Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas kauniista tytöstä tullut parissa vuodessa ruma. O_o

Vierailija
07.03.2016 |

Siis kasvot edelleen kauniit, mutta vartalo...

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001133721.html

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta kyllä on "proteiinia" syöty, mää niin oon sanonu että se on vaaarallista!

Vierailija
2/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne ollakseni eri mieltä kanssasi. Kauhukseni, alkekirjoitan aloituksen täysin.

WTF.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, mutta ihan kuin pää ei enää kuuluisi vartaloon.

Vierailija
4/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi jalat, mitä helvettiä o________O

Vierailija
5/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin peräkkäin tämän ja sen maailman vahvimman miehen titteliä tavoittelevan äijän jutun, kommentointi oli "vähän" erilaista vain sukupuolen takia. Muijasta sanottiin että voivoi kun ei naisen kuulu näyttää tuolta ja yhyy kun nätti tyttö pilannut itsensä. Äijälle näytettiin vihreää valoa että ihan mahtavaa että jahtaa unelmaansa jnejne. Miehen on ok olla vahva ja näyttää vahvalta, mutta naisen ei.

Vierailija
6/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä taitaa olla dropit kohdallaan..

Vierailija
7/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Naisille ei vaan sovi tuollaiset miehekkäät lihakset :/

Vierailija
8/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauniit kasvot kyllä, enkä itsekään voi sietää isoja lihaksia joten silmissäni hän näyttää nyt huonommalta kuin aiemmin. Toisaalta ymmärrän, että a) toisilla on erilaiset kauneusihanteet kuin minulla ja b) ei se ulkonäkö ole välttämättä pääpointti. Ehkä hänkin nostaa painoja ensisijaisesti siksi, että pitää siitä, ei näyttääkseen tietynlaiselta.

Vierailija
9/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheet pakkelit sillä vaan on.

Vierailija
10/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormony Sisters

Vierailija
11/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis kasvoista. Tosin eihän sitä tiedä minkänäköinen ilman meikkiä. Tuo vartalo on ihan järkky... Ennen mun makuun liian laiha, nykyään kauhea miehinen kaappi :O

Vierailija
12/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana aloittanut painonnoston... O_o

Vierailija
13/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä hänessä ei ole mitään kaunista, ei kasvot, eikä vartalo. Suorastaan friikin näköinen.

Juu ja en ole kateellinen, en vain näe hänessä mitään viehättävää.

Vierailija
14/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea tyttö! Hyvä kun et ole pelkkä hento barbie, joka passiivisena odottaa prinssiään! Surkeeta porukkaa nämä meidän naiset kun haukkuvat...typerykset haluatte pitää yllä stereotypioita.

Vierailija
15/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheet pakkelit sillä vaan on.

Sitäkin, mutta kauniit piirteet.

Vierailija
16/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä hänessä ei ole mitään kaunista, ei kasvot, eikä vartalo. Suorastaan friikin näköinen.

Hei tyhmä lehmä. Kaikki eivät ole kuin sä jonka ainoa tarkoitus on miellyttää miehiä ja suurin saavutus on olla viehättävä. Joillain naisilla voi olla jopa unelmia.

Vierailija
17/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kauniimpi kuin esim Jutta tai Tiina. Ja takapuolikin onneksi löytyy.

Vierailija
18/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minunkaan mielestä omaan makuuni "kaunis" ole mutta mikäs siinä jos itsestään pitää. Olis ihan hauskaa omistaa moinen ystävänä, ei tulis paljon miehet eikä naiset kukkoilemaan :)

Vierailija
19/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tyhmä lehmä. Kaikki eivät ole kuin sä jonka ainoa tarkoitus on miellyttää miehiä ja suurin saavutus on olla viehättävä. Joillain naisilla voi olla jopa unelmia.

En ole se jolle vastasit, mutta oletkos itse myös joku steroidinauta kun käytöstavat unohtui? Itse haluan näyttää viehättävältä oman mielenterveyteni takia, ja siihen kuuluu naisellinen mutta treenattu vartalo. Aina tuollaiset kaapinkokoiset, miehiset naiset ovat arvostelemassa maltillisemmin treenaavia tai treenaamattomia naisia "heikoiksi/ruikuiksi/pulkannaruiksi" jne, ja syyttelevät siitä että "ootte ihan lampaita kun haluutte vaan miellytää miehiä ettekä olla samanlaisia ku me! Me ollaan niitä rohkeita!". Kyllähän tuon näköiset naiset nyt yleisellä mittapuulla ovat aika groteskin näköisiä, mutta sen lisäksi myös usein ylimielisiä, vähemmän treenaavien ihmisten halveksijoita ja arvostelijoita. Että taitaa kuitenkin se miehinen ulkonäkö vähän kaihertaa..

Vierailija
20/60 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kiitos paljon kauniista sanoistasi. :)

Iloksesi voin kertoa, että en ole itse kaunis, enkä edes nätti, eikä minulla ole miestäkään ollut 17 vuoteen, joten ei, ei elämäni tarkoitus ole miellyttää miehiä tai olla viehättävä. Mutta kai minullakin saa olla mielipide asioista, vai onko tämä vain joidenkin tiettyjen henkilöiden yksinoikeus?

Kyllä moi muu "julkkisnainen" miellyttää silmääni, mutta valitettavasti ko. tyttö ei. Illanjatkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan