Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta joka ei meikkaa näkyvästi?

Vierailija
07.03.2016 |

Mielenkiinnosta kyselen. Olen 23v, ja itse en käytä kuin peitepuikkoa, meikkivoidetta ja valokynää tarpeenvaatiessa. Mulla on luonnostaan tummat ja tuuheat kulmat sekä tummat, pitkät ripset ja iho ihan hyvässä kunnossa. En koe tarpeelliseksi meikata enempää, ja voin ihan hyvin käydä kaupassa tms. ilman meikkiäkin. Muuten kyllä tykkään laittautua ja näyttää tyylikkäältä, pidän itsestäni huolta. Mitä sinä ajattelet aikuisista naisista, jotka eivät meikkaa näkyvästi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo, kuin pesukarhu. Tai sitten se hirvitys, missä namaan vedetään täysin eri väristä pakkelia, kuin mitä oma iho on ja sitten siihen posken reunaan jätetään sellainen sentin vaalea rako. Naurattaa aina kun tulee näitä vastaan.

M38

Vierailija
2/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Vähän olen ehkä kade, olisi kiva jos voisi itsekin kulkea meikittä/todella vähällä meikillä. Pakko kuitenkin meikata jotta näytän edes vähän ihmiseltä (todella tummat silmänaluset, violetinpunertavat silmäluomet, punertava ja epätasainen iho, todella lyhyet ja vaaleat ripset ja kulmat jne.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea teki kyselette...

Vierailija
4/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa aikuisista naisista ei pakkeloi itseään. Ehkä ne demillä osais vastata tähän paremmin.

Vierailija
5/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluasin mutta en osaa joten siinä syy meikittömyyteeni. Lohdutan itseäni sillä että ainakin iho pysyy hyvä kuntoisena pidempään.

Vierailija
6/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin että tuo ei tykkää meikata..itelleni meikkaus on kyllä pakollista epätasaisen ihon takia, mutta se on myös kiinnostuksenkohde minulle.

Vierailija
7/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolainen

Vierailija
8/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan ymmärtänyt, miksi pitäisi mättää naamaansa kaikenlaisia mömmöjä, kun on paljon mukavampi olla puhtaalla naamalla. Katsokaapa huviksenne esim. joidenkin runsaasti meikkaavien naisten takkien kauluksia. Ne ovat nimittäin niin naamarasvan tahrimat, että en pistäisi sellaista päälleni mistään hinnasta.

Vierailija
9/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En itsekään käytä kuin ne pakolliset pohjustustuotteet, poskipunaa, kulmakynää ja ripsaria. Niin ja huulirasvaa tai -kiiltoa. Tumma ja vahva meikki ei vain sovi minulle.

Vierailija
10/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään, koska kyseessä on jokaisen oma valinta. Oma naamani on sellainen, että on pakko heittää vähän meikkiä peliin kylille lähtiessä, etten näytä ihan punakankirjavalta olmilta. Olisin onnellinen, jos pärjäisin vähemmällä "tälläämisellä". :)

Vierailija
11/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

peitepuikkoa, meikkivoidetta ja valokynää.. Vaikka sanot että iho on hyvässä kunnossa?

Itse käytän ripsiväriä, kulmakynää ja ihonhoitoon oliivisaippuaa, ei tarvi todellakaan peitepuikkoja tai meikkivoiteita. Eikä yksikään vastaantullut meikattu tai meikkaamaton naama ole ollut niin ihmeellinen että olisi mieleen jäänyt.

43v

Vierailija
12/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö siitä ajatella jotain? Kukaan minun ystävistäni tai tuttavistani ei meikkaa näkyvästi. Enemmänkin oudoksuisin, jos joku arkena meikkaisi kovin näkyvästi... mutta minä olenkin jo vanha ja kalkkis.

Vierailija
13/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että siinä nainen jolla on itsetunto kohdillaan ja joka uskaltaa olla oma itsensä, ja pointsit siitä.

Vierailija
14/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntailainen? Masentunut?

Vierailija
15/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole oikein koskaan ymmärtänyt, miksi pitäisi mättää naamaansa kaikenlaisia mömmöjä, kun on paljon mukavampi olla puhtaalla naamalla. Katsokaapa huviksenne esim. joidenkin runsaasti meikkaavien naisten takkien kauluksia. Ne ovat nimittäin niin naamarasvan tahrimat, että en pistäisi sellaista päälleni mistään hinnasta.

eivätkö he käytä huivia?

Vierailija
16/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein ajattele mitään.

Itsekin meikkaan todella vähän. Nytkään en ole meikannut lähes kahteen viikkoon, vaikka on tullut liikuttua puolison sukulaisten luona, ruokakaupassa jne. Ei vaan huvita. Ja silloinkin kun meikkaan, niin todella vähän. Lähinnä sävyttävää bb-voidetta, puuteria ja vähän ripsiväriä. Iltamenoihin, sukujuhliin ym. tulee meikattua enemmän. Ikää on 24v.

Vierailija
17/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miltä näytät. Joko ajattelen ettet osaa meikata tai sitten olet upea ilmestys sellaisena kuin olet.

Vierailija
18/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele juuri mitään.

Olen kohta viiskymppinen ja meikkaan harvakseltaan. Jos meikkaan vaan ihon, en usko että sitä edes huomataan. Peitän siis vain ihon värisävyjä. Jos meikkaan silmät, se huomataan, koska ripseni ovat normaalisti värittömät ja näytän aivan erilaiselta silmät meikattuina.

Olen kuitenkin laiska, enkä jaksa iltaisin sitä puhdistusta, joten normaalisti olen vain iho meikattuna tai naturellina.

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa muiden meikki. Ehkä jos on todella kamala (IMHO) niin sitten saatan huomata asian. Kamala on mielestäni esim. oranssi iho, valtavat ripset ja sellainen yliammuttu teatraalinen iltameikki päivällä.

Vierailija
19/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtisin ehkä hyvää ihoasi ja tummia ripsiä ja kulmia. Erityisesti hyvää ihoa. Meikkaan itse määrällisesti paljon (10+ eri tuotetta naamaan), mutten hirveän näkyvästi enkä kiinnitä juurikaan huomiota muiden meikkeihin.

Vierailija
20/20 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki on feikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi