Tutkimus: Naiset tykkää jännämiehistä
"Naisten ihannemies on tutkimuksen mukaan aggressiivinen ja epärehellinen narsisti
Tutkimuksessa otettiin selvää naisten miesmausta ja tulokset kääntyivät rehellisiä, kilttejä ja kunnioittavia herroja vastaan."
http://www.voice.fi/daami/suhteet/naisten-ihannemies-on-tutkimuksen-muk…
Näinhän sitä on täälläkin monesti sanottu, mutta naiset yrittää inttää vastaan. Nyt se on tutkittu ja todeksi todettu. Mitäs tähän sanotte?
Kommentit (327)
Eipä kiltin näköisillä miehillä yleensä naisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa olla rujon näköinen mies, mutta sisältä kiltti nörtti. Silloin vasta huonosti meneekin
Vierailija kirjoitti:
No totta helvatassa minä sen jännän miehen otan mieluummin. En jaksa enää tästä vääntää, joten teille kaikille "kilteille miehille", joita julmat naiset on vuosia syrjineet, niin olette oikeassa! Ette koskaan tule saamaan naisia, koska olette tylsiä vätyksiä. Nyt voitte hymy huulilla vetää tänä iltana käteenne, kun olette naisille näyttäneet närhen munat. Nauttikaa voitostanne, koska mistään muusta ette pääsekään nauttimaan, ainakaan jos siihen pitäisi saada nainen mukaan.
Ajattelin ihan samaa. Jos naiset haluaa jännämiehiä, niin ne haluaa jännämiehiä. Se on varmaan sitten luonnon laki. Sama kuin se,että miehet haluaa kauniita naisia. Mitäpä siitä väittelemään. Naisille kelpaa jännämiehet, mitäpä pahaa siinä. Luuserit jääköön lehdelle soittelemaan. Se on se luonto joka sen tikanpojanki puuhun ajaa. Minkäpä ne naisetkaan luonnolle voi. Tykää kenestä tykkää.jonnenjoutavia tälläiset keskustelut.
PS. millainen on jännämies? Minä tykkään mun ukosta, mutta en tiedä onko se jännämies. Mistä tiedän,että on ja olen tykästynyt oikeanlaiseen mieheen? Eli jännämieheen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Jokainen voisi nyt tehdä pientä kenttätutkimusta. Jos näette pariskuntia, katsokaa onko se mies kiltin vai mulkun näköinen. Pankaa myös merkille, että mitä mulkumman näköinen ja oloinen mies, sitä kauniimpi sen nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''The researchers asked 2,370 adult women to look at photos of two men's faces side by side, with one face having more or less of these three key features than the other. They were then asked to pick which of the faces they found most attractive.
The results showed that most of the participants were attracted to men with strong features associated with psychopathy, Machiavellianism and narcissism, while a smaller minority was not.''
Mua lähinnä kiinnostaa että miten ihmisen ulkonäköä katsomalla saatiin tulokseksi että naiset tykkäävät narsisteista, manipuloivista miehistä. Eikö se tulos ole se että naiset pitävät narsistisen ja manipuloivien NÄKÖISISTÄ miehistä?
Käytkö ehkä hitaalla?
Jos joku on jonkin näköinen niin silloin se todennäköisesti on sitä.
Siis miten? Tällä periaatteella minä näkisin jokaisesta kuvaa katsomalla jos he ovat ujoja, ulospäinsuuntautuneita, kilttejä, huumorintajuisia, laiskoja, itsepäisiä, helposti suuttuvia jne.
Niinhän sen yleensä näkeekin.
Miksi miehet sitten valittavat jos nainen on valehtelija, typerä tai pettää sinua? Olisihan sinun pitänyt se nähdä hänen naamastaan kun aloit seurusteluhommiin.
Steen Christenssenkin sai vankilaan jonkun häneen ihastuneen naisen, joka kohta pamahti raskaasti. Selkee narsisti Steen.
Mite Breijvik? Sai heti alkuunsa rekkakuormittain rakkauskirjeitä ihastuneilta naisilta.
Tuollaiset tyypit ne naiset lumoaa.
Murhaajat ovatkin ilmeisesti niitä haluttavampia ja jänniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta helvatassa minä sen jännän miehen otan mieluummin. En jaksa enää tästä vääntää, joten teille kaikille "kilteille miehille", joita julmat naiset on vuosia syrjineet, niin olette oikeassa! Ette koskaan tule saamaan naisia, koska olette tylsiä vätyksiä. Nyt voitte hymy huulilla vetää tänä iltana käteenne, kun olette naisille näyttäneet närhen munat. Nauttikaa voitostanne, koska mistään muusta ette pääsekään nauttimaan, ainakaan jos siihen pitäisi saada nainen mukaan.
Ajattelin ihan samaa. Jos naiset haluaa jännämiehiä, niin ne haluaa jännämiehiä. Se on varmaan sitten luonnon laki. Sama kuin se,että miehet haluaa kauniita naisia. Mitäpä siitä väittelemään. Naisille kelpaa jännämiehet, mitäpä pahaa siinä. Luuserit jääköön lehdelle soittelemaan. Se on se luonto joka sen tikanpojanki puuhun ajaa. Minkäpä ne naisetkaan luonnolle voi. Tykää kenestä tykkää.jonnenjoutavia tälläiset keskustelut.
PS. millainen on jännämies? Minä tykkään mun ukosta, mutta en tiedä onko se jännämies. Mistä tiedän,että on ja olen tykästynyt oikeanlaiseen mieheen? Eli jännämieheen.
Sen tietää helposti :) Jos miehellä on nainen, tämä on jännämies. Jos miehellä ei ole naista, tämä on kilttimies. Siis ainakin näiden kilttimiesten mielestä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Jokainen voisi nyt tehdä pientä kenttätutkimusta. Jos näette pariskuntia, katsokaa onko se mies kiltin vai mulkun näköinen. Pankaa myös merkille, että mitä mulkumman näköinen ja oloinen mies, sitä kauniimpi sen nainen on.
Miksei kilttien näköisille miehille sitten kelpaa tavalliset ja rumat naiset? Olen ruma nainen ja sitä vähemmän on ollut mahdollisuuksia oikeasti kilttiin mieheen, pelkkiä paskasti kohtelevia miehiä on riittänyt.
Ei teille kaikille miehille riitä edelleenkään kaunista naista, uskokaa nyt jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
http://images.franchiseherald.com/data/images/full/9159/ed-sheeran-nina…
huh mitkä jännämiesvibat lähtee ed sheeranista, ihan puistattaa D:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiltin näköinen mies sama kuin tollon näköinen mies? Vai nörtin näköinen mies? Vai kalju silmälasipäinen läski mies? Mikä on kiltin näköinen mies? Ruma mies?. Kaiken näköisillä miehillä kyllä on naisia ja vaimojakin. Ei se ulkonäöstä ole kiinni vaan luonteesta. Ihmiset tykkää niin erinäköisistä ihmisistä,että kaikki kelpaa jollekin, mutta jos luonne ei ole mukava jää helposti ilman kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Haluaisin kiltin, kivannäköisen ja mukavan miehen. Suurempi todennäköisyys on ehkä voittaa lotossa.
Eli haluat kiltin ja mukavan, mutta jännämiehen näköisen tyypin. Todellakin, ennemmin voit voittaa lotossa.
Lasteni isä jännämies ja nuorena komeakin, nyt näivettynyt. Löysin kiltin ja paljon komeamman miehen, mutta hänellä ongelmia seksin kanssa. Ei siis ollenkaan seksiä. Tuli jännämiestä ikävä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittelet luuseriuden sen mukaan saako naisia? Asia kunnossa.
Aika moni merkittävä matemaatikko, fyysikko ja keksijä on sitten pahimman luokan luusereita ilmeisesti. Tai sitten vaan syntyivät kilteiksi, minkä vuoksi eivät saa naisia, mutta kuitenkin älykkäiksi, jotka ovat vieneet maailmaa eteenpäin paljon enemmän kuin suurin osa pelimiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset osasivatkaan valita kuvien perusteella narsistit miellyttävimmiksi? Kertokaapas se!
Yksi selittävä tekijä voisi olla se, että tuohon tutkimukseen on (tarkoituksella?) valittu sellaiset piirteet, jotka ovat monien muiden tutkimusten mukaan ovat ylipäätään miehissä viehättäviä ja sitten yhdistetäänkin nämä piirteet pelkästään narsistisiksi. Nämä narsistipiirteet ja niiden määrittely kaipaisi tässä nyt hieman täsmennystä. Jos esimerkiksi ajatellaan, että kulmikas leuka viehättää naisia, koska se on maskuliininen kasvonpiirre, niin voidaanko luottaa tutkimukseen, joka pitää lähtökohtana sitä, että kulmikas leuka on jossakin (luoja tietää missä) määritelty narsistin piirteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Voi kiitos. Mulla on ihan tosi mulkku mies, eli minä olen sitten tosi kaunis :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiltin näköinen mies sama kuin tollon näköinen mies? Vai nörtin näköinen mies? Vai kalju silmälasipäinen läski mies? Mikä on kiltin näköinen mies? Ruma mies?. Kaiken näköisillä miehillä kyllä on naisia ja vaimojakin. Ei se ulkonäöstä ole kiinni vaan luonteesta. Ihmiset tykkää niin erinäköisistä ihmisistä,että kaikki kelpaa jollekin, mutta jos luonne ei ole mukava jää helposti ilman kumppania.
Tutkimukset kertovat täysin toista.
Samoin rikollisten miesten menekki naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''The researchers asked 2,370 adult women to look at photos of two men's faces side by side, with one face having more or less of these three key features than the other. They were then asked to pick which of the faces they found most attractive.
The results showed that most of the participants were attracted to men with strong features associated with psychopathy, Machiavellianism and narcissism, while a smaller minority was not.''
Mua lähinnä kiinnostaa että miten ihmisen ulkonäköä katsomalla saatiin tulokseksi että naiset tykkäävät narsisteista, manipuloivista miehistä. Eikö se tulos ole se että naiset pitävät narsistisen ja manipuloivien NÄKÖISISTÄ miehistä?
Käytkö ehkä hitaalla?
Jos joku on jonkin näköinen niin silloin se todennäköisesti on sitä.
Siis miten? Tällä periaatteella minä näkisin jokaisesta kuvaa katsomalla jos he ovat ujoja, ulospäinsuuntautuneita, kilttejä, huumorintajuisia, laiskoja, itsepäisiä, helposti suuttuvia jne.
Niinhän sen yleensä näkeekin.
No ei kyllä pelkästään kasvonpiirteistä näe. Tässähän katsottiin vain kuvia.
Luitko ap linkittämäsi artikkelin? No, oletettavasti et, sillä jos olisit lukenut, tämä tuskin olisi jäänyt sinulta huomaamatta:
"Tutkimuksessa naiset katsoivat kuvia miehistä, joiden ulkonäöt olivat ominaisia heidän edustamilleen persoonallisuustyypeille. Naisten tuli valita, minkä näköiseen mieheen he tunsivat eniten vetoa."
Kyseisessä tutkimuksessa ei siis edes tutkittu sitä, millaisia luonteenpiirteitä naiset arvostavat miehissä, vaan sitä, millainen ulkoinen habitus heitä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittelet luuseriuden sen mukaan saako naisia? Asia kunnossa.
Aika moni merkittävä matemaatikko, fyysikko ja keksijä on sitten pahimman luokan luusereita ilmeisesti. Tai sitten vaan syntyivät kilteiksi, minkä vuoksi eivät saa naisia, mutta kuitenkin älykkäiksi, jotka ovat vieneet maailmaa eteenpäin paljon enemmän kuin suurin osa pelimiehistä.
Älykäs mies saa aina naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset osasivatkaan valita kuvien perusteella narsistit miellyttävimmiksi? Kertokaapas se!
Yksi selittävä tekijä voisi olla se, että tuohon tutkimukseen on (tarkoituksella?) valittu sellaiset piirteet, jotka ovat monien muiden tutkimusten mukaan ovat ylipäätään miehissä viehättäviä ja sitten yhdistetäänkin nämä piirteet pelkästään narsistisiksi. Nämä narsistipiirteet ja niiden määrittely kaipaisi tässä nyt hieman täsmennystä. Jos esimerkiksi ajatellaan, että kulmikas leuka viehättää naisia, koska se on maskuliininen kasvonpiirre, niin voidaanko luottaa tutkimukseen, joka pitää lähtökohtana sitä, että kulmikas leuka on jossakin (luoja tietää missä) määritelty narsistin piirteeksi.
Tässä hyvä kommentti. Harmittaa kun en pääse tutkimusta lukemaan, sillä haluaisin todellakin tietää mitä nämä ''narsistiset'' ja ''manipuloivat'' piirteet ovat. Miltä näyttää esimerkiksi narsisti nainen? Tai manipuloiva nainen? Eikö tällä logiikalla jokainen pystyisi jo etukäteen määrittelemään ihmisen luonteenpiirteet ja siten estämään huonot parisuhteet? Mies voisi esimerkiksi valokuvaa katsomalla huomata jos nainen aikoo myöhemmin manipuloida häntä tai pettää naapurin Jorman kanssa.
:D Säälin huonoja sosiaalisia taitojasi.