Theonin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi