Miten saada nainen nauttimaan seksistä "liian paksun" peniksen kanssa?
Esileikki, riittävä kiihottuminen ja liukuvoide tuntuu auttavan monia, mutta onko näiden lisäksi jotain muita kikkoja?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut synnyttäneitä naisia? Siis sellainen itsekin olen ja siis aah, voisiko se olla liian paksu? ;)
Täytyy myöntää, että ihan kaikkien naisten kanssa ongelmia ei ole ilmennyt. ;) Kaikki kivat naiset eivät kuitenkaan ole synnyttäneitä, ja tekisi mieli nauttia seksistä heidänkin kanssaan.
Kerran on ollut mies jolla todella paksu penis, suhteemme kesti muutaman vuoden. Salasuhde, mies oli naimisissa.
Se täyteyden tunne minkä paksu penis sai aikaan oli todella kiihottavaa. Himoitsin miestä mielettömästi. Suhteemme päättyi siihen kun muutin toiselle paikkakunnalle. Ihania muistoja siitä on jäljellä. Kiihottaa vieläkin kun ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut synnyttäneitä naisia? Siis sellainen itsekin olen ja siis aah, voisiko se olla liian paksu? ;)
Täytyy myöntää, että ihan kaikkien naisten kanssa ongelmia ei ole ilmennyt. ;) Kaikki kivat naiset eivät kuitenkaan ole synnyttäneitä, ja tekisi mieli nauttia seksistä heidänkin kanssaan.
Kuinka paljon yli 6cm se on?
Oman mieheni ympärysmitta on 17cm. Kaikkien naisten kanssa ei kuulemma vain ole onnistunut millään. Joko on sattunut naista liikaa tai ei ole päässyt sisään ollenkaan.
Meillä on käytössä liukuvoide ja todella pitkät esileikit. Mies ei edes yritä työntyä sisään, ellen ole ensin tullut kerran tai mieluummin useammin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran on ollut mies jolla todella paksu penis, suhteemme kesti muutaman vuoden. Salasuhde, mies oli naimisissa.
Se täyteyden tunne minkä paksu penis sai aikaan oli todella kiihottavaa. Himoitsin miestä mielettömästi. Suhteemme päättyi siihen kun muutin toiselle paikkakunnalle. Ihania muistoja siitä on jäljellä. Kiihottaa vieläkin kun ajattelen.
Onkohan mun nykyinen rakastaja sama. 18cm ympärysmitta. Olen joskus jonkun tilaston nähnyt että alle tuhannesosalla on yhtä paksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mun nykyinen rakastaja sama. 18cm ympärysmitta. Olen joskus jonkun tilaston nähnyt että alle tuhannesosalla on yhtä paksu.
Tämä kyseinen kertonut ettei koskaan ole ollut mahtumatta sisään. Tosin ehkä moni ollut hieman kokeneempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä meinaa, että Suomessakin niitä on lukuisia.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko noin 17-18 cm on halkaisjaltaan?
Melkein 6 senttiä :o
Vierailija kirjoitti:
Hieman yli 5cm
Kai sulla on käytössä kunnon silikonipohjainen liukuvoide eikä mikään turha vesipohjainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä meinaa, että Suomessakin niitä on lukuisia.
No vaikka harvinainen niin tietysti on. Mutta myös naimisissa ja tiedän että on ollut aiemmin muutama pidempi sivusuhde eikä mies ole niistä ole ollut kiinnostunut luopumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä peniksen halkaisijalla on, kun ympärysmitta ilmaisee paksuuden paljon paremmin. Siksi lääketieteessäkin käytetään ympärysmittaa halkaisijan sijaan. Kaikki penikset kun eivät ole täysin pyöreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein 6 senttiä :o
17 halkaisijaltaan 5,4 cm
18cm halkaisijaltaan 5,7cm.
Vierailija kirjoitti:
Juu tietenkin halkaisijaltaan. Pituutta 11 cm.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on käytössä kunnon silikonipohjainen liukuvoide eikä mikään turha vesipohjainen?
Joo, kyllä on. Vesipohjaisten vain hetkellinen hyöty on tullut havaittua kantapään kautta. Ap
Mä veikkaan ettei toi 6-senttinen tarttis kanssani edes liukkaria ainakaan parhaimpina päivinä, vai onko se ap jonkinlainen sääntö ennemmin kuin poikkeus, että sitä tarvitaan? Ois kyllä kiva...