Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

selvännäkijää / meediota paikalla? Tarvitsisin apua.

Vierailija
07.03.2016 |

Haluaisin saada edesmenneeseen läheiseen yhteyden, onnistuuko sen saaminen tätä kautta teidän avulla? Olisin niin erästä tietoa vailla häneen liittyen..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhteydessä ja sain vastauksia, mitä lie tarkaittavat: Ei ole tai ei pidä paikkaansa (en saanut selvää). 17. Kesäpaikan pihapiirissä.

Vierailija
2/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhteydessä ja sain vastauksia, mitä lie tarkaittavat: Ei ole tai ei pidä paikkaansa (en saanut selvää). 17. Kesäpaikan pihapiirissä.

Se vielä piti sanoa, että minä olen ihan tosi paska meedio, mutta ilmainen. Ihan yhtä hyviä vastauksia saat kuitenkin kuin kalliilta ammattilaisiltakin, sillä edesmenneet muuttuvat haudatessa mullaksi, poltettaessa tuhkaksi ja kukaaan, sii kukaan ei koskaan ole yhteyttä heihin enää saanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuolemanjälkeistä elämää ei ole niin aika turhaa on puuhasi.

Yhtä fiksua kuin hukata rahansa Zinzinoon tai Onecoin-ponzeihin.

Vierailija
4/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nyt ihan tosissas?

Vierailija
5/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin myydä sellaisen tieteellisen vempaimen. Näyttää ihan radiolta, mutta sieltä kautta pääsee kuulemaan tuonpuoleisia ääniä, kun jaksaa vaan siitä potikasta hakea oikean taajuuden. Pari tonnii voisin olla vailla. Deal?

Vierailija
6/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti ihan oikeasti olemassa ihmisiä jotka uskovat näihin... Sääliksi käy...

Vierailija
7/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oota mä haen mun kristallipallon ja otan yhteyden sun edesmenneesi ystävääsi. Harmi että sataa lunta ja vähän tuulee, henget ja sielut kun tuppaa katoamaan taivaantuuliin tälläsellä ilmalla eikä niitä saa niin helposti juttusille :( 

Vierailija
8/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuileppa pesukoneenrumpuun. Henget viihtyy sellasissa hämärissä lämpimissä paikoissa.

Vierailija
9/9 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme