Miten saada nainen nauttimaan seksistä "liian paksun" peniksen kanssa?
Esileikki, riittävä kiihottuminen ja liukuvoide tuntuu auttavan monia, mutta onko näiden lisäksi jotain muita kikkoja?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan ettei toi 6-senttinen tarttis kanssani edes liukkaria ainakaan parhaimpina päivinä, vai onko se ap jonkinlainen sääntö ennemmin kuin poikkeus, että sitä tarvitaan? Ois kyllä kiva...
En tiedä kuinka usein sitä liukkaria varsinaisesti tarvitaan, mutta lähes aina on kumppani oma-aloitteisesti sitä laittanut esileikin aikana. Varmaan onnistuisi monelta ilman liukkariakin, mutta kun moni ei ole sanomansa mukaan niin paksua koskaan saanut, niin laittavat ehkä varmuuden vuoksikin? Ap
Eksälläni oli sekä hyvin paksu että myös aivan liian pitkä. Sattui kovasti osuessaan kohdun pohjaan asti, paksuus vielä menetteli vaikka välillä tuntuikin että väliliha repeää. Pituusongelman mies oli ratkaissut opettelemalla tekniikan, jossa ei mennä koskaan pohjaan asti. Kivaa oli!
Vierailija kirjoitti:
Eksälläni oli sekä hyvin paksu että myös aivan liian pitkä. Sattui kovasti osuessaan kohdun pohjaan asti, paksuus vielä menetteli vaikka välillä tuntuikin että väliliha repeää. Pituusongelman mies oli ratkaissut opettelemalla tekniikan, jossa ei mennä koskaan pohjaan asti. Kivaa oli!
Siis tietenkin emättimen pohjaan, kohtuun ei sentään menty sisälle.
sama
Vierailija kirjoitti:
Paljonko noin 17-18 cm on halkaisjaltaan?
Nukuit sitten geometrian tunneilla? Kehä on pi * halkaisija, eli kun jaat ympärysmitan piillä, saat halkaisijan kyseisen kokoiselle ympyrälle. Kullin poikkipinta ei tietenkään ole ympyrä, mutta suuruusluokan se kertoo.
Minulle tärkeintä on se, että voin tuntea olevani turvassa ja luotan mieheen. Jos keskinäinen suhteemme on hyvä, yhdynnässä ei satu niin helposti. Varmaan paikat ovat jotenkin rennommat tai jotain. Pitkä, kiusoitteleva ja hitaasti etenevä esileikki auttaa myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
AV-mammojen päiväfantasiaketju on päässyt vauhtiin...
No oisko se nyt niin kauheeta? Mukavahan tommosesta on edes fantasioida...
Paksut penikset hehheh. Olisiko evoluution harharetki? Ilmeisesti jossain tulevaisuudessa on vain sopivampia kaluja.
No ennemmin sellainen 14cm pitkä ja 17cm ympärykseltään kuin päinvastoin! Paksu on IHANA!!
Uskomatonta provoilua ettei muka mahdu. Minulla on paksu, vajaa 15cm ympärys. Naiset ovat kovasti tykänneet mutta aina on mahtunut ilman ongelmia. Kuka luulee että pari senttiä lisää tai vähemmän muka estäisi mahtumasta. Sama pituuden kanssa. Nainen ei tiedä saako 13 vai 16 cm sisäänsä. Vasta todella isot erot alkavat tuntua vaikka sormi verrattuna penikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko noin 17-18 cm on halkaisjaltaan?
Melkein 6 senttiä :o
17 halkaisijaltaan 5,4 cm
18cm halkaisijaltaan 5,7cm.
Laske tilavuus kun pituus on
A) 14,00 cm
B) 21,00cm
Laske säde.
Muista käyttää kaavoja.
Ja mitäs jos me julkisen akateemiset mentäisiin ja tehtäisiin töitäkin välillä.
terv. 19cm/5,8cm :)
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta provoilua ettei muka mahdu. Minulla on paksu, vajaa 15cm ympärys. Naiset ovat kovasti tykänneet mutta aina on mahtunut ilman ongelmia. Kuka luulee että pari senttiä lisää tai vähemmän muka estäisi mahtumasta. Sama pituuden kanssa. Nainen ei tiedä saako 13 vai 16 cm sisäänsä. Vasta todella isot erot alkavat tuntua vaikka sormi verrattuna penikseen.
Pari senttiä ympärysmitassa on huomattava ero, pituudessa ei niinkään. Jos jo entuudestaan paksuhkoon penikseen lisätään yli 2 senttiä ympärysmittaa, niin en todellakaan pidä uskomattomana kalavaleena, etteikö tuollainen pamppu olisi joillekin pirkoille liikaa.
Omalla miehelläni on 18cm ympärysmittaa.. paksuin mitä olen nähnyt. Edellisellä oli pieni tuohon verrattuna. Liukastetta ja kunnon esileikit auttaa :) alku oli hankalaa, mutta kun tottui, niin meno alkoi olla taivaallista. Olen tyytyväinen