Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin itseni uskomaan, että vielä joku päivä löydän miehen?

Ujo yksinäinen
08.03.2016 |

Saisin kokea edes kerran rakkautta ja läheisyyttä.
Apuahan tässä kaivattas..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se olekaan maailman ihmeellisin asia. Kaikki ei ole valettu samaan muottiin. Sinulle elämäntyylisi sopii, minulle ei.

Kaikki ympärillä ovat parisuhteessa, jopa perheellisiä. Minua etoo olla koko ajan yksin. Silloin kun kaipaa halia, ei ole ketään. Kun kaipaa pusuja, ei ketään. Haluaisi seksiä, ei ketään. Nukahtaa toisen silitykseen, ei ketään. Keskustella jostain, ei ketään.

Tiedän, että ei se mies yks kaks ovikelloa tule soittamaan, mutta en vain enää usko ketään tapaavanikaan.

-Ap"

Minua ei harmita juuri nyt muu kuin se, että en tiedä kenen ovikelloa lähtisin soittamaan. Jos nyt saisin tietää ja lukea vastauksen tähän pulmaani, niin pelkuruuteni ottaisi, ehkä vallan..., En lähtisi soittamaan tuota ovikelloa, kun ei se nyt vaan niin tapahdu, kun sitä on aina ajatellut että se tapahtuu jotenkin....ainutlaatuisella ja loppuiän muistetettavalla -tavalla.... 

Kuinka? En minä tiedä kun ei ole vielä tapahtunut... Siksi olen kai vielä sinkku ja toivon, että kuinka löydän kadoksissa olevan toisen puoliskoni.

Vai onko ongelmani siinä, että luulen liian hyvin tietäväni, kuinka tai missä "se" voisi tapahtua. 

Vierailija
22/25 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kampaajalla jatee räväkkä look / upea look, huolimatta siitä miltä muutoin näytät, laitat kivat vaatteet ja menet lavatansseihin, menet tanssimaan vaikket osaisi, opit kyllä ja siitten vaan otat sieltä miehen!

Miehihähän saisi halutessaan baarista vaikka 10 treffeille. Miksi kaikki ehdottavat ap:lle ulkonäön muuttamista?

Mutta edelleen: ulkonäöllä ei saa suhdetta jos miehiä ei nappaa ujous ja yksinäisyys on turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kampaajalla jatee räväkkä look / upea look, huolimatta siitä miltä muutoin näytät, laitat kivat vaatteet ja menet lavatansseihin, menet tanssimaan vaikket osaisi, opit kyllä ja siitten vaan otat sieltä miehen!

Enhän minä muuta siellä tekisi kuin tuijottelisin vaivautuneena seinään tai jalkoihini. Lisäksi uskaltaisin väittää, että lavatanseissa on hieman liian vanhaa miesseuraa tarjolla... tuskin kovin montaa hieman päälle parikymppistä sieltä löytyy..

-Ap

Vierailija
24/25 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä on kavereita. Ei montaa, mutta kyllä niitä löytyy.

-Ap

Vierailija
25/25 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatteja on (onneksi) vain rajoitetusti. 

Siksi jotkut naiset jäävät ilman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan