Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko tästä, jos kaverisi jatkuvasti mainitsisi sulle kuinka on itserakas ja kuinka rakastaa omaa pinnallisuutta?

Vierailija
07.03.2016 |

Ja ihan sama mistä puhuisitte, niin kaveri kääntäisi puheen vain itseensä? Ärsyttäisikö se sinua?

Minulla tällainen kaveri ja välillä todella rasittava, ärsyynnyn todella helposti sen itsekehuista ja itserakkaista puheista.. Ja sitten iltaa kohden taas syytän itseäni,että miksi ärsyynnyn noin helposti :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sä olet sen kaveri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sä olet sen kaveri?

En oikein itekkää tiiä. Mistä muusta me nykyään jutella sen kanssa kuin sen ulkonäköstä, siitä kuinka se rakastaa itseään ja haluaa olla itsekeskeinen ja onkin myös sitä... Jos itse puhun omia juttuja, puheen aiheet vaihtuu heti häneen ja tämä tympii minua. Olisi kiva jutella joskus jostain muustakin. Mutta ei. Se ei vaan käy.

Ripsenpidennykset,hiustenpidenykset,saleilut, sun muut samankaltaiset puheenaiheet vie voiton... Kuinka haluaisi sitä,tätä ja tota...... Sitten vielä siihen itkut päälle ku miehet ei kiinnostu siitä.........

Vierailija
4/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluais vaan löytää sellaisen kaverin jonka kanssa pystyis juttelee normi jutuistakin eikä ainoastaan pinnallisista asioista ja jolla ois myös järki päässä.. T ap jatkoa edelliseen tekstiin...

Vierailija
5/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ottanut asiaa puheeksi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän