Olen tapaillut kaksi viikkoa naista, joka ei saa orkkua
Muuten kuin nuolemalla. Ihana nainen, vei jalat alta heti tavatessa..mutta mulla on hirveät paineet hänen seksuaalisesta tyydyttämosestä. Hän sanoi että nauttii kaikesta, ja uskonkin siihen..sanoi myös että aiemmissa suhteissa hänet on lytätty myös seksin osalta...
Mitä pitäisi tehdä?
M37
Kommentit (136)
Luo luottamusta ja tee hänen olo hyväksi ja tärkeäksi. Kyllä se siitä. Ja s eon jo ihan hyvä, jos edes jollain tavalla tulee!? Paineet ovat sinun päässäsi.
Äläkä missään nimessä ota asiaa puheeksi, ettei hän vaan ala ahdistumaan asiasta!!
Mä saan vaan nuolemaan tai sormin. Ei ole ollut mulle tai miehelle missään välissä ongelma, miksi olisi?
Ensimmäinen nainen sulle joka ei valehtele :D
Voi meitä on paljon, jotka saamme yhdyntäorgasmeja hyvin harvoin tai ei koskaan. Se ei ole lainkaan epänormaalia. Miksi se olisi ongelma, jos hän nuolemalla kuitenkin saa?
Nainen on opeteltava. Se harvemmin onnistuu yhdessä yössä, joten siksi yhden yön jutut ei monia naisia kiinnosta. Ihme on, jos nainen tulee vain nuolemalla: Harva itseään pystyy nuolemaan. Kun on ilman miestä, voi seksistä pitävä nainen hoidella itsensä omin pikkukätösin. Kokeilepa opetella tyydyttämään hänet sormin. On miehiä, jotka nuolevat miten sattuu ja ovat siinä ihan ulalla. Mukavia hetkiä opiskeluun!
Mä en ole koskaan saanut orgasmia. Ihan sama mitä minä teen tai mies tekee, en saa. Mutta oikeasti kyllä nautin seksistä tosi paljon.
Terv, ihan tavallinen nainen
Mietin vaan että onko kaluni liian lyhyt ja onko sillä vaikutusta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti, otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Iso osa naisista ei saa orgasmia pelkällä penetraatiolla, vaan klotirsta on stimuloitava. Suhde on aika tuore, mutta voisit varovasti kysyä, että mikä on hänen mielipide seksileluihin. Nykyään löytyy paljon erilaisia välineitä, joilla on mahdollista ärsykkeitä klitorikseen yhdynnän aikana. Ainakin meillä vaimo tykkää niistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan saanut orgasmia. Ihan sama mitä minä teen tai mies tekee, en saa. Mutta oikeasti kyllä nautin seksistä tosi paljon.
Terv, ihan tavallinen nainen
No ei ole. Asiassa ei ole mitään ongelmaa. Älä tee ongelmaa asiasta, joka oikeasti ei ole ongelma. Aika monet naiset eivät saa orgasmia muuten kuin nuolemalla. Miehelläni jättikokoinen penis, enkä saa orgasmia muuten kuin varsinaisessa yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv, ihan tavallinen nainenNo ei ole. Asiassa ei ole mitään ongelmaa. Älä tee ongelmaa asiasta, joka oikeasti ei ole ongelma. Aika monet naiset eivät saa orgasmia muuten kuin nuolemalla. Miehelläni jättikokoinen penis, enkä saa orgasmia muuten kuin varsinaisessa yhdynnässä.
Siis en saa orgasmia varsinaisessa yhdynnässä. Vain nuolemalla tai sormettamalla.
Ex vaimoni ei saanut 15 vuoden aikana yhtään orkkua. Nykyinen saa 9 kertaa kymmenestä rakastelusta
Jos nainen ei saa pelkästä yhdynnästä orgasmia, hänellä on todennäköisesti jotain patoutumia seksuaalisuutensa kanssa. Todennäköisesti feministien aivopesu, että nainen ei saisi alistua, on tehnyt tepposensa. Seurustelin itsekin kerran tuollaisen naisen kanssa, joka sai orgasmin ainoastaan, kun mies alistuneesti nuoli hänen alapäätään. Tunsin oloni suhteessa ennen pitkään koiraksi. Onneksi nykyisin seurustelen naisen kanssa, kuka on vapautunut ja tulee jo minuutin panon jälkeen, jos oikein kunnolla vasaroin.
M26
Orkun saamattomuus on ongelma vain silloin kun se aiheuttaa lannistumisen, ja toinen osapuoli lopettaa hellimisen ja koskettamisen "kun toi ei kumminkaan saa".
Nainen joka ylipäätään mitenkään saa sen orkun kanssasi on todennäköisesti varsin tyytyväinen. Eli älä ainakaan lopeta nuolemista ;)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei saa pelkästä yhdynnästä orgasmia, hänellä on todennäköisesti jotain patoutumia seksuaalisuutensa kanssa. Todennäköisesti feministien aivopesu, että nainen ei saisi alistua, on tehnyt tepposensa. Seurustelin itsekin kerran tuollaisen naisen kanssa, joka sai orgasmin ainoastaan, kun mies alistuneesti nuoli hänen alapäätään. Tunsin oloni suhteessa ennen pitkään koiraksi. Onneksi nykyisin seurustelen naisen kanssa, kuka on vapautunut ja tulee jo minuutin panon jälkeen, jos oikein kunnolla vasaroin.
M26
...tai teeskentelee tulevansa jotta lopettaisit.
Minä en sinänsä teeskennellyt, tykkäsin kyllä kovemmastakin menosta, mutta en tullut ja suhekin kuivahti kasaan kun mitään muita nyansseja ei löytynyt.
Sitten nuolet sen orkun - eihän tuo mkään ongelma ole.
Mies 40
nuolla, tietenkin.