Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikkis unohti naistenpäivän...

Vierailija
08.03.2016 |

Kiva!

Ei kai tässä sitten mitään, jos minä en kiinnosta ihmisenä tai naisena niin aletaan sitten pihtaamaan ja lopetetaan kodin asioista huolehtiminen. Alan olla mittani myötä täynnä kun poikkikselle ostin synttärilahjaks esim. Hugo Bossin bokserit, muisti sentään jotain mumista kiitoksesti. Joo, että ehkä ensi vuonna sitten vai?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyynel. Ja ikää oli 19v sulla, "tyttis"?

Anteeksi, mutta mitä ihmeen ivausta tämä on ja miten ikäni liittyy asiaan mitenkään? Kylläpä vaikutat itse nyt kypsältä...

AP

No, ap, vaikutat hieman nuorelta. Tai yksinkertaiselta. Tai yksinkertaiselta nuorelta. Mutta ihan kiva, ettei elämässäsi ole mitään isompia ongelmia, niin että voit vetää kilarit jostain naistenpäivästä.

No jos sun mielestä se, että kokee ettei oma poikkis arvosta itseään kuten pitäisi on "kilarien vetämistä" niin en tiedä kumpi meistä on nuori tai yksinkertainen muttta hei ok selvä homma!!

Miksei sun BF arvosta itseään? Helvetin hankalan tyttöystävän vuoksi, kenties?

Vierailija
22/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OMG. Ollaan oltu mun "poikkiksen" kanssa jo 18 vuotta yhdessä. Niistä 16 vuotta naimisissa. Kumpikaan meistä ei muistanut mitään naistenpäivää tänään. 

Jotenkin typerää, että just tänään puolisoni pitäisi minua erityisesti muistaa vain sen takia, että olen nainen. Muistaisi mieluummin huomenna vain sen takia, että olen sen vaimo.

Sun mielestä varmaan nimppari, synttärit ja joulukin on ihan turhia? Istutaan sitten kaikki risujen päällä jo ollaan hiljaa vaan...

AP

Meillä on neljä lasta. Jokaisella on kolme nimeä. Neljä kertaa kolme, plus kaksi kertaa kolme (meidän vanhempien nimet) on jo 18 nimipäivää. Näiden lisäksi on 6 syntymäpäivää. Sitten äitien- ja isänpäivää, naistenpäivää, kihlajaispäivää, hääpäivää, joulua, valmistujaista, rippijuhlaa, lakkiaista, sukulaisten häitä, kummilasten synttäreitä.. Näitä juhlapäiviä tuppaa olemaan niin paljon isossa perheessä ja suvussa, ettei oikeasti joku yksi naistenpäivä ole mikään sen isompi juttu kuin toivottaa 'Hyvää naistenpäivää', jos nyt muistaa. Jollekin muulle naistenpäivä voi olla paljon isompi, jos muita juhlapäiviä ei ole montaa. 

Ei meillä todellakaan jokaista kirjan ja ruusun päivää jännitetä viikkotolkulla, että minkä kirjan ja minkä värisen ruusun se "poikkis" tänä vuonna eteen kantaa. Meillä on muutakin elämää.

Ahaa eli, koska sä olet sylkenyt ulos noin monta lasta niin muiden ei pitäisi vietää juhlapäiviä? 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei muisteta miehen kanssa vuosipäiviä ennen kun ne onmenneet jo viikkoja sitten. Synttärit on ainoat mitkä muistetaan. Ja yleensähän vuosipäivissäkin se menee niin että nainen odottaa mieheltä niitä huomion osoituksia.. :D naiset on kyllä välillä aika perseestä. Haha. T/Nainen

Vierailija
24/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaa naistenpäivä. Big deal. Itse katoin vain eilen, et jaa huomenna on tämmönen päivä. Synttärit on sitten asia erikseen ja poikkis muisti tosi kivalla lahjalla.

Naiset saivat Suomessa äänioikeuden vasta reilut sata vuotta sitten. Mutta hei big deal! 

AP

Reilut sata vuotta on pitkä aika kultaseni. :) ei naistenpäivässä oo mitään erityistä juhlittavaa ainakaan mun mielestä. Ehkä sun pitäis hommata venäläinen poikaystävä, kun siellä naistenpäivä on iso juhla. Oon btw itekin puoliksi venäläinen, mutten silti ymmärrä jostain naistenpäivästä vouhottamista. Tärkeempiäkin päiviä on.

Vierailija
25/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OMG. Ollaan oltu mun "poikkiksen" kanssa jo 18 vuotta yhdessä. Niistä 16 vuotta naimisissa. Kumpikaan meistä ei muistanut mitään naistenpäivää tänään. 

Jotenkin typerää, että just tänään puolisoni pitäisi minua erityisesti muistaa vain sen takia, että olen nainen. Muistaisi mieluummin huomenna vain sen takia, että olen sen vaimo.

Sun mielestä varmaan nimppari, synttärit ja joulukin on ihan turhia? Istutaan sitten kaikki risujen päällä jo ollaan hiljaa vaan...

AP

Meillä on neljä lasta. Jokaisella on kolme nimeä. Neljä kertaa kolme, plus kaksi kertaa kolme (meidän vanhempien nimet) on jo 18 nimipäivää. Näiden lisäksi on 6 syntymäpäivää. Sitten äitien- ja isänpäivää, naistenpäivää, kihlajaispäivää, hääpäivää, joulua, valmistujaista, rippijuhlaa, lakkiaista, sukulaisten häitä, kummilasten synttäreitä.. Näitä juhlapäiviä tuppaa olemaan niin paljon isossa perheessä ja suvussa, ettei oikeasti joku yksi naistenpäivä ole mikään sen isompi juttu kuin toivottaa 'Hyvää naistenpäivää', jos nyt muistaa. Jollekin muulle naistenpäivä voi olla paljon isompi, jos muita juhlapäiviä ei ole montaa. 

Ei meillä todellakaan jokaista kirjan ja ruusun päivää jännitetä viikkotolkulla, että minkä kirjan ja minkä värisen ruusun se "poikkis" tänä vuonna eteen kantaa. Meillä on muutakin elämää.

Ahaa eli, koska sä olet sylkenyt ulos noin monta lasta niin muiden ei pitäisi vietää juhlapäiviä? 

AP

Sä todella taidat olla aika yksinkertainen.

Vierailija
26/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nää poikkisprovot ole jo nähneet parasta ennen päiväyksensä aikoja sitten. Keksi jotain muuta välillä?

Vierailija
27/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Turhaan kiukuttelet poikkiksellesi, eihän tänään mikään tyttöystävän päivä ole. Jos haluat kukkia tai korun yms. niin käytä oikeuttasi ja osta itse haluamasi. Suomessa asiat on niin hyvin, että voit käydä töissä ja nostaa palkan omalle tilillesi. Voit kuluttaa rahojasi kysymättä lupaa keneltäkään mieheltä. Voit mennä kaupungille yksin tai tyttöporukalla tai ihan kenen kanssa vaan, eikä siihenkään tarvitse kysyä lupaa. Erittäin suurella todennäköisyydellä sua ei kaapata, raiskata tai pahoinpidellä sillä reissulla. Tasa-arvo Suomessa on jo näin pitkällä, mutta kannattaa muistaa että suurin osa maailman naisista ei ole yhtä oikeutetussa asemassa kuin me. Mene siis kauppaan ja osta ylpeästi itse kukat, koska sä voit!

Vierailija
28/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä ei ole kukka-lahjapäivä! Se on yhteiskunnallinen päivä, jolloin muistetaan tasa-arvo ja miksi se on tärkeä tavoite maailmassa.

N46

Vierailija
29/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Turhaan kiukuttelet poikkiksellesi, eihän tänään mikään tyttöystävän päivä ole. Jos haluat kukkia tai korun yms. niin käytä oikeuttasi ja osta itse haluamasi. Suomessa asiat on niin hyvin, että voit käydä töissä ja nostaa palkan omalle tilillesi. Voit kuluttaa rahojasi kysymättä lupaa keneltäkään mieheltä. Voit mennä kaupungille yksin tai tyttöporukalla tai ihan kenen kanssa vaan, eikä siihenkään tarvitse kysyä lupaa. Erittäin suurella todennäköisyydellä sua ei kaapata, raiskata tai pahoinpidellä sillä reissulla. Tasa-arvo Suomessa on jo näin pitkällä, mutta kannattaa muistaa että suurin osa maailman naisista ei ole yhtä oikeutetussa asemassa kuin me. Mene siis kauppaan ja osta ylpeästi itse kukat, koska sä voit!

Mutta kun ap:n mielestä feminismi on sitä, että hän on Prinsessa ja poikkis ihan paska, jos ei muista kohdella häntä sen mukaisesti. Hauras kukkanen ja parisuhteen primadonna. Jessus. Joo, aloita ap ihmeessä se pihtaaminen (seksillä kiristäminen on aina fiksu ja aikuismainen veto), ehkäpä se kundi tajuaa vihdoinkin vaihtaa maalaisjärjen omaavaan naiseen. Jaxuhali kuitenkin :)

Vierailija
30/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Toivottavasti AP poikaystävä tajuaa millaisen skitson kanssa seurustelee ja ymmärtää etsiä fiksumman tapauksen itselleen.

Naitenpäivällä on toki hyvä tarkoitus ja se on perustettu hyvien aatteiden äärelle. Mutta Suomessa naisen asema on erittäin hyvä verrattuna nyt vaikka moneen Afrikan tai Etelä-Amerikan maihin, Lähi-idän maista nyt puhumattakaan.

Periaatteesa ymmärtäisin tuollaisen kilahtamisen, jos ap:n poikaystävä unohtaisi vaikka syntymäpäivän. Mutta antaa AP:n pihtailla, kyllä se "poikkis" jossain vaiheessa ymmärtää lähteä kävelemään.

Vierailija
31/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Kun vielä pari vuotta kasvat, niin opit, ettei lapsia syljetä ulos. Ne tulevat muualta. 

Opit vielä senkin, että elämäsi täyttyy muista merkityksellisistä asioista tulevaisuudessa kuin naistenpäivästä, joka voi olla tämänhetkisen elämäsi suurin juhlimista aiheuttava asia. Lakkiaiset edessä vielä, vai? 

Myöhemmin elämässä tulee juhlittua monta tärkeää juhlaa. Pyri nauttimaan elämästä ja muistamaan, että naistenpäivä on yksi päivä, et voi odottaa kohtuuttomasti poikkistasi muistamaan joka ikistä juhlaa, joka saattaa koskettaa sinua. Tekikö poikkiksesi sinulle kasan pannukakkuja tässä pari päivää sitten, kun oli kansallinen pannukakkupäivä? Eikö? Mikset vetänyt siitä kilareita?

Vierailija
32/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on provo :) Ei meilläkään muistella naisten päiviä tai nimppareita. Pihvi ja suihinotto-päivää ajattelin muistaa tänä vuonna, sillä nyt oltu molemmat väsyksissä töistä ja makkarin puolla ollut hiljaista, viime vuonna ei ollut tarvetta, kun sai suihin melkein joka päivä :D Muistathan sinä ap miestäsi 14.3?

Vierailija
33/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on OIKEUS naistenpäivään!

Onko tämä nyt teille vaikee käsittää?

AP

Vierailija
34/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei toki ole. Vietä sitä ihan rauhassa. Poikkiksellasi siihen ei ole minkään asteista velvoitetta.

Vierailija
35/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Ymmärrämme kyllä. Hyvää naistenpäivää!

Emme kuitenkaan ymmärrä miksi sinä skitsoa poikaystävällesi tästä asiasta näin paljon.

Kuinka sinä muistat poikaystävääsi miestenpäivänä?

Vierailija
36/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenpäivä ei ole kukka-lahjapäivä! Se on yhteiskunnallinen päivä, jolloin muistetaan tasa-arvo ja miksi se on tärkeä tavoite maailmassa.

N46

Juu, mutta meillä vaimo ilahtuu aina kukista.

Itse laiska lähtemään kukkakauppoihin, niin tällöin "hyvä syy" tsempata itsensä lähtemään kukkaostoksille.

Vierailija
37/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Naistenpäivän ainoa tarkoitus on saada miehiltä lahjoja?

Vierailija
38/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Sinulla on naistenpäivä, ei sitä kukaan ole sinulta pois viemässä. Vietä sitä. Et voi olettaa poikaystäväsi lukevan ajatuksiasi, sinun on kerrottava selkeästi kohtuuttomista toiveistasi. Sinun on kerrottava, että haluat prinsessakohtelua naistenpäivänä, ei tuollaista voi muuten tietää. Kun se ei siis ole normaalia.

Vierailija
39/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muistetaan synttärit ja joululahjat. Muuten ostetaan toisillemme silloin tällöin muuten vaan lahjoja. Naimisissa, kahden pikkuisen äiti.

Vierailija
40/58 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaa naistenpäivä. Big deal. Itse katoin vain eilen, et jaa huomenna on tämmönen päivä. Synttärit on sitten asia erikseen ja poikkis muisti tosi kivalla lahjalla.

Naiset saivat Suomessa äänioikeuden vasta reilut sata vuotta sitten. Mutta hei big deal! 

AP

Niin sai muuten valtaosa suomalaisista miehistäkin sen äänioikeutensa samaan aikaan.

Lukaisepa historiankirjasi uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan