Poikkis unohti naistenpäivän...
Kiva!
Ei kai tässä sitten mitään, jos minä en kiinnosta ihmisenä tai naisena niin aletaan sitten pihtaamaan ja lopetetaan kodin asioista huolehtiminen. Alan olla mittani myötä täynnä kun poikkikselle ostin synttärilahjaks esim. Hugo Bossin bokserit, muisti sentään jotain mumista kiitoksesti. Joo, että ehkä ensi vuonna sitten vai?
Kommentit (58)
AP, muistathan itse sitten 14.3. olevan, poikaystävällesi erittäin tärkeän päivän ;)
no hyvää huoranpäivää huoralle. anatko pilua?
Voihan jestas, pakko kai nyt laittaa eropaperit menemään ku ei mies ole muistanut naistenpäivää yhtä ainuttakaan kertaa tämän 20 vuoden avioliiton aikana.
Ei senpuoleen, että olisin minäkään..
Nonni, eiköhän nyt jo hitaimmatkin tajua että tämä on surkea provo, joten antakaa olla. Poikkistrolli voisi nyt vähän uudistua näiden paskaprovojensa kanssa.
Mitä Ap odottaa naistenpäivänä? Riittääkö sinulle jos poikkiksesi toivottaisi vain hyvää naistenpäivää vai oletatko esim kukkia tai leffaa tms tms?
Meillä oikein "muisti", tai kai näin voisi sanoa. Osti sitten minulle samanlaisen maljakon, jonka hankki minulle jouluna, siis aivan IDENTTISEN!
Eli:
a) Ei kiinnosta laittaa ajatusta lahjoihin, eikä muista mitä on edes minulle hankkinut
b) Ei muista edes sitä, että tein jouluna jo selväksi, ettei tämä ollut se oikean mallinen maljakko josta oli jo puhuttu että se on hankittava
Vetää kyllä aika hiljaiseksi miten toiset eivät vaan välitä...
Naistenpäivä tuo mieleen vain vanhat Neuvostoliiton ajat. Siellähän se oli 'big deal' .Mies ei ole syntymässään valinnut mieheyttään ,eikä nainen naiseuttaan,eikä ketään voi siitä syyttää mikä sukupuoleltaan on ,mutta miksipä sitä nyt täytyisi kuitenkaan erikseen juhliakaan? En suoraansanoen ymmärrä koko 'Naistenpäivän' ideaa.
En ikinä ihan periaattesta onnittelisi ketään naistenpäivästä. Sitten voin kun feministit keksivät myös "miestenpäivän".
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ihan periaattesta onnittelisi ketään naistenpäivästä. Sitten voin kun feministit keksivät myös "miestenpäivän".
Kansainvälinen miestenpäivä on 19.11. ja steak&blowjob-day 14.3. Tarvitsisitko vielä kolmannen?
Ahaa. Mä kyllä tiesin ettei mun miehellä oo hajuakaan naistenpäivästä, eikä ois ollu itsellekin jos en ois sattunu avaamaan Iltalehteä aamukahvilla :D niinpä mä totesin ääneen et tänään on naistenpäivä, saa onnitella. Tähän mies vastasi että tukasta päätellen se luuli hetken että oon Michael Monroe ja jätti tästä syystä sitten onnittelematta :')
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansainvälinen miestenpäivä on 19.11. ja steak&blowjob-day 14.3. Tarvitsisitko vielä kolmannen?
Ai että miehelle ei tarvitse antaa holepoppia kuin kolmesti vuodessa, muuna aikana saa rauhassa vedellä käteen? Suomalaiset ja romantiikka ei vain soi ja toimi hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
1) Kello on puoli yksi päivällä, joten naistenpäivää on reilusti vielä jäljellä.
Jep, vielä ehtii poikkis antaa kaljan hajuisen löyhkän kera kunnon minuutin panot nartulleen 23.58 aikaan kun kömpii sohvalta tyttiksen viereen. Mikäs siinä naisen hykerrellässä kun sai uroksen huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OMG. Ollaan oltu mun "poikkiksen" kanssa jo 18 vuotta yhdessä. Niistä 16 vuotta naimisissa. Kumpikaan meistä ei muistanut mitään naistenpäivää tänään.
Jotenkin typerää, että just tänään puolisoni pitäisi minua erityisesti muistaa vain sen takia, että olen nainen. Muistaisi mieluummin huomenna vain sen takia, että olen sen vaimo.
Sun mielestä varmaan nimppari, synttärit ja joulukin on ihan turhia? Istutaan sitten kaikki risujen päällä jo ollaan hiljaa vaan...
AP
Meillä on neljä lasta. Jokaisella on kolme nimeä. Neljä kertaa kolme, plus kaksi kertaa kolme (meidän vanhempien nimet) on jo 18 nimipäivää. Näiden lisäksi on 6 syntymäpäivää. Sitten äitien- ja isänpäivää, naistenpäivää, kihlajaispäivää, hääpäivää, joulua, valmistujaista, rippijuhlaa, lakkiaista, sukulaisten häitä, kummilasten synttäreitä.. Näitä juhlapäiviä tuppaa olemaan niin paljon isossa perheessä ja suvussa, ettei oikeasti joku yksi naistenpäivä ole mikään sen isompi juttu kuin toivottaa 'Hyvää naistenpäivää', jos nyt muistaa. Jollekin muulle naistenpäivä voi olla paljon isompi, jos muita juhlapäiviä ei ole montaa.
Ei meillä todellakaan jokaista kirjan ja ruusun päivää jännitetä viikkotolkulla, että minkä kirjan ja minkä värisen ruusun se "poikkis" tänä vuonna eteen kantaa. Meillä on muutakin elämää.
Ahaa eli, koska sä olet sylkenyt ulos noin monta lasta niin muiden ei pitäisi vietää juhlapäiviä?
AP
Kun vielä pari vuotta kasvat, niin opit, ettei lapsia syljetä ulos. Ne tulevat muualta.
Opit vielä senkin, että elämäsi täyttyy muista merkityksellisistä asioista tulevaisuudessa kuin naistenpäivästä, joka voi olla tämänhetkisen elämäsi suurin juhlimista aiheuttava asia. Lakkiaiset edessä vielä, vai?
Myöhemmin elämässä tulee juhlittua monta tärkeää juhlaa. Pyri nauttimaan elämästä ja muistamaan, että naistenpäivä on yksi päivä, et voi odottaa kohtuuttomasti poikkistasi muistamaan joka ikistä juhlaa, joka saattaa koskettaa sinua. Tekikö poikkiksesi sinulle kasan pannukakkuja tässä pari päivää sitten, kun oli kansallinen pannukakkupäivä? Eikö? Mikset vetänyt siitä kilareita?
Näin!
Vituttaa tollaset nillittäjät jotka kääntää tälläiset päivät vaan itseensä. Naistenpäivää juhlitaan kaikkien niiden naisten tähden jotka on tällä maapallolla taistelleet ja uhranneet elämänsä ja jopa kuolleet sen tähden jotta tasa-arvo toteutuisi joskus. He ovat niitä jotka lähtivät sieltä hellan ja nyrkin välistä koska tiesivät oman arvonsa olevan enemmän. Näiden tiettyjen naisten ansioista meillä on äänioikeus, mahdollisuus opiskella, elää yksin ja tuntea olo vahvaksi ilman miestäkin. Mitä sinä olet muka tehnyt naisten eteen jotka edelleen elävät jossain maissa niin että he luulevat olevansa hyviä vain synnyttämiseen ja ruuanlaittoon?
Älä vitun ämmä ota kaikkea itsestäänselvyytenä, et todennäköisesti ansaitse yhtään mitään toivotuksia tänään vain olemassaolosi takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että miehelle ei tarvitse antaa holepoppia kuin kolmesti vuodessa, muuna aikana saa rauhassa vedellä käteen? Suomalaiset ja romantiikka ei vain soi ja toimi hyvin yhteen.
:D Se, että sinä saat seksiä kotona vain kolmesti vuodessa (mikä se kolmas muuten on? Sun synttärit?), ei tarkoita että kaikilla olisi niin. Kyllä me mieheni kanssa naidaan ihan kalenteria katsomatta, useamman kerran viikossa. Ja toisekseen; seksi=romantiikka? Okei...
No voi hyvää päivää, ei kait kukaan mitään naisten päiviä muistele oikeesti?!
Meillä ei ainakan ole koskaan mitenkään ihmeesti muistettu naistepäivää. Enkä ole tajunnut mieltäni pahoittaa.
Entisessä elämässä työkaverit kerran osti ruusut kaikille työpaikan naisille, se taitaa olla ainoa kerta kun mua on muistettu, siitä alkaa olla varmaan 15 vuotta aikaa.
Poikkis antoi vain minulle pikapanon eilen illalla! En itse edes saanut orgasmia! Ja olen 15, Noille jotka sanoivat minua 13veeksi...
AP
Mitä ihmettä?? Nyt on NAISTENPÄIVÄ!!!11
AP