Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka ihme stailaa Stockmannin verkkokaupan kamppeet?

Vierailija
08.03.2016 |

https://stockmann.com/fi/naiset/vaatteet/hameet/hameet/denim-supply-ral…

Pikkujuttu mutta ei kai kukaan yhdistä näin. Saa kivan hameen näyttämään niin tätivaatteelta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku rouva

Vierailija
2/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on tätivaate tai mummovaate. Kaunis sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tuossa haettu mahdollisimma neutraaleja vaatteita kaveriksi.

Vierailija
4/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro Ap miten olisit itse tehnyt?

Vierailija
5/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä valitusta, valkoinen pusero josta näkyy 5cm ja nudet avokkaat, eipä toi paljon tunteita herättämättömämmäksi voi enää mennä. Hame sen sijaan on kamala, noita oli kasarina paljon joten vanhanaikainenhan tuo on. Ja hölmö maksaa tuosta noin paljon.

Vierailija
6/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, palasinko juuri aikakoneella vuoteen 1984?

Vierailija
7/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä valitusta, valkoinen pusero josta näkyy 5cm ja nudet avokkaat, eipä toi paljon tunteita herättämättömämmäksi voi enää mennä. Hame sen sijaan on kamala, noita oli kasarina paljon joten vanhanaikainenhan tuo on. Ja hölmö maksaa tuosta noin paljon.

Tässä nyt ollutkaan puhe hameen hinnasta. 

salsahameet on tulossa taas =)

Vierailija
8/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et, se on tulossa takaisin =)

Vierailija
9/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro Ap miten olisit itse tehnyt?

Parkinväriset matalat varvassandaalit tai espadrillokset. Jos pakko olla korolliset, niin ruskeat korkkipohjaiset

Vierailija
10/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mua niin harmittaa kun kaikki salsahameet, pitkät farkkuhameet yms hävitin. Toisaalta tuskin mahtuis mulle

Vierailija
11/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen sitä, kuka ihme ostaa Stockalle siään vaatteita. Huoh. Olen alle 50 ja rahaa olisi käytössä, mutta helsinkiläiset liikkeet ovat kaikki yhtä tylsiä ja myyvät samoja vaatteita samoilta merkeiltä. Täältä saa vain toimistovaatteita tai pissismuotia. Ole tässä sitten tyylikäs.

Vierailija
12/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen sitä, kuka ihme ostaa Stockalle siään vaatteita. Huoh. Olen alle 50 ja rahaa olisi käytössä, mutta helsinkiläiset liikkeet ovat kaikki yhtä tylsiä ja myyvät samoja vaatteita samoilta merkeiltä. Täältä saa vain toimistovaatteita tai pissismuotia. Ole tässä sitten tyylikäs.

Mä olen tasan 50v enkä löydä vaatteita Helsingistä. En löytänyt niitä Lontoosta, Pariisista, Tukholmasta, Milanosta tai Barcelonastakaan. 

Mä epäilen että vika on minussa =)

Vierailija
13/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman sininen paita, nyöri sandaalit ja skandaaleihin sopiva laukku vielä kädestä riippumaan melkein maahan asti. Toimisi paremmin. Nyt valju.

Vierailija
14/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin maksaa mutta mulla onkin varaa. Hölmöyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
15/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumman sininen paita, nyöri sandaalit ja skandaaleihin sopiva laukku vielä kädestä riippumaan melkein maahan asti. Toimisi paremmin. Nyt valju.

Miten paljon ajattelet, että noihin kuviin käytetään aikaa? Niinkä paljon, että jokaiseen kuvaan valitaan asusteet sopimaan just siihen tuotteeseen, josta kuva otetaan? VAi olisko sittenkin, että halutaan ottaa kuva monesta tuotteesta kerralla ilman että joudutaan vaihtaa kaikki muut ylläolevat vaatteet? Eihän tuon kuvan tarkoituksena ole olla mikään muotikuva, vaan esitellä, millainen vaate on.

Vierailija
16/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallin asento voisi myös olla edes vähän sivuttain. Suoraan edestä on tosi paksun näköiseksi.

Vierailija
17/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuo maksihame on stailattu tätejä varten? Hinta (120 €) on intianpuuvillariepaleesta niin paljon, että ehkä täti-ikäryhmällä on sen ostamiseen enemmän varaa kuin nuoremmilla tädeillä?

Vierailija
18/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mallin asento voisi myös olla edes vähän sivuttain. Suoraan edestä on tosi paksun näköiseksi.

Eli tärkeämpää on se, miltä malli näyttää kuin se, miltä vaate näyttää?

Vierailija
19/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tasan 50v enkä löydä vaatteita Helsingistä. En löytänyt niitä Lontoosta, Pariisista, Tukholmasta, Milanosta tai Barcelonastakaan. 

Mä epäilen että vika on minussa =)

Sama täällä. Olen jäänyt muodin junasta jollekin sivuraiteen asemalle :/

Vierailija
20/27 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia hameita oli myös 90-luvulla. Tein itsekin.

Stockmann voisi panostaa verkkokauppaansa enemmän. Monet vaatekuvat ovat sellaisia, etteivät vaatteet näytä kauniilta, vaikka varmaan voisivat näyttää oikeanlaisen mallin päällä. Verkkokaupan valikoima voisi olla myös runsaampi.