Mikä on lempisuklaasi?
Kommentit (46)
Valkoinen Toblerone.
Fazerin sininen ja punainen.
Milkan riisisuklaalevy, ei ole vaan näkynyt Suomessa kauppojen hyllyillä enää aikoihin. Nyyh.
Suklapatukoista vanha kunnon Pätkis ja Tupla vievät voiton.
Maraboun jotkut "crispy" tms. suklaapatukat.
Fazerin hasselpähkinäsuklaa. Ihanasti rouskuu hampaissa ne pähkinät. Kaupassa aina tunnustelen levyjä, että saan sellaisen, jossa on mahdollisimman paljon niitä.
Tupla, appelsiinisuklaa (sekä fazer että marabou), fazerin patukka jossa valkoista ja tummaa suklaata, pätkis. En kyllä muitakaan suklaita pois sylje.
Toblerone. Viinimarjaiset ja lakritsaiset suklaat. Jugurtti pohjaiset myös.
Fazerin sininen, Fazerin mustikka-crisp, Daim, Lidlin tummat suklaat johonkin 60 % asti, sitä tummemmat on vähän liian tummia mulle, oisko ne Amazon-nimisiä tjsp., monet minttusuklaat kuten Fazermint.
Fazerin sininen, Marabou minttukrokantti, Pätkis.
Lola jonka valmistus on lopetettu
apua! mikä vois olla lemppari, en osaa luetella yhtä <3
Levyistä omia suosikkeja on fazerin lontoon rae, maraboun maitosuklaa, fazerin punanen ja milka luflee (?) caramel.
patukoista parhaimpia on kinder bueno, stratos, dove, marabou bubbling sekä fazerin perus sininen. niiin ja pätkis,dacapo,suffeli ja jim!
ottaa koville kun on 10viikon dietti meneillään ja ei saa yhtään suklaata tänä aikana, mutta onpahan jotain mitä odottaa! :D
Fazerin sininen, ja kermaisempi punainen
Kindersuklaa
Maraboun perus maitosuklaa
Cadburyn perus
Hersheyn valkosuklaa
Milka
Marabou apelsin krokant.Aivan liian hyvää:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin uus joku kahvi-mutakakku suklaa. Nam! :)
Tätä olin tulossa kirjottamaan! Ihan superhyvä!
Musta tuo taas oli kauheeta, jotenkin tunkkaista :x
Lisäksi ne "mutakakun palat" maistuvat ihan pahvilta.
Mä taas tykkäsin, kun mun makuun oli oikeesti sellanen suklaan ja kahvin makuinen, eikä niin sokerinen. Siitä en kyllä tiedä onko siinä oikeesti yhtäpaljon sokeria kun muissakin, mutta mun mielestä se oli enemmän suklainen kun monet muut. Tykkäsin myös kovasti niistä mutakakun paloista. Ne oli kuin mutakakku kuivasta kohdasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin uus joku kahvi-mutakakku suklaa. Nam! :)
Tätä olin tulossa kirjottamaan! Ihan superhyvä!
Musta tuo taas oli kauheeta, jotenkin tunkkaista :x
Mä taas tykkäsin, kun mun makuun oli oikeesti sellanen suklaan ja kahvin makuinen, eikä niin sokerinen. Siitä en kyllä tiedä onko siinä oikeesti yhtäpaljon sokeria kun muissakin, mutta mun mielestä se oli enemmän suklainen kun monet muut. Tykkäsin myös kovasti niistä mutakakun paloista. Ne oli kuin mutakakku kuivasta kohdasta.
On siinä vähän vähemmän sokeria kun esim. fazerin sinisessä.