Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Game of Thrones kausi 6

Vierailija
09.03.2016 |

Joko mammat on katsoneet uuden trailerin? Näyttää tulevan kiinnostava kausi, tapaamme uusia hahmoja ja näemme niin menneitä kuin tuleviakin.

Kommentit (900)

Vierailija
541/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aryassa hieman ihmeteyttää se naiivius ja yli-itsevarmuus, jolla kulkee siellä Braavosissa, vaikka tietää että hänen kasvonsa halutaan seinälle. Ihmetytti myös se Waifin tapa hyökätä ja jättää se puolitiehen, ei ollut ammattimaisuutta siinä hommassa ollenkaan ja vielä kun Jaqen sanoi hänelle, että älä anna Aryan kärsiä. Tuo oli oikein viharikos, kosto. Jännä nähdä kuka sen pelastaa, koska se on oikeasti ainut vaihtoehto tässä vaiheessa.

Itse veikkaan, että se rentona kuljeskelu oli vain esitystä. Aryalla ei ollut edes Needleä vyötäisillään puukotuskohtauksessa.

Niin, mutta kun tässä tilanteessa sen pitäisi paeta henkihieverissä ja pelätä jokaista kadunkulmaa ja varjoa, koska on nähnyt mihin Jaqen ja "ei ketkään" pystyy. Nyt paistatteli päivää hymy huulilla ilman minkäänlaista valeasua, ihan kuin ei ymmärtäisi olevansa vaarassa.

Sen oli pakko olla joku muu kuin Arya. Aryan kasvot jollain toisella.

Vierailija
542/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy Nyt-liitteen analyysi jaksosta? Sitä on mukava lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee ihan suunnattomasti, kun kirjoissa Theonin sisko on Asha ja sarjassa se onkin joki ihme Yara? :D samoin Hodorin oikea nimi on sarjassa ja kirjassa eri.

Käsittääkseni Ashan nimi on sarjassa vaihdettu Yaraksi, ettei häntä sekotettaisi Branin ja Rickonin kanssa liikkuneeseen Oshaan. Hodorin nimenvaihdoksesta en sen tarkemmin kuitenkaan tiedä.

Vierailija
544/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aryassa hieman ihmeteyttää se naiivius ja yli-itsevarmuus, jolla kulkee siellä Braavosissa, vaikka tietää että hänen kasvonsa halutaan seinälle. Ihmetytti myös se Waifin tapa hyökätä ja jättää se puolitiehen, ei ollut ammattimaisuutta siinä hommassa ollenkaan ja vielä kun Jaqen sanoi hänelle, että älä anna Aryan kärsiä. Tuo oli oikein viharikos, kosto. Jännä nähdä kuka sen pelastaa, koska se on oikeasti ainut vaihtoehto tässä vaiheessa.

Itse veikkaan, että se rentona kuljeskelu oli vain esitystä. Aryalla ei ollut edes Needleä vyötäisillään puukotuskohtauksessa.

Niin, mutta kun tässä tilanteessa sen pitäisi paeta henkihieverissä ja pelätä jokaista kadunkulmaa ja varjoa, koska on nähnyt mihin Jaqen ja "ei ketkään" pystyy. Nyt paistatteli päivää hymy huulilla ilman minkäänlaista valeasua, ihan kuin ei ymmärtäisi olevansa vaarassa.

Ai että se ei muka ollut oikea Arya jota puukotettiin? Totta kai se oli. Kuka olisi voinut saada Aryan kasvonaamarin ja miksi kukaan haluaisi liikkua Aryana?

Vierailija
545/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2016/03/faye-marsay-at-jam…

Waiffia näyttelevä näyttelijä on paljon kuumempi in real life kuin rääsyläis waiffi sarjassa.

t. havannoitsija työukkeli kjeh kjeh

Vierailija
546/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Waiffia näyttelevä näyttelijä on paljon kuumempi in real life kuin rääsyläis waiffi sarjassa.

Myös Gillyn näyttelijä on tosi kaunis (ja hoikkakin), vaikka sarjassa näyttää tavikselta ja vähän pullukaltakin. Johtunee vaatteista ja meikittömyydestä. Ja junttimurteesta.

Vierailija
547/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Gillyn näyttelijä on tosi kaunis (ja hoikkakin), vaikka sarjassa näyttää tavikselta ja vähän pullukaltakin. Johtunee vaatteista ja meikittömyydestä. Ja junttimurteesta.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/05/f9/14/05f914eb3f81344189dc…

Vierailija
548/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaqen. Arya tietää olevansa vaarassa, eikä olisi noin tyhmä, että levittelisi rahojaan ja löntystelisi ympäriinsä kuin odottamassa hyökkäystä, ojentamaan itseään tarjottimella. Luulen, että tuo oli Jaqen, jolla oli Aryan kasvot ja hän oli vain testaamassa Waifia. Hänhän vielä erikseen kielsi tuottamasta kärsimystä. Miksi sitä tarvitsisi tunteettomalle tappajalle erikseen mainita, jos ei epäilisi tämän motiiveja.

Ai että se ei muka ollut oikea Arya jota puukotettiin? Totta kai se oli. Kuka olisi voinut saada Aryan kasvonaamarin ja miksi kukaan haluaisi liikkua Aryana?

Vierailija
549/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh oma kommentti meni tuohon keskelle ^

Vierailija
550/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, luulin että se on joku 14v!

Vierailija
551/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettikeskusteluissa pyöritellään myös sellaista ideaa, että Highsparrow olisi kertonut Tommenille, että Tyrellit olivat Joffreyn murhan takana. Kun Tommen sanoi Cerseille, että Highsparrow on kertonut tälle jotakin, niin Tommen oli tosi järkyttyneen oloinen. Samassa kohtauksessa Cerseillä oli Joffreyn sormus sormessaan ja sitä näytettiin katsojillekin. Seuraavassa kohtauksessa taas Cersei pyyhältää small councilin luokse.

Mitä olette mieltä?

Luulin, että kyseessä oli vain Margaeryn walk of atonement, jota ei sitten koskaan tapahtunutkaan.

Mistä HS tietäisi Tyrellien olevan murhan takana?

Vierailija
552/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen se jolle vastasit. Katsoin youtubesta sen kohtauksen uudestaan ja tuo käy kyllä järkeen mitä sanoit. Minua nimenomaan ihmetytti se Aryan käytös ja itsevarmuus, puhumattakaan niistä rahasäkeistä, mutta tuo selittäisi aika paljon. Se ei ollut Aryamaista käytöstä, vaikka sukkelasanainen ja itsevarma osaa ollakin, pukeutuminen ja hiuksetkin oli jotenkin eri lailla. Viime jaksossahan se meni sen Neulan kanssa johonkin pimeään kiviseen huoneeseen piiloon.

Vierailija
553/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä viipyy Nyt-liitteen analyysi jaksosta? Sitä on mukava lukea.

Ehkä sitä oikoluetaan tällä kertaa tarkemmin, kun joku viimeksi nillitti kommenteissa pienistä kielivirheistä. :(

Vierailija
554/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen myös, että se oli Jaqen eikä Arya. Aryan eleet ja ilmeet olivat alussa jotenkin vieraat, miesmäiset. Jaqen oli velkaa Aryalle ja toisaalta se oli ehkä testi Waifille. Jos on aidosti no one, ei salamurhaaminen tunnu miltään. Tässä oli selvä kostoon liittyvä nautinto mukana. Toisin sanoen: Waif ei ole no-one.

Vierailija
555/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen se jolle vastasit. Katsoin youtubesta sen kohtauksen uudestaan ja tuo käy kyllä järkeen mitä sanoit. Minua nimenomaan ihmetytti se Aryan käytös ja itsevarmuus, puhumattakaan niistä rahasäkeistä, mutta tuo selittäisi aika paljon. Se ei ollut Aryamaista käytöstä, vaikka sukkelasanainen ja itsevarma osaa ollakin, pukeutuminen ja hiuksetkin oli jotenkin eri lailla. Viime jaksossahan se meni sen Neulan kanssa johonkin pimeään kiviseen huoneeseen piiloon.

Jep, Aryalla ei tuossa kohtauksessa edes ollut miekkaa mukana. Tuskin liikkuisi missään ilman sitä.

Vierailija
556/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys, mutta voiko sitä kasvonaamaria pitää jos esitettävä ihminen on yhä elossa? Mulla on mennyt tuo ohi. 

Vierailija
557/900 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin viime kaudella kun Arya tappoi Trantin ja Jaqen esitti kuolevansa myrkkyyn, juuri ennen kun Aryasta tehtiin sokea, Jaqenilla oli maassa maatessaan eri kasvoja, joista viimeinen oli Aryan. Tämän perusteella voi.

Vierailija
558/900 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen myös, että se oli Jaqen eikä Arya. Aryan eleet ja ilmeet olivat alussa jotenkin vieraat, miesmäiset. Jaqen oli velkaa Aryalle ja toisaalta se oli ehkä testi Waifille. Jos on aidosti no one, ei salamurhaaminen tunnu miltään. Tässä oli selvä kostoon liittyvä nautinto mukana. Toisin sanoen: Waif ei ole no-one.

Te olette kyllä ihailtavan tarkkanäköisiä. Aivan mahtavaa lukea näitä teidän analyysejä ja todeta että niissä on perää! :D Tämä ketju on ollut paras löytö AV:lta aikoihin!

Vierailija
559/900 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kääntäjät olisivat alusta alkean tienneet Hodorin tarinan, mikä ois hyvä Hodorin "suomenkielinen nimi"? :D

"Pitele ovea!" -> Pidov/Pidor? :DDD

Piidör, mä en kestä! :D Mystinen Piidör.

Repesin nauruun

Vierailija
560/900 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa sen ällön Houndin takaisin? Yksi sarjan parhaita ja nautinnollisia kohtauksia oli kun Brienne veti sitä turpaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme